Mun ikivanha Tunturi on varmaan jo ruosteessa... Haluisin uuden pyörän mutta ovat vähän tyyriitä.mercury kirjoitti:Eiku laitat sun pyörän kesäksi kuntoon.Anniel kirjoitti:Pitäisköhän mun ajaa se moottoripyöräkortti 8)
Hehkutustopic 3
-
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Jee! Pääsen ajamaan autolla molempien päältä!mercury kirjoitti:Jee! Pääsen ajamaan polkupyörällä skobien ohi!tuomaril kirjoitti:Jee! Pääsen ajamaan skoballa!Anniel kirjoitti:Kevät on tulossa! Hompussakin on havaittavissa voimakasta kasvua tiiliskivi - heitto / hevonen - potku -osastolla
Hetkinen, eihän minulla ole autoa tai korttia.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mun semivanha Tunturi ei ollut ruosteessa, mutta rattaat ja ketjut ei enää kestäneet jerkkua ja alkoi maastopyörällä kyyryssä ajaminen ketuttamaan. Ostin sitten hybridin tilalle. Eipä nuo paljoa maksa, tämäkin uusi Tunturi oli vain jotain 340€.Anniel kirjoitti:Mun ikivanha Tunturi on varmaan jo ruosteessa... Haluisin uuden pyörän mutta ovat vähän tyyriitä.mercury kirjoitti:Eiku laitat sun pyörän kesäksi kuntoon.Anniel kirjoitti:Pitäisköhän mun ajaa se moottoripyöräkortti 8)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Mitäh??? Onx Anni niin nuori että prätkäkortti pitää ajaa erikseen?Anniel kirjoitti:Pitäisköhän mun ajaa se moottoripyöräkortti 8)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
On se. Anni on jopa Amaakin nuorempi. Täysikäinen kuitenkin. Ja kaunis. 8)jjpeltola kirjoitti: Mitäh??? Onx Anni niin nuori että prätkäkortti pitää ajaa erikseen?
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »

-
Taisi olla se simpsakka sairaanhoitaja jota nyt muistelet...KunkkuJ kirjoitti:On se. Anni on jopa Amaakin nuorempi. Täysikäinen kuitenkin. Ja kaunis. 8)jjpeltola kirjoitti: Mitäh??? Onx Anni niin nuori että prätkäkortti pitää ajaa erikseen?
-
Tuota... Mutta etkös sinä ole juuri se hoitsu, jota nipistin pyllystä? Ja sinä luulit, että Arttula teki sen ja annoit hänelle tupla-annoksen rauhoittavia?Anniel kirjoitti:Taisi olla se simpsakka sairaanhoitaja jota nyt muistelet...
-
Aamulääkkeet ottamati taas?KunkkuJ kirjoitti:Tuota... Mutta etkös sinä ole juuri se hoitsu, jota nipistin pyllystä? Ja sinä luulit, että Arttula teki sen ja annoit hänelle tupla-annoksen rauhoittavia?Anniel kirjoitti:Taisi olla se simpsakka sairaanhoitaja jota nyt muistelet...
-
Viesti Kirjoittaja Morhange »
Tää taitaa olla jollain tapaa vinksahtanut yhteisö..?KunkkuJ kirjoitti:Tuota... Mutta etkös sinä ole juuri se hoitsu, jota nipistin pyllystä? Ja sinä luulit, että Arttula teki sen ja annoit hänelle tupla-annoksen rauhoittavia?Anniel kirjoitti:Taisi olla se simpsakka sairaanhoitaja jota nyt muistelet...
-
Ei ollenkaan, mistä sä tollaista olet päähäsi saanut 8)Morhange kirjoitti:Tää taitaa olla jollain tapaa vinksahtanut yhteisö..?
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Tässä yhteisössä on pari todella vinksahtanutta. Suurin osa on onneksi suhteellisen normaalin oloisia.Morhange kirjoitti:Tää taitaa olla jollain tapaa vinksahtanut yhteisö..?KunkkuJ kirjoitti:Tuota... Mutta etkös sinä ole juuri se hoitsu, jota nipistin pyllystä? Ja sinä luulit, että Arttula teki sen ja annoit hänelle tupla-annoksen rauhoittavia?Anniel kirjoitti:Taisi olla se simpsakka sairaanhoitaja jota nyt muistelet...
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Meinaatko, että muunlaiset käyttäis Maccia?Morhange kirjoitti:Tää taitaa olla jollain tapaa vinksahtanut yhteisö..?
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
hmmm. mikäs täs nyt sit ei täsmännyt? Siis onko Ama nuorempi kuin Anni? Vai eikö Anni oikeasti ole täysikäinen? Vai eikö Anni ole kaunis?Anniel kirjoitti:Taisi olla se simpsakka sairaanhoitaja jota nyt muistelet...KunkkuJ kirjoitti:On se. Anni on jopa Amaakin nuorempi. Täysikäinen kuitenkin. Ja kaunis. 8)jjpeltola kirjoitti: Mitäh??? Onx Anni niin nuori että prätkäkortti pitää ajaa erikseen?
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Äläs ny kummastele, minua vanhempaa täällä ei olekaan, molemmat ollaan nättejä, fiksuja ja filmaattisia. Kunkku puhuu soopaa niin paljon kuin ehtii ja annetaan...puhua sitä soopaa. Pitänee taas käydä laittamassa rouva Luupäälle tekstari, jotta kieppasee keräämässä ukkosa kotio.MacFinn kirjoitti:hmmm. mikäs täs nyt sit ei täsmännyt? Siis onko Ama nuorempi kuin Anni? Vai eikö Anni oikeasti ole täysikäinen? Vai eikö Anni ole kaunis?Anniel kirjoitti:Taisi olla se simpsakka sairaanhoitaja jota nyt muistelet...KunkkuJ kirjoitti:On se. Anni on jopa Amaakin nuorempi. Täysikäinen kuitenkin. Ja kaunis. 8)jjpeltola kirjoitti: Mitäh??? Onx Anni niin nuori että prätkäkortti pitää ajaa erikseen?
Lepo vaan ja hyvvee viikonloppua.

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja jjari »

Nimim. jättiylpee faija 8)
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Sori että dumaan ylpeytesi, mutta DJ:issä ei ole mitään ylpeiltävää. DJ:t ovat ihmisjätettä.jjari kirjoitti:Täytyy tulla hehkuttamaan kun mun 9 vuotias poika on juuri tällä hetkellä nuorisotalon diskossa DJ:nä![]()
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja jjari »
Taidat olla keskimääräistä tyhmempi ihminen. Hieman hitaampi kenties?redhat kirjoitti:Sori että dumaan ylpeytesi, mutta DJ:issä ei ole mitään ylpeiltävää. DJ:t ovat ihmisjätettä.jjari kirjoitti:Täytyy tulla hehkuttamaan kun mun 9 vuotias poika on juuri tällä hetkellä nuorisotalon diskossa DJ:nä![]()
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
No mutta, kun nuoriherra 9-vuotias saa olla DJ, onhan se komiaa. Ole sinä faija ihan aiheesta ylpeä!redhat kirjoitti:Sori että dumaan ylpeytesi, mutta DJ:issä ei ole mitään ylpeiltävää. DJ:t ovat ihmisjätettä.jjari kirjoitti:Täytyy tulla hehkuttamaan kun mun 9 vuotias poika on juuri tällä hetkellä nuorisotalon diskossa DJ:nä![]()
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
Ei, en ole. Olen äänimies.jjari kirjoitti:Taidat olla keskimääräistä tyhmempi ihminen. Hieman hitaampi kenties?redhat kirjoitti:Sori että dumaan ylpeytesi, mutta DJ:issä ei ole mitään ylpeiltävää. DJ:t ovat ihmisjätettä.jjari kirjoitti:Täytyy tulla hehkuttamaan kun mun 9 vuotias poika on juuri tällä hetkellä nuorisotalon diskossa DJ:nä![]()
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »

-

-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Nautinnollista telakoitumista!Tauvo kirjoitti:Tämä lähtee nyt poikain saunailtaan.
-
Luultavasti, mitä todennäköisimmin ei tullut telakoiduttua, ainakaan minun toimestani. Isäntä kyllä tunti sitten soitti minulle ja ihmetteli mitä on tapahtunut ja missä hän olisi voinut hukata pankkikorttinsa.Thoth kirjoitti:Nautinnollista telakoitumista!Tauvo kirjoitti:Tämä lähtee nyt poikain saunailtaan.
Minä taas otin järkevästi. Tänään on tullut jo tehtyä lumitöitä ja käveltyä pari tuntia Loviisan lumikaaoksessa.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka