En tosiaan myöskään usko, että Apple kusisi niin pahasti omiin muroihinsa, että BL 3.9 olisi jotenkin vaajaavainen tulevaisuuden softille tai ohjelmille. Ei voi olla mahdollista. Jos 4.6 vaaditaan, tarjoaa Apple tämän varmasti kaikille 3.9 käyttäjille. Ja siihen tulee luonnollisesti nopeasti cracki, jos se sen vaatii.. Joten DON'T WORRY; ZiPhone rules. Ei voi olla millään parempaa!!! 8)xp9 kirjoitti:
Itse en silti pidä kummempana riskinä asennella BL3.9:ä. Applelta tuskin ainakaan tulee firmistä joka vaatisi 4.6
tai uudemman. Tai ainakin silloin firmiksen pitää päivittää tuo BL:kin. Kuitenkin maailmalla lienee muutama miljoona
tehdastekoinen 3.9 joiden on myös syytä toimia. Jos taas joku upgrade syy keksitään, niin ehkä silloin myös joku jaksaa nähdä vaivaa kehittää siihen upgrade-konstin. No mutta tulevaisuus näyttää...
ZiPhone vs. iPlus
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: ZiPhone vs. iPlus
Viesti Kirjoittaja sammakko »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Hyvä, että tällaista tietoa jaetaan - kun löytyy - dänks arlong ! Omppu sulle
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Lisää eri bootloaderista: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=454808arlong kirjoitti:Se,,oinen pieni varoituksen sana kuin, että älä downgradea phelintasi 1.0.0 tai 1.1.1 versioon, jos sinulla on 3.9FB. Syy tähän on se, että nämä firmikset sisältävät jostakin tuntematomasta syystä vanhoja bootloader filejä ja kun sinulla on 3.9FB (ei originaali 3.9 vaan FakeBlank), luulee iTunes, että sinulla ei ole Bootloaderia ja asentaa sinne uuden, version 3.8. Kyllä 3.8, se ei ole typo vaan vanha bootloaderi, jota ei koskaan ole ollu puhelimissa. Tästä on lisää juttua hackint0shin puolella, jos jotakin kiinnostaa.
En kyllä itse ymmärrä miksi joku haluaisi downgradeata, kun 1.1.4 on erittäin stabiili eikä ole ainakaan minulla aiheuttanut mitään ongelmia.
-
Viesti Kirjoittaja Grovy »
egoste kirjoitti:Joo kannattaisi itse lukea tarkemmin - perh...
Siis ei downgreidaa, kun tekee tuon BL downgraden sen sijaan - JOS - valitset "Do it All" vaihtoehdon.itse ainakin puhuin BaseBandista, en BootLoaderista
Gunlock tekee, tuon Basebandin downgraden, kun se ei muuta bootloaderia.
Olipas taas sotkuinen selitys...
Juuri oon avaamassa puhelinta, mutta tarkoittaako tämä muka sitä että puhelinta ei saa unlockattua nykyää, jos ei "alenna" bootloaderia?? koska tämä alennus vaikuttaa myös basebandiin??
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Juu saa, mutta jos BL ei ole 3.9 jätetään versioon 4.6 - ei map locate toimi, kun silloin tarvittava ja toimiva BB on 1.1.2 versiosta. (Gunlock)
Eikös ollutkin sekava selitys, mutta jos luet aikasempia topikkeja - niissä tämä on selvitetty paremmin useaan kertaan.
ZiPhonen - Do it All - tekee kaiken ja alentaa tarvittaessa tuon BL:n versioon 3.9 ja aukaisee sim lukituksen myös uusimmalla baseband versiolla (map locate toimii)
iPlus tekee "saman + muutakin", mutta käyttää tarvittaessa BL 3.9 Fakeblank versiota, jonka saa palautettua 4.6 versioon.
(Kunhan et tuon jälkeen palauta firmwarea 1.0 tai 1.1.1 versioon, jolloin saat iLuuriisi BL 3.8 version - josta ei vielä pääse eroon, kuten tuolla jo kerrottiin)
Eikös ollutkin sekava selitys, mutta jos luet aikasempia topikkeja - niissä tämä on selvitetty paremmin useaan kertaan.
ZiPhonen - Do it All - tekee kaiken ja alentaa tarvittaessa tuon BL:n versioon 3.9 ja aukaisee sim lukituksen myös uusimmalla baseband versiolla (map locate toimii)
iPlus tekee "saman + muutakin", mutta käyttää tarvittaessa BL 3.9 Fakeblank versiota, jonka saa palautettua 4.6 versioon.
(Kunhan et tuon jälkeen palauta firmwarea 1.0 tai 1.1.1 versioon, jolloin saat iLuuriisi BL 3.8 version - josta ei vielä pääse eroon, kuten tuolla jo kerrottiin)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka