Aja Hardware Test. Kaikki muut testit olivat omassa koneessani puhtaita ja sanoivatkin Applen asiakaspalvelussa että aina kun Hardware Test antaa jonkun muun kuin puhtaan tuloksen, on kyseessä huoltohommia.Väre kirjoitti:Jahas, jahas. Samaa ongelmaa näköjään muillakin... Pistin ongelman Snow Leopardin piikkiin, mutta näköjään kone jumittaa samalla tavalla vanhalla Leopardillakin. Esimerkiksi 20 gigan kopiointi ulkoiselta USB2-levyltä kestää 3h. Itse Leopardin asennus kesti melkein saman verran. Mitä diagnostiikkaohjelmia on tarjolla eli mitkä kannattaa ajaa läpi? Kone on reilu 1,5v vanha, takuuseen tämän muuten veisin mutta kun olen muuttamassa ulkomaille viideksi kuukaudeksi viikon päästä niin eipä tarvi paljon konetta takaisin odotella. Eli melkein olen valmis kävelemään verkkokauppaan ja vaihtamaan kovalevyn itse jos vain saan varmuuden että vika on siinä eikä emolevyssä. Joka tapauksessa olen kyllä pettynyt tähän laatuun, mitä täälläkin liputetaan koko ajan. Omat kokemukset Appleista ovat rajoittuneet nyt kahteen koneeseen, Macbookista piti vaihtaa emolevy takuuseen, koska sammuili satunnaisesti miten sattuu ja nyt tämä. Tasan ei käy onnenlahjat.
Laadusta ei ainakaan iMacin kohdalla voida puhua, tämäkin nyt rikki oleva kone on jo toinen iMaccini kahden vuoden sisään. Ensimmäinen meni paluupostissa takaisin näyttövian takia.