Ja oikeastaan tarkoitti vaan, että nyt tähän addiktiotopicciin yön tauko. Saa muualla olla!sinitiainen kirjoitti:Ja kiitos Nallelle myös. Ei voi tiainen kuin nyt totellaPaapa kirjoitti:
Ja Nalle, kun puraisee sepä se tuntuukin ja loppuu pölinät täällä. Tiainenkin niin monta kertaa PikkuNallea ja Paapaa nukkumaan käskenyt, nyt saan sanoa samat. Ja jos ei auta, potkii ja polkee lattiaa.
"Hopeinen Omena" -addiktio
-
Paapa
Re: "Hopeinen Omena" -addiktio
Viesti Kirjoittaja Paapa »
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
sinitiainen
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Ethän kanna huolta minusta. Kun vaan saan yhdenkin yön nukuttua niin tuntuu varmaan jo toiselta. Kun olen ihan poikkiväsynyt unenpuutteesta ja käyn kirjottamaan,nousee pintaan kaikki se mistä on aiheutunut kesän ja syksyn mittaan täällä pahaa mieltä. En niitä muuten enää ajattele. Pistän nyt ihan samantien pään tyynyyn. Hyvää yötä. Ja kiitos vielä.Paapa kirjoitti:Ja oikeastaan tarkoitti vaan, että nyt tähän addiktiotopicciin yön tauko. Saa muualla olla!sinitiainen kirjoitti:Ja kiitos Nallelle myös. Ei voi tiainen kuin nyt totellaPaapa kirjoitti:
Ja Nalle, kun puraisee sepä se tuntuukin ja loppuu pölinät täällä. Tiainenkin niin monta kertaa PikkuNallea ja Paapaa nukkumaan käskenyt, nyt saan sanoa samat. Ja jos ei auta, potkii ja polkee lattiaa.
-
Paapa
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Ja taas vaan HöpöHöpö. Minä en kanna kenestäkään huolta, en edes itsestäni. Uni on hyväksi ja on pakko nukkua välillä. Yksityisviestin voit varmaan laittaa, jos haluat purkautua jostakin, mutta siitä en tiedä miten se edes tapahtuu. Se edellinen oli kai vitsi tai näpäyskin siitä, miten huolehdit meistä. Ainakin me Karjalan Karjut pärjäämme, kun kestämme jopa jotenkin toisiammekin.sinitiainen kirjoitti: Ethän kanna huolta minusta. Kun vaan saan yhdenkin yön nukuttua niin tuntuu varmaan jo toiselta. Kun olen ihan poikkiväsynyt unenpuutteesta ja käyn kirjottamaan,nousee pintaan kaikki se mistä on aiheutunut kesän ja syksyn mittaan täällä pahaa mieltä. En niitä muuten enää ajattele. Pistän nyt ihan samantien pään tyynyyn. Hyvää yötä. Ja kiitos vielä.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
sinitiainen
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »

Se ei osaakaan omin neuvoin kääntyä oksallansa ja tulee tällaisessa asennossa. Ja vähän hailakkana. Ja jatkaa vielä lepolomaansa ja asettautuu yöunille yhtäaikaa poikastensa kanssa ainakin nyt toistaiseksi.
-
heilei
Viesti Kirjoittaja heilei »
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
heilei
Jaa panitte mut sitten heti eturiviin. Tarkistin just peilistä, että mulla ei ole kravattia (ainakaan täällä kotikonttorilla muka-todellisen maailman puolella).Anniel kirjoitti:Kuvittelet vain... Niin kuin te kaikki. Oikeastihan Homppu näyttää tältä täältä konehuoneesta käsin:
cypher_300.jpg
-
heilei
(miten niin Excelillä ei voi tehdä mitään hyödyllistä...?
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ihmisillä on mitä kummallisempia addiktioita. Nämä nettisellaiset ovat sieltä lievimmästä päästä. Voitteko kuvitella, että jollakin on esimerkiksi likaa vastaan niin paha addiktio, että pesee itseään jatkuvasti luullen siten pystyvänsä pysymään erossa liasta. Silti tällaiset ihmiset hengittävät kaiken aikaa tätä tosi likaista ilmaa, jonka seassa elämme.hatey kirjoitti:Hehhee... voiko jollain muka olla joku addiktio johki foorumiin...hahahaaaa.....
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
En tunnusta ei ole. hatey on koukussa homppuun, lällällälläähatey kirjoitti:Hehhee... voiko jollain muka olla joku addiktio johki foorumiin...hahahaaaa.....
Mitä te niissä hompputapaamisissa teette? Istute nakuina piirissä ja sanotte toisillenne: Hei olen [nickki] ja olen homppunisti
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
/V
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Mullon kolme...vinouma kirjoitti:Mä olen moniavioinen, mulla on kaksi foorumia! 8)
/V
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
/V
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Itte oot, minen ole. Tänäänkin olin yli 2 tuntia pois hompusta, kun kävin asioilla kaupunnilla.Citruuna kirjoitti:En tunnusta ei ole. hatey on koukussa homppuun, lällällälläähatey kirjoitti:Hehhee... voiko jollain muka olla joku addiktio johki foorumiin...hahahaaaa.....
Mitä te niissä hompputapaamisissa teette? Istute nakuina piirissä ja sanotte toisillenne: Hei olen [nickki] ja olen homppunisti
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Miten muuten pääsee lukemaan kaikki uudet viestit..?vinouma kirjoitti:Voi veljet. Kun on pari päivää poissa niin on monen tunnin urakka lukea kaikki uudet viestit. Ja pakkohan ne on lukea... se kertoo ehkä jotain riippuvuuden voimakkuudesta. Äh
/V
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tuossa yläpalkista löytyy uudet viestit linkki eli http://hopeinenomena.net/search.php?search_id=newposts ja etusivun kautta löytyy mm. lukemattomat yms pikalinkkejä.arisel kirjoitti:Miten muuten pääsee lukemaan kaikki uudet viestit..?![]()
-
arisel
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka