Totta.sahkari kirjoitti:Puhelimen pohjassa ei ole 2 kaiutinta vaikka moni niin luuleekin 8)strong kirjoitti: Ero esim iPhone 4:een oli suunnattoman suuri ja kyse lienee liian alhainen taso. USB-liitännän audioout-tasoa ei voi säätää kuin Audin vakiostereoiden kautta ja taso riittää. Tietysti iPhone 4S voi olla viallinen, mm. toinen puhelimen pohjassa olevista kaiuttimista ei toimi. Apple Care on vielä voimassa 12 kk ajan, joten sitäkin voisi selvitellä.
iPhone autossa
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: iPhone autossa
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
iPhone 4 16Gt (ensimmäinen omena-tuotteeni) & Macintosh PowerBook 160 ;-)
-
Viesti Kirjoittaja strong »
Sepä hyvä tietää, sillä muutoin olisin kuvitellut että myös iPhone5:n toinen kaiutin on mykkä.sahkari kirjoitti: Puhelimen pohjassa ei ole 2 kaiutinta vaikka moni niin luuleekin 8)
Applen iPhone5- Lightning -adapteri saapui tänään postin mukana Applestoresta. Testasin toimivuuden pikaisesti edellisen sukupolven usb-latauskaapelilla, mutta en ole vielä kokeillut mikä on äänenlaatu Lightning adapterin kautta autokäytössä. Sen verran napakka tuo adapteri näyttäisi olevan että sitä voi ainakin hyödyntää vanhassa lataustelakassa.
Viimeksi muokannut strong, 16.10.2012 klo 23.37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Suomin3 »
Mulla on kysyttävää iPhone vitosesta autossa.
Rakensin ebaystä ostetun telakan kanssa autoon tuollaisen dock-systeemin, joka lataa puhelinta ja siitä kuuluu musiikki auton stereoihin. Dockin taustapuolella on 3.5mm liitäntä ja perus 30-pinninen liitin, johon otin virtaa tuolta radion takaa. 3.5mm lähtee johto stereioihin. Musiikin vaihto onnistuu spotifystä helposti sormella pyyhkäisemällä ja olen tyytyväinen omaan systeemiini. Puhelin pysyy suht tukevasti kiinnikin tuossa.
kuva
Nyt sitten on sen vitosen kanssa ongelmana äänen saaminen ulos. Kaikissa dockeissa mitä olen ebaystä löytänyt on pelkkä lightning-liitin eikä dockin taustapuolella ollenkaan äänilähtöä. Saisiko jostain siis sellaisen dockin, jossa on 3.5mm liitäntä tukemassa puhelinta ja ottamassa ääniulostulon puhelimen pohjasta, vastaavasti dockin takana olisi 3.5mm lähtö.
Rakensin ebaystä ostetun telakan kanssa autoon tuollaisen dock-systeemin, joka lataa puhelinta ja siitä kuuluu musiikki auton stereoihin. Dockin taustapuolella on 3.5mm liitäntä ja perus 30-pinninen liitin, johon otin virtaa tuolta radion takaa. 3.5mm lähtee johto stereioihin. Musiikin vaihto onnistuu spotifystä helposti sormella pyyhkäisemällä ja olen tyytyväinen omaan systeemiini. Puhelin pysyy suht tukevasti kiinnikin tuossa.
kuva
Nyt sitten on sen vitosen kanssa ongelmana äänen saaminen ulos. Kaikissa dockeissa mitä olen ebaystä löytänyt on pelkkä lightning-liitin eikä dockin taustapuolella ollenkaan äänilähtöä. Saisiko jostain siis sellaisen dockin, jossa on 3.5mm liitäntä tukemassa puhelinta ja ottamassa ääniulostulon puhelimen pohjasta, vastaavasti dockin takana olisi 3.5mm lähtö.
Macbook Unibody late 2008 - C2D 2.0Ghz/4gb RAM/120gb SSD
Samsung Galaxy A3 - iPad Mini
DIY Power Mac PC + Cinema Display
Samsung Galaxy A3 - iPad Mini
DIY Power Mac PC + Cinema Display
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka