Jep jep.JAK kirjoitti:Jankkaan nyt kunnolla. Eli riittää, että asentaa Bootcampilla ja sitten Fusionin, niin se näkee heti kaikki Windows jutut Bootcamp osiolta. Eli ei tarvitse asennella Widowsia kahteen kertaan?
/---
ap
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Jep jep.JAK kirjoitti:Jankkaan nyt kunnolla. Eli riittää, että asentaa Bootcampilla ja sitten Fusionin, niin se näkee heti kaikki Windows jutut Bootcamp osiolta. Eli ei tarvitse asennella Widowsia kahteen kertaan?
Viesti Kirjoittaja JAK »
Viesti Kirjoittaja EJMV »
Tulet yllättymään kuinka nopeasti leo alkaa toimimaan verrattuna bootcampin windowsiinJAK kirjoitti:Kiitos kärsivällisyydestä. Täytyy kai kaivaa toimacbook tuolta paketista ja alkaa asentelemaan.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Fusioni näkee heti että sulla on Winukka Boot Campissa ja käy siihen kiinni kuin piispa kuoripoikaan.JAK kirjoitti:Jankkaan nyt kunnolla. Eli riittää, että asentaa Bootcampilla ja sitten Fusionin, niin se näkee heti kaikki Windows jutut Bootcamp osiolta. Eli ei tarvitse asennella Widowsia kahteen kertaan?
Viesti Kirjoittaja tsehov »
Repe, ei tuollaisia sanontoja enää, pyydän. Meinasi näet teet lentää suoraan mun macbookilleni.Repe Ruutikallo kirjoitti:Fusioni näkee heti että sulla on Winukka Boot Campissa ja käy siihen kiinni kuin piispa kuoripoikaan.
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Laskun voi tietysti lähettää mulle.tsehov kirjoitti:Repe, ei tuollaisia sanontoja enää, pyydän. Meinasi näet teet lentää suoraan mun macbookilleni.Repe Ruutikallo kirjoitti:Fusioni näkee heti että sulla on Winukka Boot Campissa ja käy siihen kiinni kuin piispa kuoripoikaan.
Viesti Kirjoittaja Matti Niemelä »
Viesti Kirjoittaja tsehov »
Kokeilin tuota taannoin. Mulla on aktivoitu BC -Windows XP ja kun ensimmäistä kertaa käynnistin samaisen Winukan VMWaren kautta vaati Win aktivoinnin joka meni netin kautta läpi. Sen koommin ei Wintoosa kysellyt aktivointia BC:n eikä VMWaren kautta käytettynä.Matti Niemelä kirjoitti:mitäs Windowsin validointiaktivointipaske sanoo siihen kun OS:ää pyöritetäänkin vuoron perään erilaisella konealustalla (VMWare virtuaalikomponentit ja ihan PC rauta BC:ssä)?
Viesti Kirjoittaja ranson »
Tuo riippuu aika pitkälti siitä, että minkälaisella lisenssillä Ikkuna on siihen asennettu.Matti Niemelä kirjoitti:Itsellä olisi tuohon BC/Fusion fuusioon liittyen sellainen kysymys, notta mitäs Windowsin validointiaktivointipaske sanoo...
Itse itselleni vastaten:Matti Niemelä kirjoitti:Itsellä olisi tuohon BC/Fusion fuusioon liittyen sellainen kysymys, notta mitäs Windowsin validointiaktivointipaske sanoo siihen kun OS:ää pyöritetäänkin vuoron perään erilaisella konealustalla (VMWare virtuaalikomponentit ja ihan PC rauta BC:ssä)?
Viesti Kirjoittaja ranson »
No, kuinka vaan. Itsellä onnistui homma XP Home OEM FI-version kanssa (vuodelta 2002, johon nLitellä slipstriimäsin SP3).ranson kirjoitti:Noinhan se tekee kyllä..mutta kannattaa huomioida myös, että tuo toki riippuu myös lisenssistä. Esim. XP:n volume lisenssiä ei tarvitse aktivoida lainkaan. OEM ja Retail haluavatkin sitten aktivoida itseään kyllä.
Vistassa voi joutua jopa soittelemaan Mikkisoftan aktivointi hotlinelle kun lisenssiä toistamiseen aktivoi. Vistan MAK aktivoinnilla se käyttää tuossa tarkoituksessa muistaakseni kaksi MAK aktivointikertaa. KMS aktivointi taas on ihan sama kuinka monta kertaa se itseään haluaa aktivoida.
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”