Eikö ne kämppikset ole kännissä vähän väliä? Siinähän sitä olisi painittavaa.Erño kirjoitti:Mitään muuta vuodatettavaa tuon matkan lisäksi tässä jutussa ei ole. Huomenna treenaamaan sinne toiselle salille. Lauantaina vielä jäähyväispainit vanhalla salilla.
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Ai niin, tuolla toisella salillahan on myös enemmän naispuolisia halaajia. 8)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »

-
Viesti Kirjoittaja mercury »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Koska tuo vaivasi on noinkin usein toistuva, kannattaisi se ehdottomasti tutkituttaa, mikäli et tiedä vaivan aiheuttajaa!hatey kirjoitti:Miksi aina yöllä iskee mahakipu?
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Ne kuitenkin tähystäisi, ja viimeeksi päätin, että ei enää ikinä. Kauhu tunne kun työnnetään kurkusta sisään iso VHS-kamera ja reiden paksuinen kaapelinippu.amanita kirjoitti:Koska tuo vaivasi on noinkin usein toistuva, kannattaisi se ehdottomasti tutkituttaa, mikäli et tiedä vaivan aiheuttajaa!hatey kirjoitti:Miksi aina yöllä iskee mahakipu?
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Ei mulla takapuoli ole kipee.Tauvo kirjoitti:^ Kysy jos tutkimus tehtäisiinkin tuhkaluukun puolelta?

-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ei juuri tällä hetkellä käy kateeksi...
-
Kiitos. Noh. Hengissä selvittiin, mutta nyt ei varmaan voi mennä aamupalalle minnekkään. Ulkona on kylmä ja ei kesäinen sää. Olet huippu jätkä.Tauvo kirjoitti:^ Tsemppiä.
Ei juuri tällä hetkellä käy kateeksi...
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Suosittelen, että menet tyttöjen luokse vasta työsi jälkeen, niissä samoissa vaatteissa, ja kerrot tarinasi. Naiset automaattisesti vaistoavat, että tuo mies on todellinen sankari ja suorastaan hyppäävät kaulaasi antamaan tuhansia suudelmia!M.P.T kirjoitti:Tietääkö teistä kukaan miltä haisee rehellinen ja aito p*sk* ? Järkyttävää kun viemärihommia tuli ja migreeni iski vielä päälle. Kourallinen kolmionappia naamaan, ettei tarvitse saikkaria ottaa. Nyt sitten joutuu tekemään kirjaimellisesti sitä kakkaduunia. Kun kyseessä on vielä isompi laitos. Toivottavasti en kuole, koska ennen sitä tahdon nähdä mode naisten hymyn ja pussata erästä liigapelaaja tyttöä kun sen pusun lupasi minulle. Onneksi olen syönyt ruokani. Kohta mennään nilkkoja myöten tuonne.
-
Heh. Ei taida minun charmi purra niinkään hyvin. Hengissä selvittiin kuitenkin siitäkin urakasta. Minä haisen oikeasti pahalle työpäivän jälkeen, että saisin varmaan porttikiellon hsl:än busseihin, jos niillä siellä kulkisin. Siksi on parempi, että kuljen aina yksin. Tyttösen kanssa voi mennä suihkuun, mutta sitä ennen pitää käydä aikaisemmin suihkussaThoth kirjoitti:Suosittelen, että menet tyttöjen luokse vasta työsi jälkeen, niissä samoissa vaatteissa, ja kerrot tarinasi. Naiset automaattisesti vaistoavat, että tuo mies on todellinen sankari ja suorastaan hyppäävät kaulaasi antamaan tuhansia suudelmia!M.P.T kirjoitti:Tietääkö teistä kukaan miltä haisee rehellinen ja aito p*sk* ? Järkyttävää kun viemärihommia tuli ja migreeni iski vielä päälle. Kourallinen kolmionappia naamaan, ettei tarvitse saikkaria ottaa. Nyt sitten joutuu tekemään kirjaimellisesti sitä kakkaduunia. Kun kyseessä on vielä isompi laitos. Toivottavasti en kuole, koska ennen sitä tahdon nähdä mode naisten hymyn ja pussata erästä liigapelaaja tyttöä kun sen pusun lupasi minulle. Onneksi olen syönyt ruokani. Kohta mennään nilkkoja myöten tuonne.

-

Minulla ei ole ollut kuin kolme näitä humpuukikusetus ongelmajäte-elohopea-energiansäästölamppuja, ja ensimmäinen poksahti miltei uutena ja nyt poksahti seuraava. Silkkaa paskaa ovat sen lisäksi että ovat rumia, ruman väristä valoa antavia ja törkykalliita. Heitän tuon sekajätteisiin, siitäs saatte liimaa haistelevat viherpiiperöt. Pelastuiko nyt maailma, mitä?

Ikinä en enää osta tollasta paskaa. Onneksi olen hamstrannut monta muovikassillista kunnon hehkulamppuja, ne riittävät minun asunnon valaisuun miljoonaksi vuodeksi.
-
Hehkulampussa ei riitä valotehto valaisemaan edes ulkohuussia. Halogeenilla pärjää jotenkuten. Minulla on muutama energiansäästölamppu, mutta pirut eivät mahdu kaikkiin valaisimiin. Noh. Onneksi sentään jonnekkin saa valoa.hatey kirjoitti:Argh.![]()
Minulla ei ole ollut kuin kolme näitä humpuukikusetus ongelmajäte-elohopea-energiansäästölamppuja, ja ensimmäinen poksahti miltei uutena ja nyt poksahti seuraava. Silkkaa paskaa ovat sen lisäksi että ovat rumia, ruman väristä valoa antavia ja törkykalliita. Heitän tuon sekajätteisiin, siitäs saatte liimaa haistelevat viherpiiperöt. Pelastuiko nyt maailma, mitä?![]()
Ikinä en enää osta tollasta paskaa. Onneksi olen hamstrannut monta muovikassillista kunnon hehkulamppuja, ne riittävät minun asunnon valaisuun miljoonaksi vuodeksi.
Tässä linkki lamppuun mitkä ovat kestäneet jo pidemmän tovin. Takuukin on kohdillaan, mutta niin on hintakin. http://www.ecat.lighting.philips.fi/l/l ... 003201_eu/ Nimellisvalovirta 5600 Lumen. Saisipa vielä järeämpia valoja. puolet tehokkaammat olisi poikaa.
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Yksi hyvä keino saada valoa hehkulamppuja enemmän ja vähemmällä vaihtovaivalla on loisteputket.
-
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Äläs nyt, tuollaiset kruunuthan ovat hienoja. Kaksi löytyy täältä, ei raaskinut niitä korvata tietenkään. Sohvalla löhöillessä joskus häikii, siksi piiloon huomaamatonta lisävaloa. Kruunu päällä vain tarvittaessa. Tuollainen kruunu myös peittää rumat lamput, laitoin molempiin täällä 11-wattiset päivänalot ja kyllä kimaltelee upeammin kuin hehkulampuilla koskaan, juuri valkoisen valon takia. Energiansäästöllä sikäli ei merkitystä, koska valaisimen tarkoitus on ensisijaisesti valaista. Energiaa voi säästää istumalla pimeässä, jos luulee sillä maailman pelastavansa. Suurin osa näistä energiansäästölampuista on kyllä kelvottomia, koska valon määrä ja laatu vaihtelee. Jo huono värintoistoarvo vaikuttaa paljon siihen, miten hyvin näkee. Vanha viisaus "älä osta paskaa" pätee tässäkin.hatey kirjoitti:^^ Tuommosia nuo kaikki elohopeaongelmajäte lamput on, aivan järkyn rumia. Kyllä minä näen vessassa aivan hyvin, minulla on pesuhuoneessa kristallikruunu, ei siihen käy tommosen käsikäyttöisen vispilän näköiset öklötykset. Värilämpökin noissa on inhoittavan valkoinen.
-
e: Edellisessä viestissä tarkoitettu viittaus siis koski niitä kierreputkiloita, ei tuota minun kruunua, valkoisesta valosta puhuessani. Hoono lauserakenne oli syyllinen väärään mielikuvaan.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Riippuu tytöistä. En minä ole mikään krunkku, joka "häntä" pystyssä juoksee kaikkien naisten perässä. Naisten kanssa on sitäpaitsi kiva painia, kun niiden ei tartte yrittää voimalla todistella mitään.Anniel kirjoitti:Mutta ethän sä tytöistä tykkää
Turvesuon passskaojassa on tullut rämmittyä kun poistoputkea asensin. Paskapuhdistamolla haju oli kyllä pahempi, mutta ei kovin paljoa pahempi.M.P.T kirjoitti:Tietääkö teistä kukaan miltä haisee rehellinen ja aito p*sk* ? Järkyttävää kun viemärihommia tuli ja migreeni iski vielä päälle. Kourallinen kolmionappia naamaan, ettei tarvitse saikkaria ottaa. Nyt sitten joutuu tekemään kirjaimellisesti sitä kakkaduunia. Kun kyseessä on vielä isompi laitos. Toivottavasti en kuole, koska ennen sitä tahdon nähdä mode naisten hymyn ja pussata erästä liigapelaaja tyttöä kun sen pusun lupasi minulle. Onneksi olen syönyt ruokani. Kohta mennään nilkkoja myöten tuonne.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jaa-a, Se Oikea painiskelukumppani hakuun vaanErño kirjoitti:Riippuu tytöistä. En minä ole mikään krunkku, joka "häntä" pystyssä juoksee kaikkien naisten perässä. Naisten kanssa on sitäpaitsi kiva painia, kun niiden ei tartte yrittää voimalla todistella mitään.Anniel kirjoitti:Mutta ethän sä tytöistä tykkää

-
Viesti Kirjoittaja Jarlaita »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
MacBook Air 13" Mid 2013
iPad 2 64Gb (WiFi + 3G)
AppleTV 3:rd Gen
-
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Niitä on jo aika monta ja lisää tulee salinvaihdoksen myötä.Anniel kirjoitti:Jaa-a, Se Oikea painiskelukumppani hakuun vaanErño kirjoitti:Riippuu tytöistä. En minä ole mikään krunkku, joka "häntä" pystyssä juoksee kaikkien naisten perässä. Naisten kanssa on sitäpaitsi kiva painia, kun niiden ei tartte yrittää voimalla todistella mitään.Anniel kirjoitti:Mutta ethän sä tytöistä tykkää
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka