Kannattaako päivittää 3.1
-
Re: Kannattaako päivittää 3.1
Viesti Kirjoittaja K@rtsa »
-
Viesti Kirjoittaja Daydream »
-
Viesti Kirjoittaja ejm »
Tänään oli Keskipohjanmaa-lehdessä uutinen että Sonera on rakentanut 3G linkkejä Pyhäjoelle, juuri oman mökkini lähelle myös, mutta se on kait 900mhz-verkko. Onkohan siitä kuinka paljon iloa iPhone 3GS:ään kun aikaisemmin siellä toimi vain perus gprs. Tajuaako iPhone 900-verkkoa mitenkään?K@rtsa kirjoitti:Luurin nopeudella pärjää ihan hyvin jos hyvässä 3G kentässä. Omassa käytössä mökillä luuri ei löydä 3G verkkoa joten EDGE.llä mentäisi. Mokkulalla 2 pykälää HSPA verkkoa ja vauhti 2- 3megaa. Joten arvaatte varmaan mitä käytän. Joten ei se mokkula vielä ihan kiviajalta ole. Nää on niitä asioita mitä itse kukin valitsee.
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Ei.ejm kirjoitti:Tänään oli Keskipohjanmaa-lehdessä uutinen että Sonera on rakentanut 3G linkkejä Pyhäjoelle, juuri oman mökkini lähelle myös, mutta se on kait 900mhz-verkko. Onkohan siitä kuinka paljon iloa iPhone 3GS:ään kun aikaisemmin siellä toimi vain perus gprs. Tajuaako iPhone 900-verkkoa mitenkään?K@rtsa kirjoitti:Luurin nopeudella pärjää ihan hyvin jos hyvässä 3G kentässä. Omassa käytössä mökillä luuri ei löydä 3G verkkoa joten EDGE.llä mentäisi. Mokkulalla 2 pykälää HSPA verkkoa ja vauhti 2- 3megaa. Joten arvaatte varmaan mitä käytän. Joten ei se mokkula vielä ihan kiviajalta ole. Nää on niitä asioita mitä itse kukin valitsee.
-
Viesti Kirjoittaja jjnews »
edit: Enää ei ilmeisesti toimi muut kuin Itunesista ostetut?
-
Viesti Kirjoittaja inf »
Mulla ainakin toimii 3.1:ssä omat soittoäänet ihan samalla tavalla kuin ennen.jjnews kirjoitti:Onko muilla ongelmia omien soittoäänien kanssa? Ei suostu enää näyttämään niitä iphonen äänet valikossa, Itunesissa näkyvät kyllä normaalisti.
-
Viesti Kirjoittaja annucca »
Itsellä toimii omat soittoäänet ihan normaalisti päivityksen jälkeen.jjnews kirjoitti:Onko muilla ongelmia omien soittoäänien kanssa? Ei suostu enää näyttämään niitä iphonen äänet valikossa, Itunesissa näkyvät kyllä normaalisti.
-
Viesti Kirjoittaja jjnews »
-
Viesti Kirjoittaja Toni Nummela »
3GS white 32 GB kyseessä.
-
Viesti Kirjoittaja Eube »
-
Viesti Kirjoittaja Kabanossi »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
Kokeile vaikka näitä.Eube kirjoitti:Onko jollain samanlaista ongelmaa latasin tohon mun puhelimeen iTunesin kautta sen päivityksen puhelin on ihan normi iPhone 3G 16GB soneran kytköllä ei mitään säätöjäsiihen, muuta heittää errorin 2009 ei löydy mitään tuolta supertista ja heittää puhelimen palautustilaan ja ei sitten toimi laittaa puhelimeeseen sen ikonin, että pitää kytkee iTunesiin ja kun teen niin tulee, että palauta ja päivitä painan sitä niin tulee sama errori ja en pysy pelkästään palauttaa vaan sitä joten mulla ei ole nyt puhelinta toiminnassa :S
Sammuta ensin mahdollisesti käynnissä oleva "iTunes helper" (Activity Monitor) ja kokeile sitten palauttaa iTunesissa.
Jos ei onnistu - laita iLuuri DFU tilaan (Ohjeita löytyy hompustakin) ja tee sitten palautus.
Onhan sulla uusin iTunes 9 käytössä ?
-
Viesti Kirjoittaja iivarihy »

iMac G3 350HMz 512 Mt SDRAM
iPhone 3G
-
Viesti Kirjoittaja Eube »
on 9 käytössä kokeilin tossa jo kasillakin, että jos toimi, mutta joo kummatkaan noista ei tuottanu apua tuleevaan joka kerta, että iTunes on havaunnut palautus tilassa olevan iPhonen ja tarjoaa, että palauta ja sen jälkeen palauta ja päivitä, mutta ei kiitos kumminkin neuvoistasi lievästi ärsyttävä tilanne :)egoste kirjoitti: Kokeile vaikka näitä.
Sammuta ensin mahdollisesti käynnissä oleva "iTunes helper" (Activity Monitor) ja kokeile sitten palauttaa iTunesissa.
Jos ei onnistu - laita iLuuri DFU tilaan (Ohjeita löytyy hompustakin) ja tee sitten palautus.
Onhan sulla uusin iTunes 9 käytössä ?
-
Luuri on bootattu ja verkkoasetukset resetoitu (mitä asetuksia tämä poistikaan, jos et tiedä älä aja)?iivarihy kirjoitti:Itsellä ei ainakaan päivityksen jälkeen netti ole toiminut kuin ajoittain. 3G ja telefinland. Edelleen mysteerinä missä vika linee
-
Onko kenties ollut ihan verkossa jotain häikää?? Näitäkin kun sattuu tämän tästäiivarihy kirjoitti:Itsellä ei ainakaan päivityksen jälkeen netti ole toiminut kuin ajoittain. 3G ja telefinland. Edelleen mysteerinä missä vika linee
-
Toni Nummela kirjoitti:Mulla on kyllä akkukesto parantunut huimasti ainakin jos tohon prosentti-indikaattoriin on luottamista. Saa meinaan käyttää oikein raivolla että menee vuorokaudessa alle 50 prosentin toi jäljellä oleva virta.
Vieläkö voit sanoa että akunkesto on parantunut huimasti? Vastaavaa ei ole kyllä itse huomannut, tuntuu ihan samanlaiselta kuin vanha firmis.
-
Viesti Kirjoittaja t_makela »

Valittaa aina vaan joka kerralla, että "Verkkoyhteysaika loppui. Varmista, että verkkoasetukset ovat oikein ja verkkoyhteys on käytössä, tai yritä uudelleen myöhemmin."
Muuten ihan hienoa, mutta aika outo aika ruveta valittamaan verkkoyhteydestä, kun tuo virheilmo tulee vasta siinä vaiheessa, kun iTunes on jo kokonaan ladannut ton 300 megasen käyttiksen. Onkos kukaan muu törmännyt tälläiseen? Ei sinällään haittaa pahemmin, kun tuo 3.1 ei sisällä mulle pahemmin mitään kauheen tärkeetä, mutta olishan se kiva saada päivitettyä nyt ja tulevaisuudessa uusimpaan.
-
-
Viesti Kirjoittaja t_makela »
Täytyy yrittää moista kun kerkeää. Ainakin iTunesin omien diagnostiikoiden mukaan se osasi itse avata aukon palomuuriin ja kaikki yhteydet toimii oikein sekä iTunesista verkoon, että iTunesista luuriin. Toi virhe numero on muuten -3259.K@rtsa kirjoitti:Kokeileppa ottaa virustorjunta/palomuuri pois päältä kun lataat
-
Viesti Kirjoittaja inf »
eihän sulla vaan ole se luuri kiinni usb-hubissa? Itsellä oli tälläinen ongelma että puhelin ei suostunut päivittymään kun oli usb-hubin kautta kiinni.t_makela kirjoitti:Täytyy yrittää moista kun kerkeää. Ainakin iTunesin omien diagnostiikoiden mukaan se osasi itse avata aukon palomuuriin ja kaikki yhteydet toimii oikein sekä iTunesista verkoon, että iTunesista luuriin. Toi virhe numero on muuten -3259.K@rtsa kirjoitti:Kokeileppa ottaa virustorjunta/palomuuri pois päältä kun lataat
-
Viesti Kirjoittaja Joni-Pekka »
Esim. kalenterissa kun rullaa kellonaikoja muistutuksiin, nuo tuntien ja minuuttien valintarullat ovat nyt kapeampia. Näyttävät tyhmiltä, kun numero tulee rullan toiseen reunaan. Lisäksi kaventunut saa joskus aikaan sen, että osuukin viereiseen rullaan. Muistaakseni vanhassa ei käynyt kertaakaan niin, mutta nyt on jo käynyt useamminkin.
Eipä silti hyvin tuo on muuten toiminut. Ei jäädy, toimii sujuvasti jne.
-
Viesti Kirjoittaja Mxas »
Itsellä ainakin huima parannus akunkestossa. Käytössä 3GS 16 GB musta, nyt valmiudessa 1 päivä 24 tuntia ja akkua vielä jäljellä 48% ja käyttöä alla 3 tuntia 53 min. Ennen akku kesti juuri ja juuri sen kaksi päivää.K@rtsa kirjoitti:Toni Nummela kirjoitti:Mulla on kyllä akkukesto parantunut huimasti ainakin jos tohon prosentti-indikaattoriin on luottamista. Saa meinaan käyttää oikein raivolla että menee vuorokaudessa alle 50 prosentin toi jäljellä oleva virta.
Vieläkö voit sanoa että akunkesto on parantunut huimasti? Vastaavaa ei ole kyllä itse huomannut, tuntuu ihan samanlaiselta kuin vanha firmis.
-
Minulla samanlainen ja ei vaikutusta akunkestoon, samanlaisia lukemia kuin sinulla.Mxas kirjoitti:Itsellä ainakin huima parannus akunkestossa. Käytössä 3GS 16 GB musta, nyt valmiudessa 1 päivä 24 tuntia ja akkua vielä jäljellä 48% ja käyttöä alla 3 tuntia 53 min. Ennen akku kesti juuri ja juuri sen kaksi päivää.K@rtsa kirjoitti:Toni Nummela kirjoitti:Mulla on kyllä akkukesto parantunut huimasti ainakin jos tohon prosentti-indikaattoriin on luottamista. Saa meinaan käyttää oikein raivolla että menee vuorokaudessa alle 50 prosentin toi jäljellä oleva virta.
-
Viesti Kirjoittaja Rutku »

Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka