Mutta ennen kuin lyötte maahan uuden macciostajan niin heittäkäähän graafia että Macbook todella on huono pelikone. Jopa 5 kertaa nopeamman koneen uskoisi edelleen pärjäävän myös peleissä joten kuten pari vuotta vanhempaa retaleta vastaan. Ja siis powerbook ei ole kyllä mikään huonoin läppäri peleihin.
Jos käy isukin lompakolla niin sitten ratkaisu on toki myös Macbook Pro.. lucky you, jos näin on asiat.
kun alkaa pelottaa
Keskustelua kannettavista
-
Viesti Kirjoittaja afaak »
jea kiitti vastauksista!
Kaippa mä enemmän konsolipelaaja oon niin ei tuo oikeestaan haittaa. Kyllä mä tiesin ettei kannettavista juur pelikoneiksi oo. Puucee pystyy vielä pyörittämää jotai.
Vanhemmat tuskin auttaa yhtää nii kyllä tuo MacBook Pro on vähä liian hintava. Koitan kuitenki saada nyt tohon valkoseen versioon rahat kerjättyy jostai. Jos macit imasee mukaansa niin sitten joskus tulevaisuudessa Mac Pro
Tänne meiän "uutee" satavuotiaasee taloo ei viittis uutukaista pöytäkonetta hankkia, ku meillä mennee sähköt poikki melko usein.
EDIT: toi wowi onki ~ainoo peli mistä oon haaveillu ja tän ketjun mukaan se toimii macbookilla ihan hyvin! Jihuu!!
Kaippa mä enemmän konsolipelaaja oon niin ei tuo oikeestaan haittaa. Kyllä mä tiesin ettei kannettavista juur pelikoneiksi oo. Puucee pystyy vielä pyörittämää jotai.
Vanhemmat tuskin auttaa yhtää nii kyllä tuo MacBook Pro on vähä liian hintava. Koitan kuitenki saada nyt tohon valkoseen versioon rahat kerjättyy jostai. Jos macit imasee mukaansa niin sitten joskus tulevaisuudessa Mac Pro
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
EDIT: toi wowi onki ~ainoo peli mistä oon haaveillu ja tän ketjun mukaan se toimii macbookilla ihan hyvin! Jihuu!!
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka