Peace and luv.
Harmittaa kun ei oo tykkiä. Niin minkälainen tykki. Mieti SITÄ !
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ei se muistelemalla parane, selvä asia.Anniel kirjoitti:Kaadas vähän lisää niin mä muistelen vähän tätä sopimustakuriton kirjoitti:Ei tietenkään, säähän lupasit vaihtaa toin mun käyttäjätunnuksen toiseks jo aiemmin.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Häh?Crimson kirjoitti: Täältä lähtee: http://www.levykauppax.fi/vinyyliviikot/
Viesti Kirjoittaja Jone »
Tossa on pari piippua.. Heillehän riittää että porukkaa saa sivuille kummastelemaan. Itsekin löysin sieltä ropeloimasta uutuuksia jahka video oli katsottu. Äx menetti ehkä muutaman herkemmän asiakkaan mutta saattoi tuoda 10 000 uutta. Vain se mitä jää viivan alle merkitsee busineksessä.hatey kirjoitti:Häh?Crimson kirjoitti: Täältä lähtee: http://www.levykauppax.fi/vinyyliviikot/![]()
Mielestäni video oli huono, vaikka siinä ei jumalaa olisi mainittukaan. Video vain huononi loppua kohti ja loppu oli todella alatyylisen huono. Jumalan sotkeminen asiaan saattaa loukata uskonnollisia ihmisiä, joten mainoksena on epäonnistunut. Alan ex-ammattilaisena uskallan näin väittää. Joten siinä mielessä komppaan tinttiä kybällä.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Sanos muuta ... 15.11 asti pitäis venailla täydennystä..Anghorn kirjoitti:Rahaa menee...menee...menee...menee... Mutta ei onneksi enää pitkään, koska kohta loppuu...loppuu... loppuu...loppuu...
Viesti Kirjoittaja J4n1 »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Ennenvanhaan kun oli käytössä valoladontakone, jossa fontteja muutama hassu: päätteellinen ja päätteetön antikva ja muutamat symbolit, niin niillä pärjäsi aivan mainiosti (puhumattakaan irtokirjasin ajasta) mutta nytten kun nuita fontteja on koneessa heti muutama miljoona minimissään (ManiMicci kirjoitti:Vaikka fontteja olisi kuinka paljon, ei ikinä löydä juuri sellaista jota tarvitsisi.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Vaku »
Olin jonossa lippupalvelun nettipalvelussa ja noin 9.40 se ilmoitti "kaikki liput varattu". En sitten vaivautunut soittelemaan mihinkään kun kerran luotin lippuvälittäjään...Maanantaina aamulla myyntiin tulleet ensi kesän Metallican konserttien liput eivät kaikki menneetkään kaupaksi ennätysajassa. Lippupalvelussa klo 9.00 myyntiin tulleiden 26 000 lipun kerrottiin loppuneen 40 minuutissa, mutta niitä oli tarjolla vielä iltapäivästä.
Samaa olen aika uutena käyttäjänä ihmetellyt, ja asiassa on hankalinta, kun en tiedä onko vika minussa vai teissä muissa!?!?Lihapipo kirjoitti:Kummalliseksi on mennyt meininki hompussa. Tiiä sitten onko kyse enempi käyttäjistä vai ylläpidosta, vaiko molemmista. Jotenkin takakireäksi tuntuu menneen koko offarin touhu tässä syksyn mittaan. Vai onkohan pipo kiristynyt?
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Avainhenkilöt keskustelun sisällöntuottamisessa ovat nyt uusia modeja, keltanokkia ja he tunnustelevat uutta titteliäänPaapa kirjoitti:Samaa olen aika uutena käyttäjänä ihmetellyt, ja asiassa on hankalinta, kun en tiedä onko vika minussa vai teissä muissa!?!?Lihapipo kirjoitti:Kummalliseksi on mennyt meininki hompussa. Tiiä sitten onko kyse enempi käyttäjistä vai ylläpidosta, vaiko molemmista. Jotenkin takakireäksi tuntuu menneen koko offarin touhu tässä syksyn mittaan. Vai onkohan pipo kiristynyt?
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kvaak, juu,Salamijakk kirjoitti:Muuten oletteko panneet merkille, että täällä on kohta koko Ankkalinna ja muut nallet ja tirpuset?
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Ei.Salamijakk kirjoitti:Muuten oletteko panneet merkille, että täällä on kohta koko Ankkalinna ja muut nallet ja tirpuset?
Joulun alla on ihmisen muututtava, tai ei tule lahjoja. Minulla ei lahjoja ole koskaan ollut mihinkään suuntaan. Minä lahjattomana karkoittaisin kaikki mahdolliset. Olisipa helppoa olla moderaattori silloin. eikä tarvitsisi esimerkiksi viittä samaa viestiä mennä tuhoamaan, kun nyt kohta joku varmaan tekee. Saatikka erilaisia viestejä. Minulla nuo syyt olisivat kaikki mainitsemasi, siis kaamos. deppari yms. ja raskas työkin (ainakin viikonloppuisin). Salamijakin viestejä olisinkin aikoinaan ollut valmis tuhoamaan, mutta kun en tyhmyyttäni niistä koskaan mitään ymmärtänyt aloin niistä pitämäänkin. Joskus kannattaa olla vähemmän vastenmielinen ihmisille. Silloin saa lahjoja ja tulee lahjakkaaksi.Salamijakk kirjoitti:Avainhenkilöt keskustelun sisällöntuottamisessa ovat nyt uusia modeja, keltanokkia ja he tunnustelevat uutta titteliäänPaapa kirjoitti:
Samaa olen aika uutena käyttäjänä ihmetellyt, ja asiassa on hankalinta, kun en tiedä onko vika minussa vai teissä muissa!?!?, tämä osaltaan vaikuttaa aktiivisuuden puutteeseen ja Repe on oikeissa naisissa. Muita syitä ovat kaamos, deppari, finanssikriisi, paskamainen sää (siis et sinä Paapa), osa homppulaisista aktivoitaa vasta viikonloppuisin, koska raskas työ toimistotyöntekijöiden työllistämiseksi vie voimia. Osa saa luontaisetuna työssään olla myös päivällä aktiivinen luvalla tai salaa, nämä ovat toimistoissa töissä.
Tuskinpa Paapa ketään täältä karkoittaa tai aiheutta kenellekään pahennusta, toista se itseni kohdalla. Olen toki yrittänyt säädyllistää käyttäytymistäni, näin omalta osaltani pyrin olemaan vähemmän vastenmielinen joillekin. Minua vartenhan nuo kaikki uudet moderaattorit rekrytoitiinkin![]()
Jouluhan se kohta kolkuttaa ja uskon, että tämä tästä paranee.
Tälläkin sivullakin on neljä, Jone, Jouna, Pästööri ja Kuriton ainakin.Salamijakk kirjoitti:Muuten oletteko panneet merkille, että täällä on kohta koko Ankkalinna ja muut nallet ja tirpuset?
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
No mutta tuohan on täydellinen veruke höpistä kaikenmaailman mikkihiirijuttuja, jos sille päälle sattuu. Vaan mistäs sellainen veruke minulle saataisiin? Tai niin no, onhan minulla kohtalaisen provoisoivasti munat avatarissa, ja voin muutenkin aina vedota vähäjärkisyyteeni.Crimson kirjoitti: Ei.
Mä haluan Salamijakkin vanhan avatarin takasi!
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Joku Macitar voi sanoa kohta, että aivot kuvassa!Lihapipo kirjoitti:No mutta tuohan on täydellinen veruke höpistä kaikenmaailman mikkihiirijuttuja, jos sille päälle sattuu. Vaan mistäs sellainen veruke minulle saataisiin? Tai niin no, onhan minulla kohtalaisen provoisoivasti munat avatarissa, ja voin muutenkin aina vedota vähäjärkisyyteeni.Crimson kirjoitti: Ei.
Mä haluan Salamijakkin vanhan avatarin takasi!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mää en ainakaan sa sillai...vaikka siähän ne monasti o, miähillä.....väittää tytöt joilla on isot rintsikat. 8)Paapa kirjoitti:Joku Macitar voi sanoa kohta, että aivot kuvassa!Lihapipo kirjoitti: No mutta tuohan on täydellinen veruke höpistä kaikenmaailman mikkihiirijuttuja, jos sille päälle sattuu. Vaan mistäs sellainen veruke minulle saataisiin? Tai niin no, onhan minulla kohtalaisen provoisoivasti munat avatarissa, ja voin muutenkin aina vedota vähäjärkisyyteeni.