Soneran 2. suora informaatio Hopeiseen Omenaan iPhone 3G S:stä
-
Re: Soneran 2. suora informaatio Hopeiseen Omenaan iPhone 3G S:s
Viesti Kirjoittaja olappala »
-
Viesti Kirjoittaja Joni-Pekka »
Ja täällä on paljon puhuttu 16 gigasista. Kuulemma mustista 32 gigan malleista on ollut eniten kysyntää, joten niitä saa odottaa. Joku toinen on voinut jo saada vasta äskettäin tilatun 16 gigasen mallin, koska niissä ei jono ole niin pitkä. Jos joku siitä ahdistuu kun on niin kovin epäreilua, niin eipä sille sitten mitään voi....
Itseni osalta tämä kommentointi päättyy tähän. Mainittakoon että itsekin odotan 32 gigan mustaa, mutta olen valmis odottamaan vaikka sen 3 kk jos sikseen tulee. Ei maailma siihen kaadu.
-
Viesti Kirjoittaja kari.patila »
Vähän yli 2kk kesti oman työluurin tilaus, joten tekisi mieli toivoa ettei ketään suosita yrityksen koon tai liittymien määrän suhteen. Samassa jonossa yritykset ovat kuin kaikki muutkin, ainakin jos on Sonran puheisiin uskomista.kamina kirjoitti:Alkuviikosta tilasin uudeksi työpuhelimeksi mustan 32GB mallin. Sihteeri arveli että se tulisi nopeasti, mutta tätä ketjua lukiessa kummastuttaa... En sitten tiedä vaikuttaako että meillä on töissä aika paljon noita puhelimia, ja olemme kai aika iso yritysasiakas Soneralle.
Toivotaan nyt etten joudu mitään kuukausia enään kestämään tätä Nokialaista jonka takakansi (ja akku) tippuu vähän väliä.
-
Viesti Kirjoittaja kamina »
Kysäsin juuri sihteeriltä. Hänelle oli tilausta tehdessä kommentoitu että tämä yksi (32GB Musta) tulee todenäköisesti nopeasti, kaikki muut todella hitaasti. Eli ehkä heillä on ollut muutama kappale tätä kyseistä mallia valmiina, ja muissa pitkät jonot... Tai sitten hän on ollut väärässä koska viikon olen jo odottanut.kari.patila kirjoitti:Vähän yli 2kk kesti oman työluurin tilaus, joten tekisi mieli toivoa ettei ketään suosita yrityksen koon tai liittymien määrän suhteen. Samassa jonossa yritykset ovat kuin kaikki muutkin, ainakin jos on Sonran puheisiin uskomista.kamina kirjoitti:Alkuviikosta tilasin uudeksi työpuhelimeksi mustan 32GB mallin. Sihteeri arveli että se tulisi nopeasti, mutta tätä ketjua lukiessa kummastuttaa... En sitten tiedä vaikuttaako että meillä on töissä aika paljon noita puhelimia, ja olemme kai aika iso yritysasiakas Soneralle.
Toivotaan nyt etten joudu mitään kuukausia enään kestämään tätä Nokialaista jonka takakansi (ja akku) tippuu vähän väliä.
-
Viesti Kirjoittaja JMS »
-
Re: Soneran 2. suora informaatio Hopeiseen Omenaan iPhone 3G
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Mitä täällä olleista keskusteluista on saanut ymmärtää niin juuri musta kolmekakkonen on kaikista kysytyin ja pisimpään jonotettavakamina kirjoitti:Kysäsin juuri sihteeriltä. Hänelle oli tilausta tehdessä kommentoitu että tämä yksi (32GB Musta) tulee todenäköisesti nopeasti, kaikki muut todella hitaasti. Eli ehkä heillä on ollut muutama kappale tätä kyseistä mallia valmiina, ja muissa pitkät jonot... Tai sitten hän on ollut väärässä koska viikon olen jo odottanut.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja kamina »

-
Viesti Kirjoittaja nikoina »
-
Viesti Kirjoittaja Eremita »
Täällä on vielä yksi heinäkuun puolivälissä tilannut, joka ei ole saanut omaansa.. ja tilaus on edelleen voimassa, tarkistanut jo pariin kolmeen otteeseenJMS kirjoitti:Alkais olemaan jo aika Soneran 3. ilmoituksen. Itse ainakin haluaisin vastauksia, missä mennään ja kuinka on mahdollista, että monet syyskuun puolessa välissä tilanneet ovat jo puhelimensa saaneet, mutta moni elokuun puolella tilannut ei ole vielä saanut. Ainakin on aivan turha sanoa, että puhelimet menisivät tilausjärjestyksessä. Eli siis Sonera: Missä mennään?

-
Viesti Kirjoittaja JMS »
Niinpä, vieläkö P. Lindqvist väität, että puhelimet jaetaan varausjärjestyksessä? Nopeimmin saa tällä hetkellä puhelimen kun laittaa verkkokauppaan tilauksen, joku oli juuri saanut 6:ssa päivässä iLuurin itselleen. Ilmeisesti kaupoista on aivan turha mennä varaamaan, koska nettivaraajat menevät kaikkien edelle.Eremita kirjoitti:Täällä on vielä yksi heinäkuun puolivälissä tilannut, joka ei ole saanut omaansa.. ja tilaus on edelleen voimassa, tarkistanut jo pariin kolmeen otteeseenJMS kirjoitti:Alkais olemaan jo aika Soneran 3. ilmoituksen. Itse ainakin haluaisin vastauksia, missä mennään ja kuinka on mahdollista, että monet syyskuun puolessa välissä tilanneet ovat jo puhelimensa saaneet, mutta moni elokuun puolella tilannut ei ole vielä saanut. Ainakin on aivan turha sanoa, että puhelimet menisivät tilausjärjestyksessä. Eli siis Sonera: Missä mennään?tosin nyt olen jo kolmantena ko. kaupan listalla kyseisessä mallissa, joten kovat on odotukset tälle viikolle. Tänään tuli 11 viikkoa täyteen odotusta <3 saakin olla odottamisen arvoinen kapistus, sillä kaikki oheistarvikkeet on jo kuoria, universal dockia, ylimääräistä laturia ja johtoa plus kelloradiota myöten tilattu.. Kelloradio tosin odottaa saapumistaan.
-
Viesti Kirjoittaja Avalen »
Se on just se juttu, verkkokaupasta tilanneille omistetaan kokonainen viikon erä ja seuraavalla viikolla kaikille kaupoille toimitetaan samanlainen viikon erä(mikäli ne tosiaan tulevat vuoroviikoin, miten minä, ja monet muut ovat ymmärtäneet) mikä on kaikkea muuta kuin tasavertaista, sillä kaupoista tietääkseni varataan monta kertaa enemmän puhelimia kuin verkkokaupasta.JMS kirjoitti:Niinpä, vieläkö P. Lindqvist väität, että puhelimet jaetaan varausjärjestyksessä? Nopeimmin saa tällä hetkellä puhelimen kun laittaa verkkokauppaan tilauksen, joku oli juuri saanut 6:ssa päivässä iLuurin itselleen. Ilmeisesti kaupoista on aivan turha mennä varaamaan, koska nettivaraajat menevät kaikkien edelle.Eremita kirjoitti:Täällä on vielä yksi heinäkuun puolivälissä tilannut, joka ei ole saanut omaansa.. ja tilaus on edelleen voimassa, tarkistanut jo pariin kolmeen otteeseenJMS kirjoitti:Alkais olemaan jo aika Soneran 3. ilmoituksen. Itse ainakin haluaisin vastauksia, missä mennään ja kuinka on mahdollista, että monet syyskuun puolessa välissä tilanneet ovat jo puhelimensa saaneet, mutta moni elokuun puolella tilannut ei ole vielä saanut. Ainakin on aivan turha sanoa, että puhelimet menisivät tilausjärjestyksessä. Eli siis Sonera: Missä mennään?tosin nyt olen jo kolmantena ko. kaupan listalla kyseisessä mallissa, joten kovat on odotukset tälle viikolle. Tänään tuli 11 viikkoa täyteen odotusta <3 saakin olla odottamisen arvoinen kapistus, sillä kaikki oheistarvikkeet on jo kuoria, universal dockia, ylimääräistä laturia ja johtoa plus kelloradiota myöten tilattu.. Kelloradio tosin odottaa saapumistaan.
-
Viesti Kirjoittaja JMS »
Nyt Soneran pitäisikin saada jonot tasaantumaan verkkokaupasta tilanneiden ja kaupoista tilanneiden kesken, jotta saadaan tasavertaisuutta puhelinten jakoon, mikäli siis asia ylipäätään menee noin.Avalen kirjoitti: Se on just se juttu, verkkokaupasta tilanneille omistetaan kokonainen viikon erä ja seuraavalla viikolla kaikille kaupoille toimitetaan samanlainen viikon erä(mikäli ne tosiaan tulevat vuoroviikoin, miten minä, ja monet muut ovat ymmärtäneet) mikä on kaikkea muuta kuin tasavertaista, sillä kaupoista tietääkseni varataan monta kertaa enemmän puhelimia kuin verkkokaupasta.
-
Juuri näin, mulla tulee tällä viikolla kuukausi täyteen odottelua, eikä se ainakaan auta asiaa, että jotkut jotka vaan tilaa verkkokaupasta iluurin (itsekin odottaen pitempiä odotusaikoja) ja avot!Vajaan viikon päästä onkin kapula kädessä! Siis EI NÄIN!JMS kirjoitti:Nyt Soneran pitäisikin saada jonot tasaantumaan verkkokaupasta tilanneiden ja kaupoista tilanneiden kesken, jotta saadaan tasavertaisuutta puhelinten jakoon, mikäli siis asia ylipäätään menee noin.Avalen kirjoitti: Se on just se juttu, verkkokaupasta tilanneille omistetaan kokonainen viikon erä ja seuraavalla viikolla kaikille kaupoille toimitetaan samanlainen viikon erä(mikäli ne tosiaan tulevat vuoroviikoin, miten minä, ja monet muut ovat ymmärtäneet) mikä on kaikkea muuta kuin tasavertaista, sillä kaupoista tietääkseni varataan monta kertaa enemmän puhelimia kuin verkkokaupasta.

-
Viesti Kirjoittaja olappala »
-
Viesti Kirjoittaja wertigo »
Samalla tulin kysyneeksi tuosta data teho plus tarjouksesta, se kun päättyi tuossa 30.9. Sain kuulla että Soneralla on uusi tarjous http://www.sonera.fi/Tarjoukset/Laajaka ... rjousehdot
Edellisen kolmen kuukauden sijaan maksutta siis koko tarjousajaksi. Kieltämättä hieno juttu ja saa tämä ainakin allekirjottaneen hyväksymään pitkän odottelun

-
Viesti Kirjoittaja nikoina »
-
Tossa ajassa voit jo ruveta vaatimaan korvauksia soneralta kun panevat odottamaan. Ilmotettu aika oli 2-3kk, jos sen yli menee, niin sitte korvaukset peliin.olappala kirjoitti:Päivitystä omaan tilanteeseen: heinäkuussa siis tilausvahvistus ja toimitusaika per puh 2-4 vk. Soneralle soiteltu yms, selvityksen alla miksi ei vieläkään. Tänään liikkeessä yksinkertainen vastaus-1-1,5 kk vielä odotusta... eli kaikenkaikkiaan näyttäisi tällä hetkellä siltä että joudun odottamaan 4 kk puhelinta. Reilua...???
-
Viesti Kirjoittaja clientti »
Mielestäni on aivan sama minkälaisessa kusessa sonera on toimittajan kanssa, mutta itse sonera töppää omien asiakkaidensa kanssa.
-
No ainakin soneran sivuilla sano ajaks 2-3kkclientti kirjoitti:Miten niin 2-3kk ilmoitettu aika? Minulle luvattiin 4 viikossa puhelin ja tilasin sen syyskuun 7. päivä. Tilausmaili vielä tallella, joten aion vaatia korvausta jokaisesta päivästä / viikosta joka menee luvatun ajan yli.
Mielestäni on aivan sama minkälaisessa kusessa sonera on toimittajan kanssa, mutta itse sonera töppää omien asiakkaidensa kanssa.
-
Re: Soneran 2. suora informaatio Hopeiseen Omenaan iPhone 3G
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Sähköpostiin tulleesta tilausvahvistuksesta löytyvä arvioitu toimitusaika on ainoa millä on tässä asiassa mitään merkitystä.Avalen kirjoitti:No ainakin soneran sivuilla sano ajaks 2-3kkclientti kirjoitti:Miten niin 2-3kk ilmoitettu aika? Minulle luvattiin 4 viikossa puhelin ja tilasin sen syyskuun 7. päivä. Tilausmaili vielä tallella, joten aion vaatia korvausta jokaisesta päivästä / viikosta joka menee luvatun ajan yli.
-
Totta...tómppu kirjoitti:Sähköpostiin tulleesta tilausvahvistuksesta löytyvä arvioitu toimitusaika on ainoa millä on tässä asiassa mitään merkitystä.Avalen kirjoitti:No ainakin soneran sivuilla sano ajaks 2-3kkclientti kirjoitti:Miten niin 2-3kk ilmoitettu aika? Minulle luvattiin 4 viikossa puhelin ja tilasin sen syyskuun 7. päivä. Tilausmaili vielä tallella, joten aion vaatia korvausta jokaisesta päivästä / viikosta joka menee luvatun ajan yli.
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Jos tilausvahvistuksesta löytyy teksti juurikin tuossa muodossa, eli arvioitu toimitusaika, niin eihän tässä sitten ole Soneralla mitään hätäätómppu kirjoitti: Sähköpostiin tulleesta tilausvahvistuksesta löytyvä arvioitu toimitusaika on ainoa millä on tässä asiassa mitään merkitystä.

-
Viesti Kirjoittaja sahkari »
- Ipad Air 2 64gb
- Ipad mini, 32GB 3G
- Saunalahti megareilu 4g multisim liittymä
-
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
-
Viesti Kirjoittaja clientti »
Lukee mun mailissa.
Ihan sama vaikka lukee "arvioitu" niin kyllä tossa kuluttajan annetaan ymmärtää että se luuri 4vkossa saadaan. Jos kuluttajaa odotutettais 5vkoo niin siinä lukis että "Tuotteilla on rajoitettu saatavuus. Uusien tilauksien arvioitu toimitusaika on 5 viikkoa."
Pitänee kirjoittaa reklamaatio jo valmiiksi

Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka