![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Tossahan on sisäänrakennetu bluetooth tossa koneessa?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
No, vaikea tuota on vannoa, mutta 10.1 10.2:en ja 10.2:sta 10.3:en, siitä 10.4:än ja nyt tähän 10.5:en olen päivitysasennuksilla mennyt. Useammallakin koneella. Aina sama juttu. Levy sisään ja menoksi.Nepal kirjoitti:Ei kai tämä näin helppoa voi aina olla?
Viesti Kirjoittaja Pupu »
Huoh... sä olet sentään saanut indesignin päälle. Monet muut, minä mukaanluettuna, eivät pääse edes ihmettelemään kaikkia bugejabalalenzon kirjoitti:Leopard asennettu ja Blue screenistä selvitty.
Onko kukaan muu törmännyt päivityksen jälkeen vastaavaan: InDesign CS2:n näppäinoikotie josta on tavannut tulla vihjetavu - shirt+omppu+tavuviiva - tuottaakin nyt päälleviivauksen (Strikethru). Mitään ID:n näppäinoikoteitä en ole muuttanut.
Kaikki muu näppäinsyöte tuntuu olevan paikoillaan. Järjestelmäasetuksissa näppäinjärjestys on suomi.
Viesti Kirjoittaja etan0l »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
On. Käyttis pitää muistin varattuna kunnes joku muu sitä tarttee. Eli heti kun joku softa sitä kaipaa, niin se kyllä sen vapauttaa heille.etan0l kirjoitti:Onko se normaalii että vapana olevan muistin määrä tippuu koko ajan. Vaikka ohjelmat joita käytin ovat suljettuna?
Kiitos
Viesti Kirjoittaja sepeto »
Viesti Kirjoittaja jmo »
Viesti Kirjoittaja jamo »
BT:tä tuo ei käytä, kuten todettu. Mutta kokeile eri USB-porttia ja hae uusin LCC, joka on versio 2.3.1. Tällä versiolla minulla toimii ongelmitta, eikä päivityksessäkään jäänyt blue screeniin, vaikka ApplicationEnhancer.framework onkin asennettuna.hulluj kirjoitti:Kun koneen herättää unesta, hiiri ei liiku mihinkään. Kursori on näkyvissä kyllä, mutta ei liiku. Hiirestä on koitettu ottaa virrat pois, BT-palikka on irrotettu ja laitettu takaisin, ...
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Minuutin testin perusteella näyttäisi toimivan. Mutta hieman tahmainen vaikuttaisi olevan. Neo-office on yllättäen nyt ihan yhtä nopea, jossei jopa vikkelämpi.Miqqo kirjoitti:Pari kysymystä leopardista.. Toimiiko microsoft office 2004 vai täytyykö odottaa jotain uutta versiota? Toimiiko yleisesti samat softat kun tigerissa?
Viesti Kirjoittaja jamo »
Office 2004 tuntuu toimivan, mutta sanon tämän ilman kokemuksen puolikimakkaa nasaaliääntä. Tokihan silti 2008-versiota kannattaa odottaa jos Officea on pakko käyttää.Miqqo kirjoitti:Pari kysymystä leopardista.. Toimiiko microsoft office 2004 vai täytyykö odottaa jotain uutta versiota? Toimiiko yleisesti samat softat kun tigerissa? Toimiiko 3g yhteys nokian n73:lla yhtä kivuttomasti bt:n kautta kuin tigerilla lataamalla noi protokollat netistä?
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja Juhani L »
Mittaapa viikon päästä uudestaan, voi nopeutua. Saattaa olla vielä Spotlightilla indeksointeja kesken. Käyttiksen päivityksen jälkeiset ensimmäiset käynnistykset ovat mun mielestä usein olleet verkkaisia.etan0l kirjoitti:Tiikerilla mbp käynnistyi 25 sek. Leolla käynnistys kesti 45 sek.
Viesti Kirjoittaja totalhki »
Viesti Kirjoittaja puakki »
Viesti Kirjoittaja morbusg »
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”