Kaikki ei vaan viihdy siellä. Mitä pahaa täällä susi ja karhurajan tällä puolen on? Kyllähän silloin hirveän narinan sai kuulla. Toinen hihkuu, että "moni nuori tahtoo muuttaa tänne ja tekisivät mitä vaan päästäkseen, mutta sinä et tahdo. En ymmärrä sinua" Kaikista ei ole asumaan kaikkialla. Kyllähän tuota jkl-hki väliä tuli ajettua kuten hänkin muutamia kertoja tänne. Silloin oli firman puolesta ilmaiset junaliput ja niitä tuli käytettyä ahkerasti.paulaw kirjoitti::O Mikä siinä Kehä-III:n sisäpolella niin kamalaa on? Tietysti lähellä Helsinkiä on esim. Espoo ja Vantaa, ei se pakko ole keskustassa asua (on aika kallistakin).M.P.T kirjoitti:Yksi suhteistani kariutui siihen kun en tahtonut muuttaa kehä kolmosen sisälle. Emännälle ei kelvannut muu kuin helsinki ja itse vaikka kuolen ennemmin kuin muutan sinne.
Homppulaisten parisuhdekiemurat
-
Re: Homppulaisten parisuhdekiemurat
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei ihme, että kaikki hompun suhteet osoittautuvat kiemuraisiksi ja peli epäselväksi kuin muinoin kauniissa ja rohkeissa. Eihän täällä kukaan taida oikeasti tietää, millaisia muut foorumilaiset oikeasti ovat. Pitäisikö tänne tehdä sellainen totuuspalsta, missä voitaisiin paljastaa, millaisia tapaamamme foorumilaiset ovat? Ehkä se vähän selvittäisi tätä touhua.Kain kirjoitti:Haukkumalla ei vanhaksi?app13 kirjoitti:Se oli kohteliaisuus, tollo. Naisia pitää aina kehua.Kain kirjoitti:Mistäs tiedät?app13 kirjoitti: Eikä Ama noin vanhalta![]()
![]()
Ja jos kerta naisia pitää kehua, niin miksi haukuit minua tolloksi?
Minä voin aloittaa tässä, siirretään nämä sitten sinne oikeaan ketjuun, kun sellainen perustetaan.
Kain on murkkuiän itsetunto- ja finniongelmissa kieriskelevä tyttönen, josta ei toistaiseksi tiedä, tuleeko hän olemaan isona blondi vai ruskeaverikkö. Enempää minulla ei ole tietoa.
Hätsii on noin nelikymppinen perheenemäntä. Hänellä on kaksi lasta ja hyvässä virassa oleva mies. Viettelee perheenäidin elämää kotosalla, lapset ovat jo lähes aikuisia. Harrastuksena hänellä on ristipistotyöt ja virsien laulaminen seuroissa. Siivousintoilija.
Lare on äidinkielenopettaja Porvoosta. Harrastuksena sanaleikit ja ristisanatehtävät.
Arttula on ammatiltaan automyyjä Helsingistä. Nykyään pitkällä vapaalla syistä, jotka ovat jo tulleet täällä hompussa julki. Ajaa silti firman kalliilla työsuhdeautolla. Hän on omasta mielestään parisuhteessa, mutta ei osaa selittää, miksi asuu yksin pienessä kerrostaloyksiössä.
Nyt alkoi väsyttää. Jatkakaa toiset, huomenna voisin kertoa vielä Amanitasta, tuosta Turun kuningattaresta. Jos uskallan.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Jari-eripari »
-
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja mmmvuori »
Itsehän tuossa juuri vastasit siihenpaulaw kirjoitti: :O Mikä siinä Kehä-III:n sisäpolella niin kamalaa on? Tietysti lähellä Helsinkiä on esim. Espoo ja Vantaa, ei se pakko ole keskustassa asua (on aika kallistakin).

-
Viesti Kirjoittaja umpio »
Jos minä nyt sitten pyytämättä tulen kaapista ulos ja tunnustan identiteettini. Puolisoni mielestä olen VVV, eli vittumainen vanha väpättäjä; itse taas pidän itseäni lähinnä ihan rehellisenä kokovartalokyrpänä.KunkkuJ kirjoitti: Ei ihme, että kaikki hompun suhteet osoittautuvat kiemuraisiksi ja peli epäselväksi kuin muinoin kauniissa ja rohkeissa. Eihän täällä kukaan taida oikeasti tietää, millaisia muut foorumilaiset oikeasti ovat. Pitäisikö tänne tehdä sellainen totuuspalsta, missä voitaisiin paljastaa, millaisia tapaamamme foorumilaiset ovat? Ehkä se vähän selvittäisi tätä touhua.
Minä voin aloittaa tässä, siirretään nämä sitten sinne oikeaan ketjuun, kun sellainen perustetaan.
Kain on murkkuiän itsetunto- ja finniongelmissa kieriskelevä tyttönen, josta ei toistaiseksi tiedä, tuleeko hän olemaan isona blondi vai ruskeaverikkö. Enempää minulla ei ole tietoa.
Hätsii on noin nelikymppinen perheenemäntä. Hänellä on kaksi lasta ja hyvässä virassa oleva mies. Viettelee perheenäidin elämää kotosalla, lapset ovat jo lähes aikuisia. Harrastuksena hänellä on ristipistotyöt ja virsien laulaminen seuroissa. Siivousintoilija.
Lare on äidinkielenopettaja Porvoosta. Harrastuksena sanaleikit ja ristisanatehtävät.
Arttula on ammatiltaan automyyjä Helsingistä. Nykyään pitkällä vapaalla syistä, jotka ovat jo tulleet täällä hompussa julki. Ajaa silti firman kalliilla työsuhdeautolla. Hän on omasta mielestään parisuhteessa, mutta ei osaa selittää, miksi asuu yksin pienessä kerrostaloyksiössä.
Nyt alkoi väsyttää. Jatkakaa toiset, huomenna voisin kertoa vielä Amanitasta, tuosta Turun kuningattaresta. Jos uskallan.
Ja Kehä-III:n sisäpuolelle ei myöskään allekirjoittanutta asumaan saa. On ihmisiä jotka siellä tykkäävät asua, minä en siihen joukkoon kuulu. Ihan samoin kuin osa haluaa asua omassa rauhassaan pöndellä ja osa ei.
Parisuhdekiemuroissa olen MacFinnin kanssa samoilla linjoilla. Rehellinen pitää olla, mutta tietyistä asioista kannattaa olla hiljaa.
-
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Häslinki kun varasti sipoolta maata, niin susiraja on helssinkissä nykyään. 00890 häslinki on postinumero, voit vaikka laittaa anomuksen uusiksiM.P.T kirjoitti: Kaikki ei vaan viihdy siellä. Mitä pahaa täällä susi ja karhurajan tällä puolen on?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
iPhone 14+
-
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja app13 »
Just niiKain kirjoitti:Haukkumalla ei vanhaksi?app13 kirjoitti: Se oli kohteliaisuus, tollo. Naisia pitää aina kehua.
Ja jos kerta naisia pitää kehua, niin miksi haukuit minua tolloksi?

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
iMac early 2008, 24"
_______
Ilmaista varastointitilaa internetissä: http://db.tt/G7mhxzrR
_______
Myynnissä MBP: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=39&t=173553
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Juuri niin, kehut minä ansaitsen.app13 kirjoitti:Just niiKain kirjoitti:Haukkumalla ei vanhaksi?app13 kirjoitti: Se oli kohteliaisuus, tollo. Naisia pitää aina kehua.
Ja jos kerta naisia pitää kehua, niin miksi haukuit minua tolloksi?ja sä jos kuka ansaitsit sen
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
EI juma, Kain onkin nainen!Kain kirjoitti:Ja jos kerta naisia pitää kehua, niin miksi haukuit minua tolloksi?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
/V
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Näinhän vieraista sanotaan.MacFinn kirjoitti:Kun tää nyt menikin asumispaikkaväittelyksi niin onhan Hesassa mukava käydä, mutta kyllä viimeistään kolmantena päivänä alkaa haisemaan ja pois on päästävä...
-
Unohdit mainita miestenlehtien kolumnit.KunkkuJ kirjoitti: Lare on äidinkielenopettaja Porvoosta. Harrastuksena sanaleikit ja ristisanatehtävät.
Myös Kunkku on ainsainnut analyysin tapaamisen perusteella: Eläkköitynyt kulttuuriantropologian professori. Tutkii hupinaan nettivänkäämisen vaikutuksia teknologia-aiheisilla voorumeilla. Kirjahyllyssä ykköspaikalla seisoo alan perusteos Nainen Tansaniassa.
Hänen on pakko matkustaa pyörällä eri mantereille, koska lentoyhtiöiden tietokannoissa on perin hankala profiili:
- fenno-vegaani
- keskipaikkasuositus. Käytäväpaikalla nipistelee lentoemoja, ja ikkunapaikalla lähmii lasin.
- alkoholi laukaisee viimeistää häiriökäyttäytymisen, joka liittyy osana antropologisiin kokeisiin. Emot eivät läpäise testiä tyynesti.
Hän hankki koiran, koska pienellä paikkakunnalla pitää leikkiä lihansyöjää. Otto saattaa saada ykkösfilettä, joka on ostettu hämyksi lähikaupasta.
-
Paljastukset jatkuvat!KunkkuJ kirjoitti:
Ei ihme, että kaikki hompun suhteet osoittautuvat kiemuraisiksi ja peli epäselväksi kuin muinoin kauniissa ja rohkeissa. Eihän täällä kukaan taida oikeasti tietää, millaisia muut foorumilaiset oikeasti ovat. Pitäisikö tänne tehdä sellainen totuuspalsta, missä voitaisiin paljastaa, millaisia tapaamamme foorumilaiset ovat? Ehkä se vähän selvittäisi tätä touhua.
Aperture, tuttavallisesti vain Ape on monelle tuntematon tapaus. Tai siis oli, ei ole enää. Kyseessä on hyvä esimerkki siitä, miten kuka tahansa meistä voi menestyä ja rikastua. Nuorempana Ape puuhaili vähän sitä sun tätä, teki hanttihommia, mistä sattui niitä löytämään. Sitten hän sai vihiä hippikylästä Intiassa. Se oli kuulemma paikka, missä ei tarvinut rahaa eikä papereita. Niinpä Ape pakkasi vähät tavaransa ja osti lentolipun Intiaan. Lähtiessään hän hetken mielijohteesta tuhlasi viimeiset markkansa lottokuponkiin lentoasemalla. Viikko lähtönsä jälkeen hän sai Suomesta viestin, että hän oli voittanut lotossa kuusi miljoonaa markkaa.
Vaatimattomana miehenä Ape ei halunnut tehdä rahoista isoa numeroa. Niinpä hän sijoitti kaikki rahansa hyvin ja jatkoi elämää Intiassa. Suomeen hän lähetteli silloin tällöin viestejä, joissa antoi ymmärtää olevansa hyvissä hommissa ison firman palveluksessa. Näin hän saattoi palata usean Intiassa vietetyn vuoden jälkeen Suomeen ja antaa ymmärtää, että hän on saanut säästettyä palkkarahoista sukan varteen sievoisen summan.
Olettehan kuulleet Apen taloprojektista? Se ei todellakaan ole vaatimattomimmista päästä, kuten oheinen ilmakuva kertoo. Kuva on otettu viime keväänä viranomaisten (vero-, rakennus-, ympäristö- ja mertensuojeluviranomaisten, myös huumepoliisi on kuulema ollut kiinnostunut) käyttöön. Kuvan ottohetkellä palvelijoiden asuntoja ei vielä oltu alettu rakentaa.
-
Ama ei juuri poistu asunnostaan, koska kaikkialla on niin likaista. Ruokahuolto sujuu lasten avulla, Ama itse viettää päivänsä joko mikroskoopin tai tietokoneen(huom, näppäimistö desinfioidaan joka päivä) äärellä, ellei hän sitten ole lasitetulla parvekkeellaan kiikaroimassa saasteisen ulkomaailman tapahtumia.
-
Tota, meni ohi. Missä tossa on nyt ne kiemurat? Siinäkö, että mä olen melkein nähnyt Aman elävänä?KunkkuJ kirjoitti:Juu ja vielä muutama sana Amanitasta, tuosta Turun kuningattaresta. Hän on oikeasti keski-ikäinen viiden lapsen yksinhuoltajaäiti. Lapset ovat jo aikuisia ja Ama viettelee hyvin ansaittuja vapaavuosia nykyään. Määräävä juttu hänen elämässään on puhtauden ja hygienian valvominen kodissaan. Niinpä hänen päivänsä täyttyvät siivoamisesta ja löydettyjen epäpuhtauksien tutkimisesta mikroskoopilla. Sen lisäksi, että siivousrobotti pyörii hänen kodissaan ympäri vuorokauden, hän pyyhkii pölyt kolmesti päivässä ja imuroi kahdella pölynimurilla aamuin illoin. Näiden kahden imurin lisäksi kolmas imuri on jatkuvasti puhdistuksessa ja desinfioinnissa.
Ama ei juuri poistu asunnostaan, koska kaikkialla on niin likaista. Ruokahuolto sujuu lasten avulla, Ama itse viettää päivänsä joko mikroskoopin tai tietokoneen(huom, näppäimistö desinfioidaan joka päivä) äärellä, ellei hän sitten ole lasitetulla parvekkeellaan kiikaroimassa saasteisen ulkomaailman tapahtumia.
-
Päinvastoin. Kun näin, miten tuskaisia kiemuroita täällä alkoi syntyä, päätin avartaa homppulaisten tietoa toisistaan. Uskon nimittäin, että tässä tapauksessa tieto ei lisää tuskaa, päin vastoin.MacFinn kirjoitti:Tota, meni ohi. Missä tossa on nyt ne kiemurat? Siinäkö, että mä olen melkein nähnyt Aman elävänä?
-
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Sehän tarkoittaa sitä, että kaikenlaisen informaation jakaminen karppaamisesta on osattu kaupallistaa äärimmäisen hyvin. Toisin sanoen Kunkun ei tarvitse eväänsäkään heilauttaa sieltä kartanostaan minnekään elannon tarpeessa. Turhautuneena siitä, että rahaa on niin paljon että ranteita pakottaa hän on kaatanut metsään kahden BMW:n kokoisen aukon verran ja ajelee pitkin maita ja mantuja vikittelemässä homputtaria.Lare kirjoitti:Kunkusta unohtui mainita, että on tosi ristiriitainen persoona. Totesi mm. itsestään että on leipääntynyt karppaaja. Mikähän sekin on?
-
Viesti Kirjoittaja MacMees »

-
Tässähän on mielenkiintoista se, että pitääkö sun muuttaa pois maanantaina vai ei?MacMees kirjoitti:Mun asuntooni muuttaa joku nainen ensi tiistaina..
-
Jos minulta kysyt, niin ihan oman itsesi ja onnesi takia sinun kannattaisi muuttaa pois sieltä nopeasti.MacFinn kirjoitti:Tässähän on mielenkiintoista se, että pitääkö sun muuttaa pois maanantaina vai ei?MacMees kirjoitti:Mun asuntooni muuttaa joku nainen ensi tiistaina..

-
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Mä jätän itselleni option poistaa ko. nainen asunnostani ja elämästäni ongelmien ilmetessä.KunkkuJ kirjoitti:Jos minulta kysyt, niin ihan oman itsesi ja onnesi takia sinun kannattaisi muuttaa pois sieltä nopeasti.MacFinn kirjoitti:Tässähän on mielenkiintoista se, että pitääkö sun muuttaa pois maanantaina vai ei?MacMees kirjoitti:Mun asuntooni muuttaa joku nainen ensi tiistaina..
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka