Hmm...
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)

Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Glen »
[ot]Yleensä Windows-koneiden mukana tulee asennusmedia. Tuo media saattaa tosin olla samalla levyllä, kuin itse käyttöjärjestelmän asennus...dogmulder kirjoitti:Tuleeko Asuksissa asennuslevy mukanaMerkkipeeceetä ostelevat tuttavani valittelevat aina että koneessa ei tule asennuslevyä ollenkaan.
On se muuten mukavaa että mun koneessa on EFI (electronic fuel injection) kun autossa on vain kaasari
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kyllähän ainakin läppäreissä on jo harvinaista jos levyt tulee. Ihan jatkuvasti suomi24:ssä tästä itketään, eikä merkki ole läheskään aina Acer. "Mitä mä teen kun kone on sekasin ja unohtu polttaa ne levyt."makkone- kirjoitti:Asennuslevyjen mukanaolo riippuu aivan valmistajalta, monilla tulee mukana mutta esim. acerilla on sellainen politiikkaa että polta omat levys
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Huonosti olet ne tuttavat briiffannut, jos ne yhä vaan ostelevat roskaa.dogmulder kirjoitti: Merkkipeeceetä ostelevat tuttavani valittelevat aina että koneessa ei tule asennuslevyä ollenkaan.
Viesti Kirjoittaja Joonsa »
Ihan pakko linkittää tämä tähän:makkone- kirjoitti:Asennuslevyjen mukanaolo riippuu aivan valmistajalta, monilla tulee mukana mutta esim. acerilla on sellainen politiikkaa että polta omat levys
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”