Sillä voi hakea mahdollisia käyttäjiä, osumista näytetään pieni kuva.matteus/2 kirjoitti:Pääsekös tuosta NaamaKirjasta ilman rekisteröintiä näkemään jotain muutakin kuin tylyn kirjautumisikkunan?
Facebookin käyttäjiä?
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja digix »
Turhista lisä-applikaatoista en perusta, ne sais mun mielestä heivata mäelle.
-
Viesti Kirjoittaja steelduck »
ei voi kuin kompata.... Olin itse tosi skeptinen moiselle vouhotukselle, mutta en ole enää. Hauska "tavata" vanhoja tuttuja edes virtuaalisesti. Muutaman kanssa ollaan jo tavattu IRL...digix kirjoitti:Ollut nyt vajaan kuukauden lärvikirjan käyttäjä. Ihan fiksu sivusto, saanut paljon vanhoja tuttuja kiinni ja tavannutkin pitkästä aikaa. Siihen ehdoton vempele ja koko ajan paukkuu lisää kavereita tonteille.

-
-
Viesti Kirjoittaja Stenska »

-bongaus partiotoimiston seinällä-
MB 13/2.0/2X512/80
Lepardi.4 kehrää
-
Viesti Kirjoittaja Saltikov »
Eikös vanhoissa tutuissa ole se hyvä puoli että ne ovat entisiästeelduck kirjoitti:ei voi kuin kompata.... Olin itse tosi skeptinen moiselle vouhotukselle, mutta en ole enää. Hauska "tavata" vanhoja tuttuja edes virtuaalisesti.digix kirjoitti:Ollut nyt vajaan kuukauden lärvikirjan käyttäjä. Ihan fiksu sivusto, saanut paljon vanhoja tuttuja kiinni ja tavannutkin pitkästä aikaa. Siihen ehdoton vempele ja koko ajan paukkuu lisää kavereita tonteille.

ja hieman offtopikkia: miten porukalla on aikaa moiseen - itsellä on täysi työ nykyisten aktiviteetiien kanssa. Taitaa nämä kommuunit olla teinien hommia? Omien skidejä ajatellen lienee kai pakko rekisteröityä kun aika koittaa.
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Facebook eroaa mielestäni (ainakin toistaiseksi) muista sillä, että mukana on paljon myös ihan aikuistakin porukkaa.Saltikov kirjoitti:Taitaa nämä kommuunit olla teinien hommia? Omien skidejä ajatellen lienee kai pakko rekisteröityä kun aika koittaa.
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Joo, itsekin saanut vanhoihin kavereihin tuota kautta yhteyttä ja tapaamisia ollut ja sovittu, siinä mielessä erittäin toimiva. Mut ne hemmetin applicationit meinaa viedä hermot. Pitäisi olla sellainen kohta siellä, että saa kerrala ignoretettua kaikki ne ohjelmat. Nyt on sivusta niitä täynnä, kun ei vaan jaksa niitä läpi käydä. Ja, kun joku siitä ajan käytöstä puhui niin eipä itsellä ainakaan juuri aikaa siellä mene. Sanotaan, että ehkä noin 10 minuuttia päivässä. Kattoo onko uusia viestejä tai ystäviä löytynyt. Eiköhän jokaisella siihen aikaa ainakin ole.digix kirjoitti:Ollut nyt vajaan kuukauden lärvikirjan käyttäjä. Ihan fiksu sivusto, saanut paljon vanhoja tuttuja kiinni ja tavannutkin pitkästä aikaa. Siihen ehdoton vempele ja koko ajan paukkuu lisää kavereita tonteille.
-
Viesti Kirjoittaja discostas »

Kovasti tuntuu porukka jakautuvan kahtia tuon intimiteettisuojan suhteen. Itsellä ei ole sivuilla oikeestaan enemmän henkilökohtaista infoa kuin syntymäaika ja kuva, jos joku haluaa ne talteen kerätä niin siitä vaan.
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Hetki sitten facebookia päivitettiin ja nyt jokaisesta ohjelmasta pitää mennä erikseen asetuksesta poistamaan tuo 'email notification' -kohta. Ärsyttävä projekti mutta kun sen kerran jaksaa käydä lävitse niin ihan ok.discostas kirjoitti:Mua ärsyttää, että sähköpostiin tulee vähän väliä jotain application-kutsua yms roskaa, vaikka ruksin Facebookin profiilista kaikki notifierit pois![]()
-
Viesti Kirjoittaja Celia »
Lisäksi facebookissa voi määritellä myös sen, mitä itsestä haulla löytyy, mitä pidän hyvänä ominaisuutena.
Facebookissa minua ärsyttää lähinnä palveluun rekisteröityneet kaverit, jotka valittavat etteivät osaa käyttää sitä, mutta eivätpä jaksa opetellakaan. (Ei se nyt niin vaikeaa ole!)
-
-
Viesti Kirjoittaja septic »
Mä oon löytänyt meidän jokaisen enkun maikan sieltäCrimson kirjoitti:Facebook eroaa mielestäni (ainakin toistaiseksi) muista sillä, että mukana on paljon myös ihan aikuistakin porukkaa.Saltikov kirjoitti:Taitaa nämä kommuunit olla teinien hommia? Omien skidejä ajatellen lienee kai pakko rekisteröityä kun aika koittaa.

-
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
vähän ehkä sekava ja jatkuvat requestit johonkin kääpiöjäkälän suojeluun yms soopaan tympäisee niin pirusti... mutta kuitenkin niin koukuttava ettei enää pääse pakoon 8)
MBPr 13" / Thunderbolt Display / ~35TB SSD+HDD+RAID / Nikon - Imagine. / Sony FS
G4 MDD FW800 / iMac G3 DV SE / iPhone 12 mini / iPad Mini 5
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Tämä riittää.mutofuto kirjoitti:vähän ehkä sekava ja jatkuvat requestit johonkin kääpiöjäkälän suojeluun yms soopaan tympäisee niin pirusti...

MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
Viesti Kirjoittaja Celia »
Minä pidän facebookia nimen omaan (ainakin toistaiseksi) lähinnä aikuisten juttuna. Johan se kertoo jotain, että facebookia koskeviin lehtijuttuihin haastatellut taitavat kaikki olla päälle kaksikymppisiä. Vasta eilen kolahti Tampereella postiluukusta ilmaisjakelu, joka puhui siitä, miten työpaikoillakin näpytellään facebookia heti, kun pomon silmä välttää.Crimson kirjoitti:Facebook eroaa mielestäni (ainakin toistaiseksi) muista sillä, että mukana on paljon myös ihan aikuistakin porukkaa.Saltikov kirjoitti:Taitaa nämä kommuunit olla teinien hommia? Omien skidejä ajatellen lienee kai pakko rekisteröityä kun aika koittaa.
Eivät kaikki ilmiöt ole vain teineille.

-
-
Re: Facebookin käyttäjiä?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kiitos.. Pitihän sinne liittyä.. Voisiko kaikki nyt vaan rehellisesti tunnustaa tunnuksensa vaikka facebookissa =) Voisimme tutustua toisiin ihan tuollakin =) Vaikka munien lähetyksen merkeissä. Pääsiäinen on nimittäin tulossaG5Zen kirjoitti:Hurahdin naamakirjan käyttäjäksi. Tein myös siellä oman ryhmän homppulaisille, tervetuloa liittymään ken haluaa.

-
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Ni, eikös pieni salaperäisyys ole ihan hyvästä?Jaroneko kirjoitti:Pitäisikö tässä vielä yhdistää nimet ja nimimerkit? Siinähän menee yksityisyys...
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Näppärä? Mitä ihmeen näppärään on luoda itsestään virtuaalinen kato-minä-itse-sivusto? Eikö sähköposti ole kuitenkin ihan-aikuisten-oikeasti kaikinverroin näppärämpi tapa pitää yhteyttä ystäviinsä, ilman että jakaa kaikkea turhaa tietoa itsestään talletettavaksi ympäri verkkoa?avpn kirjoitti:Vajaan vuoden Naamakirjaa käyttäneenä voin sanoa, että on se näppärä. Ei varmasti tarpeellinen kaikille, mutta jos on kavereita ympäri maailmaa, ja sähköpostilaatikot tulvivat jo muutenkin, Facebookissa yhteydenpito on helppoa. Samaten vaikkapa matkakuvien näyttäminen kavereille.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Siis ihan persiistä tuo koko sheishbuuk, sanon mä.

Ja juu, pidän yhteyttä ystäviini ympäri muoalimman ihan äärimmäisen näppärästi Mail -nimisellä sydeemillä. On se vaan niin näppärä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka