painman kirjoitti:Laitoin Airin tilaukseen, joten nyt olisi kohta 3v palvellut sotaratsu kaupan:
•Powerbook G4
•1.5GHz
•Muistia maksimit 1.25GB
•160GB kovo hiljattain vaihdettu (taitaa olla vähän löysällä kiinni sisällä kun tuntuu vähän heilahtelevan)
•Superdrive (Pieniä levyn vastaanotto vaikeuksia, pitää antaa kunnon vauhti levyä sisään työntäessä, toimii silti)
•12" 1024x768
•Tiikeri, Pantteri ja OS 9
.
Moi!
Ei sua kiinnostaisi vaihtaa tuota konetta Audio Pro image 40 etukaiuttimiin ja Audio Pro Image 21 keskikaiuttimeen?
Hyvät pöntöt kotiteatteriin. Asun oulussa eli posti hommiksihan tämä menisi..
Jotta myyjä saisi maksimaalisen tuloksen, niin suosittelen mainittavan millaisia tarjouksia yv:llä on ilmaantunut.
- Se ettei huuto.netissä ole tarjouksia, ei välttämättä tarkoita, ettei kukaan olisi tästä kiinnostunut...
painman kirjoitti:Ihmeen vähän on kukaan ollut kiinnostunut.. pakko varmaan kohta pitää itse kelpo peli!
Etkö saanut yv:tä? Kosahti nimmittäin firefoxi samalla kun se oli lähdössä.
Sitä yritin vaan lähettää että kyllä mä voin sen ostaa...
joo ja siis minä olen myös lähestynyt privaatissa. ihan osto mielessä, tälläinen yksilö on hakusessa nimenomaan.
Spindlen 400eur tarjouksella ei kovin paljon kauppoja vaan tehdä:D
Mutta EvilPetin kanssa ollaan pästy alustavasti kauppoihin, ainakin tulee katsomaan konetta, joten ei enempää tarjouksia toistaiseksi.
painman kirjoitti:Nollaa se PRAM hommeli, alkaa toimimaan varmana.
Vaan eipä auttanut tämäkään...
Mullakin on uusimman 10.5 päivtyksen mukana tullut ominaisuus, että trackpadi kestää n. 10 sek herätyksen jälkeen toimia kunnolla. Sitten kun se kerran alkaa liikkua laite toimii kuten aiemmin.
NeliX4 kirjoitti:
Mullakin on uusimman 10.5 päivtyksen mukana tullut ominaisuus, että trackpadi kestää n. 10 sek herätyksen jälkeen toimia kunnolla. Sitten kun se kerran alkaa liikkua laite toimii kuten aiemmin.
Mulla toimii yleensä herätyksen jälkeen sen 10 sek ja sitten jäätyy
NeliX4 kirjoitti:
Mulla toimii yleensä herätyksen jälkeen sen 10 sek ja sitten jäätyy