Ja silti pitää tulla valittamaan asialliseen kysymykseen? Eikös äiti opettanut että jos ei ole järkevää sanottavaa niin kannattaa olla hiljaa?Mulla on kyllä lievästi samoja ongelmia kuin MacFinn:lläkin on. En oikein tajua tässä ketjussa ihan kaikkea.
Uuuuhhhh..... Ei voi vastustaa......Ainakin omassa käytössä.
Ainakin omassa käytössä. Otetaan nyt esimerkiksi että mulla on Safarissa auki dokkari ja sen alla vi-editori terminaalissa insert-moodissa niin että kursori on jäänyt sopivaan paikkaan (kuten yleensä kirjoitettaessa, kursori jää siihen mihin haluan kirjoittaa seuraavaksi). Maalaan tekstiä hiirellä Safarissa, omppu-c, siirrän hiiren kursorin terminaalin nurkan päälle ja omppu-v.
Miksi ihmeessä pitäisi tuoda terminaali esiin vain pastea varten? Kyllä ne tekstit sinne pastella menee ihan ilman että tuijotan itse paste-tapahtumaa. Ja vain siksi että saisin tuoda Safarin taas esiin lisäkopioimista varten?
Kuten huomaat on tietokoneen käyttötapoja monenlaisia. Jos annat minulle käyttöön InDesigning tai Photoshopin niin se on "ongelmien tekemistä tekemällä".... Minä käytän terminaalia ja selainta, en muuta. Lisäplussaa siitä että jossain päin ruutua on kellonaika ja päivämäärä. Vielä lisäplussaa siitä että PDF-tiedostot ja muutkin liitteet aukeavat, ja että lisälaitteet toimivat ongelmitta (ja nämä asiat ovatkin se syy miksi kokeilen OS X:ää Linuxin tilalle).