Eikun tulenkeksijä.Mailia kirjoitti:Eikös Edison käynyt henkilökohtaisesti myymässä sinulle sellaiset?KunkkuJ kirjoitti:Höh, mitä hehkuttamista tuossa on? Meillä on ollut valot jo vuosikymmeniä.Citruuna kirjoitti:Meillä on nyt valot!
Hehkutustopic 3
-
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Katkerako siitä, että en herännyt páskat housussa omaan oksennukseen sammuneena? Ei päinvastoin, huvittaa krapulaisten elvistely sillä miten hienoa on kun ei muista mitään ja on paha olo - käsi ojossa marttyyripassin kanssa, että kuinka monta marttyyriyspistettä siihen nyt saa, kun on niiiiin kova krapula..jomppa kirjoitti:Kuulostaa kyllä ennemminkin katkeralta kuin vahingoniloiselta.hatey kirjoitti:Heehee.. känniääliöillä on kohta laskuhumala ja aamulla pää kipeä. Nauttikaa huonosta olostanne jä päänsärystä, toivottavasti oksennatte tyynyllenne.. Olen niiiiin vahingoniloinen.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minua taas huvittaa ihmiset, jotka oman absolutismin, kasvissyönnin, tiukan uskonnollisen moraalin, tms, keinoin nostavat itsensä taivaalle muita ihmisiä ylemmiksi. Päät kolisevat tähtiin ja jalat sätkivät ilmassa.hatey kirjoitti:Katkerako siitä, että en herännyt páskat housussa omaan oksennukseen sammuneena? Ei päinvastoin, huvittaa krapulaisten elvistely sillä miten hienoa on kun ei muista mitään ja on paha olo - käsi ojossa marttyyripassin kanssa, että kuinka monta marttyyriyspistettä siihen nyt saa, kun on niiiiin kova krapula..jomppa kirjoitti:Kuulostaa kyllä ennemminkin katkeralta kuin vahingoniloiselta.hatey kirjoitti:Heehee.. känniääliöillä on kohta laskuhumala ja aamulla pää kipeä. Nauttikaa huonosta olostanne jä päänsärystä, toivottavasti oksennatte tyynyllenne.. Olen niiiiin vahingoniloinen.
-
Olen kyllä paljon parempi kuin kukaan muu täällä. Siinä olette oikeassa.Thoth kirjoitti:Minua taas huvittaa ihmiset, jotka oman absolutismin, kasvissyönnin, tiukan uskonnollisen moraalin, tms, keinoin nostavat itsensä taivaalle muita ihmisiä ylemmiksi. Päät kolisevat tähtiin ja jalat sätkivät ilmassa.hatey kirjoitti:Katkerako siitä, että en herännyt páskat housussa omaan oksennukseen sammuneena? Ei päinvastoin, huvittaa krapulaisten elvistely sillä miten hienoa on kun ei muista mitään ja on paha olo - käsi ojossa marttyyripassin kanssa, että kuinka monta marttyyriyspistettä siihen nyt saa, kun on niiiiin kova krapula..jomppa kirjoitti:Kuulostaa kyllä ennemminkin katkeralta kuin vahingoniloiselta.hatey kirjoitti:Heehee.. känniääliöillä on kohta laskuhumala ja aamulla pää kipeä. Nauttikaa huonosta olostanne jä päänsärystä, toivottavasti oksennatte tyynyllenne.. Olen niiiiin vahingoniloinen.
-
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Montako marttyyripistettä tuosta sitten pitäisi antaa?hatey kirjoitti:Olen kyllä paljon parempi kuin kukaan muu täällä. Siinä olette oikeassa.Thoth kirjoitti:Minua taas huvittaa ihmiset, jotka oman absolutismin, kasvissyönnin, tiukan uskonnollisen moraalin, tms, keinoin nostavat itsensä taivaalle muita ihmisiä ylemmiksi. Päät kolisevat tähtiin ja jalat sätkivät ilmassa.hatey kirjoitti: Katkerako siitä, että en herännyt páskat housussa omaan oksennukseen sammuneena? Ei päinvastoin, huvittaa krapulaisten elvistely sillä miten hienoa on kun ei muista mitään ja on paha olo - käsi ojossa marttyyripassin kanssa, että kuinka monta marttyyriyspistettä siihen nyt saa, kun on niiiiin kova krapula..
6xiPod +iPhone 15 Pro
AppleTV
Apple Watch S10
-
Olette ymmärtäneet väärin. Jos itkisin surkeuttani ja itseaiheutettua pahaa oloa ja alemmuuttani, silloin jaetaan marttyyripisteitä. Marttyyrithän ovat sellaisia itse itsensä surkeaan tilaan saaneita reppanoita. Minä taasen en ole reppana. Olen parempi kuin kukaan teistä muista.jomppa kirjoitti:Montako marttyyripistettä tuosta sitten pitäisi antaa?hatey kirjoitti:Olen kyllä paljon parempi kuin kukaan muu täällä. Siinä olette oikeassa.Thoth kirjoitti:Minua taas huvittaa ihmiset, jotka oman absolutismin, kasvissyönnin, tiukan uskonnollisen moraalin, tms, keinoin nostavat itsensä taivaalle muita ihmisiä ylemmiksi. Päät kolisevat tähtiin ja jalat sätkivät ilmassa.hatey kirjoitti: Katkerako siitä, että en herännyt páskat housussa omaan oksennukseen sammuneena? Ei päinvastoin, huvittaa krapulaisten elvistely sillä miten hienoa on kun ei muista mitään ja on paha olo - käsi ojossa marttyyripassin kanssa, että kuinka monta marttyyriyspistettä siihen nyt saa, kun on niiiiin kova krapula..
Ymmärrän tietysti, että paremmuuteni aiheuttaa kateutta.
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Sain juuri kuulla, että meidän alueella on kahden miehen vikapartio, joka on uurastanut tapaninpäivästä lähtien ja joiden yöunet ovat jääneet pariin tuntiin. Erittäin suuri ja lämmin kiitos teille ja hävetkää forttumin osakepääomaomistajapomokapitaalipäättäjät! Pitänee rekkautua twitteriin että saan lähetettyä kiitokset heille jotka sen ansaitsevat. Ja tuo talo tuossa takana ei ole meidän!
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Tai niin ne sulle väittää.Tauvo kirjoitti:Ovat polkeneet sitä joka päivä.![]()
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Niin, no sitähän en kyllä saa selville, kuin asentamalla valvontakameran.tosikko kirjoitti:Tai niin ne sulle väittää.Tauvo kirjoitti:Ovat polkeneet sitä joka päivä.![]()
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Sain tuon muutama vuosi sitten synttärilahjaksi. Siinä on tarakkakin, voi ottaa vaikka kaverin mukaan.
-
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
-
http://www.nettimarkkina.com/jopoja-tos ... 00-/890643Maza kirjoitti:Vähänkö olen kateellinen tuosta Kunto-Joposta! Tuo on ainoa kuntoiluväline, jonka huolisin kotiini. Ei saasta, mistä noita saa?
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
No voi hitsinpimpula! En nyt raaskisi sijoittaa 800 euroa fillareihin. Tour- taikka roadster-pyörä on jo ja taittofillarikin tuossa eteisessä. Ei tosin Jopoja...Kain kirjoitti:http://www.nettimarkkina.com/jopoja-tos ... 00-/890643Maza kirjoitti:Vähänkö olen kateellinen tuosta Kunto-Joposta! Tuo on ainoa kuntoiluväline, jonka huolisin kotiini. Ei saasta, mistä noita saa?
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Hanki rullat ja aja pyörälläsi olkkarissa.Maza kirjoitti:No voi hitsinpimpula! En nyt raaskisi sijoittaa 800 euroa fillareihin. Tour- taikka roadster-pyörä on jo ja taittofillarikin tuossa eteisessä. Ei tosin Jopoja...
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Täällä on tehnyt samaa koko päivän.hatey kirjoitti:Ulkona snöbaa!

-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Onko koulu nyt opettanut väärin vai olenko itse ymmärtänyt väärin? EIkös marttyyri ole ihminen joka kuolee aatteensa puolesta? En näe sitä itse alemmuutena tai itsensä surkeaan tilaan saaneena reppanana..hatey kirjoitti:Olette ymmärtäneet väärin. Jos itkisin surkeuttani ja itseaiheutettua pahaa oloa ja alemmuuttani, silloin jaetaan marttyyripisteitä. Marttyyrithän ovat sellaisia itse itsensä surkeaan tilaan saaneita reppanoita. Minä taasen en ole reppana. Olen parempi kuin kukaan teistä muista.
Ymmärrän tietysti, että paremmuuteni aiheuttaa kateutta.
Itse vietin mukavan alkoholintäyteisen uuden vuoden ystävien kanssa, sitä sopii hehkuttaa!

-
Juuri näin, reppana, joka kuolee jonkun tylsän aatteen puolesta. Itse aiheutettu säälittävä loppu.TR8 kirjoitti: Onko koulu nyt opettanut väärin vai olenko itse ymmärtänyt väärin? EIkös marttyyri ole ihminen joka kuolee aatteensa puolesta? En näe sitä itse alemmuutena tai itsensä surkeaan tilaan saaneena reppanana...
-
Eikös me kaikki kuolla joskus?hatey kirjoitti:Juuri näin, reppana, joka kuolee jonkun tylsän aatteen puolesta. Itse aiheutettu säälittävä loppu.TR8 kirjoitti: Onko koulu nyt opettanut väärin vai olenko itse ymmärtänyt väärin? EIkös marttyyri ole ihminen joka kuolee aatteensa puolesta? En näe sitä itse alemmuutena tai itsensä surkeaan tilaan saaneena reppanana...
Siis olemmeko me kaikki itsemme marttyyreitä, paitsi ne jotka eivät usko mihinkään?
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Vaikuttaa pahasti siltä!Kain kirjoitti:Eikös me kaikki kuolla joskus?hatey kirjoitti:Juuri näin, reppana, joka kuolee jonkun tylsän aatteen puolesta. Itse aiheutettu säälittävä loppu.TR8 kirjoitti: Onko koulu nyt opettanut väärin vai olenko itse ymmärtänyt väärin? EIkös marttyyri ole ihminen joka kuolee aatteensa puolesta? En näe sitä itse alemmuutena tai itsensä surkeaan tilaan saaneena reppanana...
Siis olemmeko me kaikki itsemme marttyyreitä, paitsi ne jotka eivät usko mihinkään?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Miten voit siis kutsua krapulaisia ihmisiä marttyyreiksi?hatey kirjoitti:Juuri näin, reppana, joka kuolee jonkun tylsän aatteen puolesta. Itse aiheutettu säälittävä loppu.
-
He ovatkin supermarttyyreitä, eivät onnistu edes kuolemaan krapulaansa. Todella säälittävää, kova on yritys, mutta heikko lopputulos. Pelkkiä halpoja kopioita.TR8 kirjoitti:Miten voit siis kutsua krapulaisia ihmisiä marttyyreiksi?hatey kirjoitti:Juuri näin, reppana, joka kuolee jonkun tylsän aatteen puolesta. Itse aiheutettu säälittävä loppu.Vaikka he sanovatkin tekevänsä kuolemaa siinä olotilassa, eivät he kuole.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka