Eräs noheva kersantti Parolassa aikoinaan kertoi iltalomansa jälkeen vastaavasta tapauksesta... bongaus? Tosin taitaa olla melko yleistä...Macmula kirjoitti:Olen myös meinannut polttaa lähimetsän polttopullo leikkien päätteeksi. xS
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Eräs noheva kersantti Parolassa aikoinaan kertoi iltalomansa jälkeen vastaavasta tapauksesta... bongaus? Tosin taitaa olla melko yleistä...Macmula kirjoitti:Olen myös meinannut polttaa lähimetsän polttopullo leikkien päätteeksi. xS
Viesti Kirjoittaja Erño »
On tullut leikittyä tulen kanssa täälläkin, joten ei pisteitä siitäPasteur kirjoitti:Eräs noheva kersantti Parolassa aikoinaan kertoi iltalomansa jälkeen vastaavasta tapauksesta... bongaus? Tosin taitaa olla melko yleistä...Macmula kirjoitti:Olen myös meinannut polttaa lähimetsän polttopullo leikkien päätteeksi. xS
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Onnistuin polttamaan naamani sateessa.Erño kirjoitti:Onnistun polttamaan naamani alle minuutissa auringon valossa
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Ei menneet luvut hukkaan!Teppo Tulppu kirjoitti:Onnistuin polttamaan naamani sateessa.Erño kirjoitti:Onnistun polttamaan naamani alle minuutissa auringon valossa
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tapahtuiko tämä keväällä 1986?Teppo Tulppu kirjoitti:Onnistuin polttamaan naamani sateessa.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Eivät. Sain ne viime hetkellä pelastettua suden suusta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Ei menneet luvut hukkaan!
Tapahtui 18.5.2005 tois puol palloa kuin kevään 1986 polte.Maza kirjoitti:Tapahtuiko tämä keväällä 1986?Teppo Tulppu kirjoitti:Onnistuin polttamaan naamani sateessa.
Viesti Kirjoittaja Erño »