Kun käynnistän tiedoston VLC:llä, ääni toimii, FrontRowin kautta ei

Kuva näkyy hyvin.
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Saattaa olla ongelman kiertämistä, mutta kokeile muuttaa näillä ohjeilla (tietysti soveltaen) muuttaa se mpegiksi.hrmh kirjoitti:Minulla on muutama eri .AVI päätteinen tiedosto, kun käytän Front Rowia, löytyy kaikki ihan normaalisti sieltä. Muissa tiedostoissa paitsi yhdessä toimii ääni, onko mitään toivoa saada tuohon yhteen tiedostoon ääniä toimimaan?
Kun käynnistän tiedoston VLC:llä, ääni toimii, FrontRowin kautta ei
Kuva näkyy hyvin.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Tottakai! Saat myös luvan palkita itsesi oluella!hrmh kirjoitti:Kiitos paljon
Eipä tuo tosin kovin kauheasti haitanne, mutta ihmettelin vähän vaan.
(saanko aasinhatun palkinnoksi kun ilmeisesti rikoin 100:n sivun rajan)
Toivottavasti tuo on tarpeeksi aasinhattumaine. Siinä on siis aasi hatussa.hrmh kirjoitti:saanko aasinhatun palkinnoksi kun ilmeisesti rikoin 100:n sivun rajan
Koodi: Valitse kaikki
/\
/ \
/ \
/ \
/ \
/ \
/ \
/ ||____ \
/ c=·____-- \
/ || || \
/____________________\
Eikös se Järjestelmäasetuksista Verkko-kohdasta onnistu?maxima kirjoitti:Voiko jotenkin määritellä, että mihin ensisijaiseen verkkoon airport yhdistää ensimmäisenä? Esim. parvekkeelle tulee venekerhon langaton heikkona, ja kodin langaton vähän vahvempana signaalina. Kodin yhteys on muutenkin mega verrattuna venekerhon 256:een. Eli olisi mukavampaa käyttää tätä kodin yhteyttä, mutta joskus MacBookki yhdistelee vain tuohon sataman nettiin. Onko tällöin ainut mahdollisuus manuaalisesti kirjoittaa langattoman nimi (SSID piilotettu) ja 12-numeroinen salasana?
Viesti Kirjoittaja maxima »
Aijuu, nyt kun luin tuon kuvauksen niin sehän liittyy ensimmäisenä siihen ylimpään listassa. Tästä ei kuitenkaan ole hyötyä enää sitten, jos se kone sattuu nappaamaan sen venekerhon yhteyden. Noh, ehkä tällä selviää kuitenkin...Macpoika kirjoitti:Eikös se Järjestelmäasetuksista Verkko-kohdasta onnistu?maxima kirjoitti:Voiko jotenkin määritellä, että mihin ensisijaiseen verkkoon airport yhdistää ensimmäisenä? Esim. parvekkeelle tulee venekerhon langaton heikkona, ja kodin langaton vähän vahvempana signaalina. Kodin yhteys on muutenkin mega verrattuna venekerhon 256:een. Eli olisi mukavampaa käyttää tätä kodin yhteyttä, mutta joskus MacBookki yhdistelee vain tuohon sataman nettiin. Onko tällöin ainut mahdollisuus manuaalisesti kirjoittaa langattoman nimi (SSID piilotettu) ja 12-numeroinen salasana?
Viesti Kirjoittaja velipuoli »
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Ei todellakaan tarvitse, koska OS X:ssä ei ole Windowsin kaltaista rekisteriä, joka aiheuttaisi koneen väsymistä. Ajelet nuo Ongelmia-palstan ylälaidassa mainitut huoltoskriptit ja korjaat oikeudet silloin tällöin, niin se on siinä, muuta ei tarvitse tehdä.velipuoli kirjoitti:Mäkkiin tämä liittyy siten, että onko tämän OS X Tigerin kanssa semmoista, että se pitäisi parin vuoden päästä asentaa uusiksi.
Viesti Kirjoittaja maukku92 »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Jollain kuvankääntäjällä? Saiko iPhotolla? En edes muista kun oon vaan 2 kertaa käyttänymaukku92 kirjoitti:Tämmöinen ongelma tuli kun yritin väsätä kuvaesitystä iMoviella:
Olin finderissä kerännyt kaikki "hyvät" kuvani jotka haluan kuvaesitykseen mukaan yhteen kansioon. Käänsin esikatselun avulla väärinpäin olevat kuvat oikein päin ja tallensin ne. Kun raahasin kaikki kuvat iMovien leike-paneeliin, kaikki kääntämäni kuvat olivat taas väärinpäin. Kuinka saisin kuvat taas oikein päin?
Mutta kun iMovie muunsi ne kuvat .mov tiedostoiksi? Onnistuisikohan Qt prolla?Erño kirjoitti:Jollain kuvankääntäjällä? Saiko iPhotolla? En edes muista kun oon vaan 2 kertaa käyttänymaukku92 kirjoitti:Tämmöinen ongelma tuli kun yritin väsätä kuvaesitystä iMoviella:
Olin finderissä kerännyt kaikki "hyvät" kuvani jotka haluan kuvaesitykseen mukaan yhteen kansioon. Käänsin esikatselun avulla väärinpäin olevat kuvat oikein päin ja tallensin ne. Kun raahasin kaikki kuvat iMovien leike-paneeliin, kaikki kääntämäni kuvat olivat taas väärinpäin. Kuinka saisin kuvat taas oikein päin?
Viesti Kirjoittaja aaretti »
aaretti kirjoitti:TheKraken kirjoitti:Siis eihän niitä nyt mistään cd:ltä ole tuotu, vaan kansioista, joissa nuo m3u-tiedostot ovat olleet.Maza kirjoitti:Jos kappaleet on vielä jossain CD:llä tai muuten uudestaan tuotavissa, lienee helpointa poistaa kaikki ja tuoda uudelleen. Ja nyt ilman soittolistatiedostoa.aaretti kirjoitti:1800 kaletta yhteensä eli 900sta kappaleesta on tullu tupla, et en tiä jaksaako ihan käsin poistaa niitä kaikkia ?
Eli jos nämä originaalit on vielä tallessa, niin kirjasto tyhjäksi vain ja uusi yritys.
no mulla näitä ongelmia nyt riittää..
poistin kaikista kansioista sen .m3u tiedoston ja tyhjensin libararyn ja siirsin kaikki uudestaan mutta yhä ne tulee tuplana ?
maalasin vaan kaikki kansiot ja siirsin suoraan itunesiin
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Klikkaat sitä tiedostoa, painatarma kirjoitti:Tämmönen kyssäri: Kun koitin äsken muokata yhtä filua niin kone itkee että mulla ei ole oikeuksia muokata sitä
Viesti Kirjoittaja arma »
Se sanoo: "Oikeutesi: Vain luku" eikä sitä pysty muuttamaan, se on harmaanaWespa kirjoitti:Klikkaat sitä tiedostoa, painatarma kirjoitti:Tämmönen kyssäri: Kun koitin äsken muokata yhtä filua niin kone itkee että mulla ei ole oikeuksia muokata sitä+ i, ja muutat sieltä alhaalta löytyviin oikeuksiin "Vain luku"-litanian tilalle "Luku ja kirjoitus".
Viesti Kirjoittaja Jubax »
Kuvat kannattaa kääntää ja järjestellä ensiksi iPhotolla, siten ne ovat valmiina iMovien mediaselaimessa aikajanalle siirtoa varten.maukku92 kirjoitti:Mutta kun iMovie muunsi ne kuvat .mov tiedostoiksi? Onnistuisikohan Qt prolla?Erño kirjoitti:Jollain kuvankääntäjällä? Saiko iPhotolla? En edes muista kun oon vaan 2 kertaa käyttänymaukku92 kirjoitti:Tämmöinen ongelma tuli kun yritin väsätä kuvaesitystä iMoviella:
Klikkaa lisätiedot ja vaihda omistajaksi itsesi.arma kirjoitti:Se sanoo: "Oikeutesi: Vain luku" eikä sitä pysty muuttamaan, se on harmaanaWespa kirjoitti:Klikkaat sitä tiedostoa, painatarma kirjoitti:Tämmönen kyssäri: Kun koitin äsken muokata yhtä filua niin kone itkee että mulla ei ole oikeuksia muokata sitä+ i, ja muutat sieltä alhaalta löytyviin oikeuksiin "Vain luku"-litanian tilalle "Luku ja kirjoitus".
Viesti Kirjoittaja Jyre »
Johtunee siitä, että sinulla ei ole Soikkoa (tai muuta suomenkielistä oikolukua) käytössä.Sly kirjoitti:Toista päivää mäkki käytössä.
MacBook Pro alleviivaa ilmeisesti kaikki ei-englanninkieliset sanat punaisella, miten tämän saisi pois?
Kannattaa asentaa suomenkielinen soikko-oikouku, niin alkaa punaviiva vähentyä!Sly kirjoitti:Toista päivää mäkki käytössä.
MacBook Pro alleviivaa ilmeisesti kaikki ei-englanninkieliset sanat punaisella, miten tämän saisi pois?
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”