Itte oot raskaana!Citruuna kirjoitti:^ Raskaana?Nyt pitää ottaa varovasti!

Viesti Kirjoittaja hatey »
Itte oot raskaana!Citruuna kirjoitti:^ Raskaana?Nyt pitää ottaa varovasti!
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Aamulla se valittaa erittäin pahaa päänsärkyäCitruuna kirjoitti:^ Raskaana?Nyt pitää ottaa varovasti!
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hmmm oho - ja sinä olet aamuisin kuuntelemassa sen valituksia?Peitsamo kirjoitti:Aamulla se valittaa erittäin pahaa päänsärkyäCitruuna kirjoitti:^ Raskaana?Nyt pitää ottaa varovasti!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Jussi68 kirjoitti:Kyyti on ollut kovaaCitruuna kirjoitti:^ Raskaana?Nyt pitää ottaa varovasti!
![]()
JL
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Ei noi nuoret jannut bonjaa ku gamlat starbut bamlaa böndee.amanita kirjoitti:No nyt helepottaa, tuli jo tuskanhiki, jotta oommako me tuon muinaisreliikin kanssa ainoita, jotka muistamma nuinkin kummia sanoja.
Aaarrrgghh!jjpeltola kirjoitti:Ei noi nuoret jannut bonjaa ku gamlat starbut bamlaa böndee.amanita kirjoitti:No nyt helepottaa, tuli jo tuskanhiki, jotta oommako me tuon muinaisreliikin kanssa ainoita, jotka muistamma nuinkin kummia sanoja.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Seymouria onkin vaikeampi alatyylistää...Macco kirjoitti:Anal+ vaihtaa nimeään![]()
Kaikki eivät ole niin tottuneita sähköshokkeihin.Mailia kirjoitti:Pyh, nuo kuulostavat vielä kesyiltä.arisel kirjoitti:^ Jaa sulla on sitten tommosia perversioita - tavalliset lääkäri-hoitsu -leikit ei riitä?
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Varo ettei kynnet mene huonoksi tommosessa hommassa, ja siinähän voi vaikka likaantua...brrr....Citruuna kirjoitti:^ Olin kyllä ajatellut hioa ja maalata vanteet, mutta kun aina sataatai sitten olen jossain muualla
Ehkä tuo jatkuva hymyily hämäsi?Tauvo kirjoitti:Helvatan feissarit! Nyt ne pomppivat ihmisten tielle jo tässä minun kotikorttelissanikin. Oli hetki sitten "chicken race" sellaisen ohutkaulaisen Green Peace-liiveihin pukeutuneen pojan kanssa. Tuli väylälleni ja sössötti jotain Green Peacesta. En muuttanut suuntaani tai hidastanut, tuijotin suoraan kohti, viime hetkellä tajusi väistyä, koska minä en väisty.
keljuttaa tällainen päivittäinen ihmisten häirintä.
Ihan turhaa näköjään alkaa kertomaan heille, että "Asun tässä ja olen sekä sinun, että noiden kollegoidesi tarjouksesta kieltäytynyt päivittäin. Yritä nyt painaa naama mieleesi."
Mun kynnet kyllä kestää, eihän mulla ole sellaisia kamalia epäkäytännöllisiä pitkiä kynsiä kuin sin ... siis jollain saattaa olla ja joilla ei voi tehdä mitään. Kädet tulevat taas puhtaiksi ja pehmeiksi esim. pullaa leipoessa. Tätä niksiä saa ihan vapaasti lainata, en pahastuhatey kirjoitti:Varo ettei kynnet mene huonoksi tommosessa hommassa, ja siinähän voi vaikka likaantua...brrr....Citruuna kirjoitti:^ Olin kyllä ajatellut hioa ja maalata vanteet, mutta kun aina sataatai sitten olen jossain muualla
Viesti Kirjoittaja arttula »
Monet ovat maanantina saikulla raskaan viikonlopun jälkeen..._marge_ kirjoitti:Saikulla
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
Niin varmaan monesti onkin, mutta olisin kyl mieluummin töissä vaikka onkin iltavuoroviikko.arttula kirjoitti:Monet ovat maanantina saikulla raskaan viikonlopun jälkeen..._marge_ kirjoitti:Saikulla
Muutama päivä vielä, niin sitten paistaa! Ei tarvi odottaa ensi vuoden kesää.Citruuna kirjoitti:Kunpa tämä muka-kesä jo loppuisi, että voisi ruveta odottamaan uutta oikeaa kesää
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kyllä minä jo sinun naaman muistan, mutta yritä ymmärtää, että meillä on nyt kova käännytystyö päällä. Meillä on missio! Sen nimi on "Käännytä Tauvo".Tauvo kirjoitti:Ihan turhaa näköjään alkaa kertomaan heille, että "Asun tässä ja olen sekä sinun, että noiden kollegoidesi tarjouksesta kieltäytynyt päivittäin. Yritä nyt painaa naama mieleesi."
Kiitos, olet tosi kiltti kun lupaat aurinkoa!arisel kirjoitti:Muutama päivä vielä, niin sitten paistaa! Ei tarvi odottaa ensi vuoden kesää.Citruuna kirjoitti:Kunpa tämä muka-kesä jo loppuisi, että voisi ruveta odottamaan uutta oikeaa kesää