Ups. Kiitos ja anteeksi.harri kirjoitti:Vaikeuksia luetun ymmärtämisessä?
Juurihan TheKraken yllä kirjoitti:
"Lähetti soittaa ennen kotiovelle tuloa ja kysyy mahdolliset alaoven koodit tai vastaavat. Lähetille voi toki myös sanoa, että nähkäämme alaovella, kun siitä ei pääse ilman avainta."
-Harri
Applen käyttämät tavarantoimittajat
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
-
Viesti Kirjoittaja Tinuviel »
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hassuttelija »
Nyt menee neitsyys tällä foorumilla.
Tuli tilattua MacBook ennen joulua, toimitus on seurannan mukaan minulla 29.12. elikkä huomenna. Juttu on taas tämä klassinen, eli minä olen töissä ja toimitus tulee kotiin. Homma on vaan niin että tyttökaveri on kotona vastaanottamassa sen. Kysymys kuuluukin siis käykö hänen kuittauksensa siihen vai pitääkö minun olla sitten väkisinkin kotona itse vastaanottamassa.
Mikäli ei käy, niin voisiko jonkun valtuutuskirjan tehdä, "minä nönnönnöö valtuutan nönnönnöön vastaanottamaan lähetyksen numero nönnönnöö" tai vastaavaa..
*raapii päätä*
Tuli tilattua MacBook ennen joulua, toimitus on seurannan mukaan minulla 29.12. elikkä huomenna. Juttu on taas tämä klassinen, eli minä olen töissä ja toimitus tulee kotiin. Homma on vaan niin että tyttökaveri on kotona vastaanottamassa sen. Kysymys kuuluukin siis käykö hänen kuittauksensa siihen vai pitääkö minun olla sitten väkisinkin kotona itse vastaanottamassa.
Mikäli ei käy, niin voisiko jonkun valtuutuskirjan tehdä, "minä nönnönnöö valtuutan nönnönnöön vastaanottamaan lähetyksen numero nönnönnöö" tai vastaavaa..
*raapii päätä*
iMac 24" 2.8Ghz 2Gt 500Gt 8800GS / MacBook 2.0Ghz 2Gt 160Gt / iPhone 3Gs 16Gb / 40" Samsung LED-TV
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Riittää että joku kuittaa toimitusosoitteessa.
Kuittausta ei edes tarvitse kirjoittaa itse paikanpäällä, vaan esim. UPS:lle kelpaa heidän postilaatikkoon jättämäänsä toimitusyrityslappuun kuittaaminen ja lapun teippaaminen ulko-oveen. Siinä on lähetin tarvitsema allekirjoitus, joten paketin voi jättää oven taakse. Eli se on just niin tarkkaa.
Kuittausta ei edes tarvitse kirjoittaa itse paikanpäällä, vaan esim. UPS:lle kelpaa heidän postilaatikkoon jättämäänsä toimitusyrityslappuun kuittaaminen ja lapun teippaaminen ulko-oveen. Siinä on lähetin tarvitsema allekirjoitus, joten paketin voi jättää oven taakse. Eli se on just niin tarkkaa.
-
Noniin, tämä kuulostaakin jo paremmalta.
Niin käsittämätön mac-kuume nyt päällä että varmaan työntäisin pään uuniin jos ei mäcciä näkyisikään luvattuna aikana. Leijun jo valmiiksi sen erinomaisuudesta työkavereille vaikka en konetta vielä ole edes saanut näppeihini.
Niin käsittämätön mac-kuume nyt päällä että varmaan työntäisin pään uuniin jos ei mäcciä näkyisikään luvattuna aikana. Leijun jo valmiiksi sen erinomaisuudesta työkavereille vaikka en konetta vielä ole edes saanut näppeihini.
iMac 24" 2.8Ghz 2Gt 500Gt 8800GS / MacBook 2.0Ghz 2Gt 160Gt / iPhone 3Gs 16Gb / 40" Samsung LED-TV
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Katopa katopa. Täällähän on "tuttuja" lisäähassuttelija kirjoitti:Noniin, tämä kuulostaakin jo paremmalta.

-
Maailma on pieni. Mitä tuohon muuta sanoisi, tai sitten olen vaan onnistunut työntämään itseni vähän joka paikkaanTheKraken kirjoitti:Katopa katopa. Täällähän on "tuttuja" lisää
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka