Aatto on päivä ennen jotain tapahtumaa. Täten jouluaatto on päivä ennen joulua.hatey kirjoitti:Miten niin kalenteri kateissa? Nyt on 25.12. Eilen oli 24.12 eli joulu oli eilen.omenamyyrä kirjoitti:+1. Mikähän tuota hätsiitä vaivaa, kun kalenterikin vaikuttaa olevan kadoksissa.tuomaril kirjoitti:Eihän se joulu ole vielä ohi. Nyt on joulupäivä.hatey kirjoitti:Olen niin iloinen: Joulu on ohi.Ei enää ikinä jouluja.
Joulupäivä? nevö hööd. humpuukia ja hapatusta, halpoja kopioita.
Hehkutustopic 3
-
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
"Kellä onni on, se onnen kätkeköön". Tuon sanonnan kehittäjä on taatusti esitellyt jonkin kivan jutun jollekin toiselle...mluhtala kirjoitti:Esittelin äitille Angry Birds -pelin ja nyt en saa puhelinta enää takaisin. Keittiöstä raikaa "WIIII" kun linnut lentää
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tämä on kauniisti sanottu, eiku kirjoitettuKunkkuJ kirjoitti:Aurinko paistaa tuoden tähän sydäntalven juhlaan lupauksen aikaisesta keväästä ja kesästä! Voiko hienompaa hetkeä enää olla? Kohta jo purot solisevat, lumi katoaa ja luonto alkaa muuttua vihreäksi antaakseen meille elämyksiä kuumana hehkuvan auringon alla.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Onneksi itse oon onnistunut välttämään peliriippuvuuden ja äitikin vaihtoi sukkakutimiin kun akku alkoi käydä vähiin.Macco kirjoitti:"Kellä onni on, se onnen kätkeköön". Tuon sanonnan kehittäjä on taatusti esitellyt jonkin kivan jutun jollekin toiselle...mluhtala kirjoitti:Esittelin äitille Angry Birds -pelin ja nyt en saa puhelinta enää takaisin. Keittiöstä raikaa "WIIII" kun linnut lentää

Menin lataamaan myös Wordfeud-pelin, joka on ruotsinkielinen alfapet. Sekös vasta on koukuttava, kun siinä yhdistyy hupi ja hyöty. Mikäs mukavampaa kuin piestä periruotsalainen vastustaja ruotsinkielisessä sanapelissä

-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Joulu on aatto, sitten se on ohi ja normaalius alkaa.omenamyyrä kirjoitti: Aatto on päivä ennen jotain tapahtumaa. Täten jouluaatto on päivä ennen joulua.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Aaton jälkeen saa olla rauhassa, joten aaton jälkeen joulu on oikeastaan ohi.hatey kirjoitti:Joulu on aatto, sitten se on ohi ja normaalius alkaa.omenamyyrä kirjoitti: Aatto on päivä ennen jotain tapahtumaa. Täten jouluaatto on päivä ennen joulua.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Kunhan omassa huoneessa palaa jokin puraistu omena näytössä kiinni, niin minä olen onnellinen.
Millään muulla koskaan väliä.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Tuossa pisteessa voi omppuinnostus olla jo aavistuksen turhan pitkällä.Kain kirjoitti:Joulu- tai jonkun syntymäpäivä. So what?
Kunhan omassa huoneessa palaa jokin puraistu omena näytössä kiinni, niin minä olen onnellinen.

-
Minäkö?kallekilponen kirjoitti:Tuossa pisteessa voi omppuinnostus olla jo aavistuksen turhan pitkällä.Kain kirjoitti:Joulu- tai jonkun syntymäpäivä. So what?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Onhan minulla tämä mainio Canonin 40Dulostin ja AIPTEK MediaTablet 14000Ulostin, jolla voi pe***tellä hölmöille, joilla ei piirtopöytää.
Ja kyllä minulle PC käy myös, kunhan ensin saan semmoisen.
Sen kuntoon laittaminen ja käyttöönotto on taas ihan eri juttu.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »

Autossa istuminen on parhautta. 8)
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ajaako isi taas 200 km/h?tuomaril kirjoitti:Jee! Keskiviikkona saan olla 6 tuntia autossa, kun mennään mummolaan!![]()
-

Junassa istuminen on parhautta. 8)
päivänkakkara mitä paskaa…
-
Ei. Koska hän ei varmaan tule edes mukaan. Äiti taitaa ajaa semmosta 110km/h.Thoth kirjoitti:Ajaako isi taas 200 km/h?tuomaril kirjoitti:Jee! Keskiviikkona saan olla 6 tuntia autossa, kun mennään mummolaan!![]()
Niin ja, Volvolla mennään!
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minä istun parhaillaan junassa ravintalovaunussa. Kaljaa, homppua ja nättejä tsiksejä. Parhautta!Kain kirjoitti:Jee! Maanantaina saan olla 6 tuntia VR:n junassa, kun menen Ylivieskaan!![]()
Junassa istuminen on parhautta. 8)
päivänkakkara mitä paskaa…
-
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Miten te helsinkiläiset jaksatte edes istua paikallanne noin pitkää aikaa?tuomaril kirjoitti:Jee! Keskiviikkona saan olla 6 tuntia autossa, kun mennään mummolaan!![]()
Niin kuin lentokonekin. Jotka nekin ovat lähellä sydäntänihatey kirjoitti:^Junahan on julkinen kulkuväline??!!!

- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Kain kirjoitti:Voi paskat! Maanantaina joudun olemaan 6 tuntia VR:n junassa, kun menen Ylivieskaan!
Junassa istuminen on p**seestä. 8)
V*ttu mitä paskaa…
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
HEI!iDock kirjoitti:Kain kirjoitti:Voi paskat! Maanantaina joudun olemaan 6 tuntia VR:n junassa, kun menen Ylivieskaan!
Junassa istuminen on p**seestä. 8)
V*ttu mitä paskaa…
Cool-smile jäi vielä sinne.

-
Olen Espoolainen.iDock kirjoitti:Miten te helsinkiläiset jaksatte edes istua paikallanne noin pitkää aikaa?tuomaril kirjoitti:Jee! Keskiviikkona saan olla 6 tuntia autossa, kun mennään mummolaan!![]()

-
Ei suinkaan kaikki lentokoneet, lentokoneissakin on rahvaiden mallit ja yksityismallit erikseen.iDock kirjoitti:....Niin kuin lentokonekin. Jotka nekin ovat lähellä sydäntänihatey kirjoitti:^Junahan on julkinen kulkuväline??!!!
-
Isot matkustajakoneet on parhaita. Esim. Boeing 747, Airbus A380, A340, A330.hatey kirjoitti:Ei suinkaan kaikki lentokoneet, lentokoneissakin on rahvaiden mallit ja yksityismallit erikseen.iDock kirjoitti:....Niin kuin lentokonekin. Jotka nekin ovat lähellä sydäntänihatey kirjoitti:^Junahan on julkinen kulkuväline??!!!
-
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Alumiini/komposiitti...hatey kirjoitti:^Eihän ne edes tunnu lentokoneelle, kun istuu siellä muovilla vuoratussa alumiiniputkessa pakettina.
-
Matkustajakoneissa on paljon paremmat matkustusolotkin kuin pienessä prum-prum-lentokoneessa.hatey kirjoitti:^Eihän ne edes tunnu lentokoneelle, kun istuu siellä muovilla vuoratussa alumiiniputkessa pakettina.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Onko? Ahdas penkki, jossa tuijotat edellä olevaa selkänojaa, voimatta itse tehdä mitään muuta kuin lukea 3 vuotta vanhaa Blue-Wings lehteä joka löytyy sieltä selkänojan taskusta, kummallakin puolella istuu joku hikinen rahvaan edustaja. Istut siinä samalla jakkaralla asennossa tuntitolkulla kun kone etenee tasaista vaakalentoa. Samaa voi simuloida HKL:N bussissa. Ei se ole mitään lentämistä. Lentämistä on kun tuntee että se on lentämistä. Lentämistä on 60° kallistuksella kaarto, Lentämistä on tuntea negatiivista G:tä, lentämistä on heilurikahdeksikon yläkuolokohdassa olla ylösalaisin, lentämistä on siivenkautta kaato kierteeseen, lentämistä on sakkauksen jälkeen vajota pyrstö edellä....jne.... Samaa olisi sanoa HKL:n bussissa istumista autoiluksi.tuomaril kirjoitti:Matkustajakoneissa on paljon paremmat matkustusolotkin kuin pienessä prum-prum-lentokoneessa.hatey kirjoitti:^Eihän ne edes tunnu lentokoneelle, kun istuu siellä muovilla vuoratussa alumiiniputkessa pakettina.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka