Voddlerin asennus
Koko liikkuvan kuvan kirjo
-
Re: Voddlerin asennus
Viesti Kirjoittaja tosikko »
^ Mulla löysi ongelman ja korjasikin sen, mutta yhä tulee sama virheilmoitus mainosten jälkeen. hitsinpitsi, luulin jo että homma korjautuisi tuolla kikalla, kun kerta jotain korjattavaakin löytyi. 

-
Viesti Kirjoittaja musamäkki »
Olen alkanut epäilemään, että Voddlerini ongelma on koneen suorituskyvyssä. Mulla siis Mac Mini 1.66 ja sanotaanhan se selvästi Voddlerin sivuilla että tehokkaampi pitäisi olla..vai toimiiko jollain samanlaisella myllyllä?
| MBP 14" | iPhone 13 Pro | iPad Pro 12,9" | AirPods Pro 2 | Apple Watch SE | ATV 4K | HomePods |
-
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
No eihän sen vanhan kuulu edes toimiaAnniel kirjoitti:Nyt alkaa hiha palaa!Saan asennettua Airin luomalleni testitunnukselle mutta Voddleria en saa edelleenkään toimimaan. Käynnistäessä sen testitunnuksen puolella, herjaa se jostain väärästä profiilista ja omassa profiilissani tulee sama ongelma kuin aikaisemminkin, Voddler käynnistyy ja samalla käynnistyy tuo Airin päivittäjä ja aiheuttaa Voddlerin kaatumisen. Mitä helv?!
Lisäys. Voddler toimii loistavasti tuolla testiprofiilissa. Mistä ihmeestä mä tiedän mitä tälle mun omalle profiilille pitää tehdä että saisin sen toimimaan myös tässä?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
iPad Air13
iPhone 14+
iPhone 14+
-
^ Anniel käsittääkseni tarkoitti OS X:ään luotua uutta käyttäjäprofiilia, ei Voddlerin tunnuksia. Toisella käyttäjällä on ongelmatapauksissa kätevä testata liittyykö vika jotenkin siihen omaan (OS X) profiiliin.
-
Juu kyllä täällä pelaa ongelmitta olohuoneen wanhalla 1,66 GHz minillä - mutta ei uudemmalla 3,06 GHz iMacilla.musamäkki kirjoitti:Olen alkanut epäilemään, että Voddlerini ongelma on koneen suorituskyvyssä. Mulla siis Mac Mini 1.66 ja sanotaanhan se selvästi Voddlerin sivuilla että tehokkaampi pitäisi olla..vai toimiiko jollain samanlaisella myllyllä?

No, onneksi leffat tulee katseltua pääsääntöisesti olkkarin sohvalla löhöten minin avustuksella, mutta oispahan se kiva saada molemmat pelaamaan.
-
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Onkos teillä tuo Voddler Online pallero työpöydällä(en saa edes siirrettyä sitä satamaan)? Se vanha VoddlerPlayer ei siis toimi!! Uusi tietenkin toimii, mutta vain tuon Voddler Onlinen palleron kautta.......
Viimeksi muokannut Esa66, 29.6.2010 klo 22.05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iPad Air13
iPhone 14+
iPhone 14+
-
Do dii, uusin päivitys (Voddlersetup-2.1.1332.pkg, lataa automaattisesti kun Voddlerin käynnistää) korjasi tilanteen iMacin osalta, eli nyt toimii siinäkin.tosikko kirjoitti:Juu kyllä täällä pelaa ongelmitta olohuoneen wanhalla 1,66 GHz minillä - mutta ei uudemmalla 3,06 GHz iMacilla.
No, onneksi leffat tulee katseltua pääsääntöisesti olkkarin sohvalla löhöten minin avustuksella, mutta oispahan se kiva saada molemmat pelaamaan.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Palaa sivulle “Video, televisio ja elokuvat”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka