Olen miettinyt samaa, pieniä motivaatio-ongelmia ilmassa.Anniel kirjoitti:Kävin laittamassa kuntosalijäsenyyden jäihin pariksi kuukaudeksi.

Viesti Kirjoittaja Celia »
Olen miettinyt samaa, pieniä motivaatio-ongelmia ilmassa.Anniel kirjoitti:Kävin laittamassa kuntosalijäsenyyden jäihin pariksi kuukaudeksi.
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Näinhän se on.kallekilponen kirjoitti:Eiköhän ne hälyt muutenkin ole enemmän ilkivaltaa kuin varkausyrityksiä vastaan nykyaikana...Rooivalk kirjoitti:Kadunvarressa taas jonkun idiootin autohälytin huutaa tunnista toiseen. Turhia vehkeitä, nykyautoja pysty edes varastamaan ajonestolaitteiden takia. Mutta kun varashälytin tuuttaa turhaan tunnista toiseen, niin myönnän että harkitsen ihan vakavasti jonkinlaista ilkivaltaa. Lasi pascaksi, pelti ylös ja töötötin piuhoineen mäkeen.![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Vaeltaja »
Nuo ovat kaupunkiin kuuluvia ääniä. Jos häiritsee, niin kannattaa harkita maalle muuttamista.Rooivalk kirjoitti:...Toisaalta tämä maksoi varmaankin aika monen yöunet auton vieressä olevassa kerrostalossa. Sain itse lopulta nukuttua kun etäisyyttä oli sen verran, että ääni ei kuulunut makkariin kuin ihan vaimeasti.
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
No jaa, ei kyllä varashälyttimen ujellus tunnista toiseen ole normaali kaupunkiin kuuluva ääni.Vaeltaja kirjoitti:Nuo ovat kaupunkiin kuuluvia ääniä. Jos häiritsee, niin kannattaa harkita maalle muuttamista.Rooivalk kirjoitti:...Toisaalta tämä maksoi varmaankin aika monen yöunet auton vieressä olevassa kerrostalossa. Sain itse lopulta nukuttua kun etäisyyttä oli sen verran, että ääni ei kuulunut makkariin kuin ihan vaimeasti.![]()
![]()
![]()
HUOM! Tämä on yleinen tiedot, EI mitään henk.koht.!!!
Viesti Kirjoittaja Vaeltaja »
Kyllä vaan on - senhän todistaa jo se, ettei kukaan soittanut viranomaisia paikalle "hiljentämään" mökälähdettä.Rooivalk kirjoitti: No jaa, ei kyllä varashälyttimen ujellus tunnista toiseen ole normaali kaupunkiin kuuluva ääni.
Siis mitä?! Asut Hki, ja ei ole varaa muuttaa landelle? Ostin itse vapaa-ajankämpäks "mökin" (6h, 2k, sauna, yms. 220m2) 7000m2 tontilla hintaan, jolla ei yksiötä Hesasta saa. Matkaa Hesan keskustaan 100km, ajassa autolla ajaen alle tunnin.Rooivalk kirjoitti:Maalle muuttaisin heti jos olisi varaa.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Minä olen syönyt kohta kaksi vuotta cipralexia masennuksen hoitoon (kaveri sai cipralexia paniikkihäiriöön). Ensin annokseni oli 10 mg, mutta se on ollut jo puolisen vuotta 20 mg. Kokemukset ovat olleet ihan hyviä, minulla on ainakin auttanut. Terapiakin on lopetettu mutta luonnollisesti lääkitystä jatketaan estotarkoituksessa vielä pitkään.vinouma kirjoitti:Taas lisää lääkkeitä, tällä kertaa cipralexia.onkos täällä muita käyttäjiä?
Kiitos kun jaoit kokemuksesi! Minulla on mennyt vuosien varrella niin miljoonaa lääkettä, että olen hieman skeptinen tämän cipralexin kohdalla tuloksista. Tällä hetkellä syön Cyprexaa 30mg, peratsinia 16mg, mirtatsapiinia 60mg ja nyt tämä cipralex. Diagnoosina yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja psykoottinen masennus. Se libido on ollut kadoksissa taudin ja lääkkeiden takia jo niin kauan, että en sitä jaksa enää kaipailla.Celia kirjoitti:Minä olen syönyt kohta vuoden cipralexia masennuksen hoitoon (kaveri sai cipralexia paniikkihäiriöön). Ensin annokseni oli 10 mg, mutta se on ollut jo puolisen vuotta 20 mg. Kokemukset ovat olleet ihan hyviä, minulla on ainakin auttanut. Terapiakin on lopetettu mutta luonnollisesti lääkitystä jatketaan estotarkoituksessa vielä pitkään.vinouma kirjoitti:Taas lisää lääkkeitä, tällä kertaa cipralexia.onkos täällä muita käyttäjiä?
edit. Sivuista sen verran, että alku oli tietysti hankalaa.
Suurin sivuvaikutus oli, että se oli sitten hei hei libido! Mieheni taisi itkeä verta siinä vaiheessa, kun löysi kumipaketin, jossa oli vielä 3 jäljellä ja mietti, että pitäisikö ostaa lisää... Minä totesin, että riittäähän nuo vielä puoleksi vuodeksi....![]()
Tosin syksyn jälkeen on libidokin palannut normaalimmaksi. En tiedä mistä johtuu, mutta meillä ollaan tyytyväisiä asiaan.
Ei kai tässä tarvitse anteeksi pyydellä.vinouma kirjoitti: Ehkä tämä tilitys saa osaltani jo loppua. Anteeksi.
Minua ainakin väsytti mielettömästi. Mietin, että miten niin lääkkeen pitäisi piristää (suositellaan aamuisin otettavaksi, ettei piristävä vaikutus pilaa yöunia), kun minä haluaisin vain nukkua. Ensimmäinen päivä menikin lähinnä nukkuessa ja sekavissa fiiliksissä. Seuraavana päivänä oli tentti --> lääkityksen aloittamisajankohta ei mennyt ihan nappiin.vinouma kirjoitti: Muokkaus: pitää vielä kysyä Celia, että mitä aloitusoireita on oletettavissa kun aloitan uuden lääkitykseni?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
No ei todellakaan! Johan nyt!Celia kirjoitti:Ei kai tässä tarvitse anteeksi pyydellä.vinouma kirjoitti: Ehkä tämä tilitys saa osaltani jo loppua. Anteeksi.![]()
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja MarQ »
näin on. valitettavan selväks tullu viime päivinäRepe Ruutikallo kirjoitti:
Elämä on kovaa.
Paidatkinko on menettäneet tehonsa?MarQ kirjoitti:näin on. valitettavan selväks tullu viime päivinäRepe Ruutikallo kirjoitti:
Elämä on kovaa.
Viesti Kirjoittaja MarQ »
ilmeisesti ne ei tehoa 300km päähänRepe Ruutikallo kirjoitti:Paidatkinko on menettäneet tehonsa?MarQ kirjoitti:näin on. valitettavan selväks tullu viime päivinäRepe Ruutikallo kirjoitti:
Elämä on kovaa.
Voi rähmä. Tällä hetkellä mun paita on 45 kilsan päässä siististi kaapissa. Taitaa olla hiinä ja hiinä.MarQ kirjoitti:ilmeisesti ne ei tehoa 300km päähänRepe Ruutikallo kirjoitti: Paidatkinko on menettäneet tehonsa?
Hyväpalkkainen moden homma avautumassa?Jamac kirjoitti:" h a k e m i s t o p a l v e l u t "
(voi olla etteivät enää soitttele)
ps. jos en kirjoittele voorumilla, niin tiedätte et se oli joku tärkee verisuoni mikä katkes..
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ei mut vonektassa saattaa olla joku paikka auki kohta.. Palkasta en osaa sanoa..Repe Ruutikallo kirjoitti:Hyväpalkkainen moden homma avautumassa?
On tuolla Repellä sydän paikallaan.Repe Ruutikallo kirjoitti:No ei todellakaan! Johan nyt!
Tilityksille ei ole mitään rajoja. Jos vähänkin tuntuu siltä että olis hyvä tilittää, silloin tilitetään. Ja jos tuntuu että ei, sitten ei. Pääasia että jokainen tekee niin kuin hyvältä tuntuu.
Jos tämän meidän Hompun kautta ja avulla voidaan ihmisen oloa parantaa ja jaksamista lisätä, sehän on mahtava juttu.
Elämä on kovaa. Koetetaan me yhdessä tehdä siitä edes vähän pehmeämpää.
Viesti Kirjoittaja tsip »
Onhan täällä käyttäjä, aloitin syksyllä ja kuulemma ainakin vuoden menee, luultavammin kuitenkin koko loppuelämä. 10mg/päivä kun ei enempää kestä, isommasta 15mg annoksesta tuli yksi ainoa poissaolokohtaus niin pudotettiin heti alemmas. Sivuoireet ovat kovin yksilöllisiä, joten niitä on vaikeaa ennustaa. Itse pääsin vähällä kunhan muistaa syödä alle kohtuullisen hyvin. En ole myöskään huomannut mitenkään erikoisen piristävää vaikutusta, minähän nukun jos nukuttaa, oli päivä tai yö.
Joku paikka pittää olla.vinouma kirjoitti:On tuolla Repellä sydän paikallaan.Repe Ruutikallo kirjoitti:No ei todellakaan! Johan nyt!
Tilityksille ei ole mitään rajoja. Jos vähänkin tuntuu siltä että olis hyvä tilittää, silloin tilitetään. Ja jos tuntuu että ei, sitten ei. Pääasia että jokainen tekee niin kuin hyvältä tuntuu.
Jos tämän meidän Hompun kautta ja avulla voidaan ihmisen oloa parantaa ja jaksamista lisätä, sehän on mahtava juttu.
Elämä on kovaa. Koetetaan me yhdessä tehdä siitä edes vähän pehmeämpää.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Ei kannata yhtään vähätellä omia ongelmia. Kokemuksesta tiedän, että selkäsärky voi olla ihan yhtä invalidisoiva tila kuin vaikea masennus!Anniel kirjoitti: Omat valituksen aiheet (tällä kertaa selkäkipu, joka haittaa työn tekoa ja istumista) eivät tunnu paljon miltään kun tietää että toisilla on ihan oikeitakin ongelmia.
Ja melkein mikä tahansa vaiva joka pyrkii hallitsemaan elämää muistuttamalla itsestään jatkuvasti invalidisoi ainakin vähän. Ei ehkä sanan varsimerkityksessä, mutta sinnepäin.vinouma kirjoitti:Ei kannata yhtään vähätellä omia ongelmia. Kokemuksesta tiedän, että selkäsärky voi olla ihan yhtä invalidisoiva tila kuin vaikea masennus!Anniel kirjoitti: Omat valituksen aiheet (tällä kertaa selkäkipu, joka haittaa työn tekoa ja istumista) eivät tunnu paljon miltään kun tietää että toisilla on ihan oikeitakin ongelmia.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kiitti!vinouma kirjoitti:Ei kannata yhtään vähätellä omia ongelmia. Kokemuksesta tiedän, että selkäsärky voi olla ihan yhtä invalidisoiva tila kuin vaikea masennus!Anniel kirjoitti: Omat valituksen aiheet (tällä kertaa selkäkipu, joka haittaa työn tekoa ja istumista) eivät tunnu paljon miltään kun tietää että toisilla on ihan oikeitakin ongelmia.
/V