Eikös 100 km/h tunnissa ole kuitenkin se oikea vauhti eikä 110 km/h?mercury kirjoitti:Sorolla meni ihan päreiksi tänään 110 km/h vauhdissa moottoritiellä. Onneksi ei tullut ihmisvaurioita ollenkaan.
Tunnustit ajaneesi ylinopeutta..
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja zemex »
Eikös 100 km/h tunnissa ole kuitenkin se oikea vauhti eikä 110 km/h?mercury kirjoitti:Sorolla meni ihan päreiksi tänään 110 km/h vauhdissa moottoritiellä. Onneksi ei tullut ihmisvaurioita ollenkaan.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Tuolla länsinaapurin puolella se on 110 km/h.zemex kirjoitti:Eikös 100 km/h tunnissa ole kuitenkin se oikea vauhti eikä 110 km/h?mercury kirjoitti:Sorolla meni ihan päreiksi tänään 110 km/h vauhdissa moottoritiellä. Onneksi ei tullut ihmisvaurioita ollenkaan.
Tunnustit ajaneesi ylinopeutta..Hyvä kuitenkin, että meni auto päreiksi..
Viesti Kirjoittaja Kibe »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Ja jos jää puuttumaan niin täältä löytyyErño kirjoitti:On. Ja on reilusti.Jone-51K kirjoitti:Onko sulla ihan oikeesti ajokortti ja 18v ikää?Erño kirjoitti:Pikkuveli löys Wiin ja nysse haluaa päästä raplaamaan sitäRasittava otus!
Viesti Kirjoittaja DGKarper »
Juuri näin menee nopeudet täällä Suomen länsinaapurissa.Jamac kirjoitti:Meneekös siellä vielä noi nopeudet 70, 90 110? Muistelen joskus kun mentiin vaellusreissulle, niin mitä syrjäisempää ja ehkä kehnompaa tietä tuli niin sitä suurempi luku oli rajoituksessa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Nallekarkit = parhautta! Niiden loppuminen = kaameutta!JuzziK kirjoitti:Blööh. Nallekarkit loppu ja ei pysty nukkumaan![]()
Huomenna pää pystyyn ja hakemaan uutta pakettia![]()
Jussi
Viesti Kirjoittaja Pave »
Kumpaa? Ikää vai ajokorttiin kirjaimia?Salamijakk kirjoitti:Ja jos jää puuttumaan niin täältä löytyyErño kirjoitti:On. Ja on reilusti.Jone-51K kirjoitti:Onko sulla ihan oikeesti ajokortti ja 18v ikää?Erño kirjoitti:Pikkuveli löys Wiin ja nysse haluaa päästä raplaamaan sitäRasittava otus!
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Mulla pöydällä yksi yli 5 vuotta vanha ja yksi 4 vuotta vanha ja kumpikaan vingu vähääkäänErño kirjoitti:Se vaan on niin, että kaikki näytöt tuppaa inisemään jonkin verran. Tai siis ainakin tuon BenQ:n ikäisetJuhaT kirjoitti:Sitä se on, kun ostaa laatua halvalla.Erño kirjoitti:BenQ:n näyttö vikisee ja vinkuu![]()
![]()
Koitapa vaihtaa taustakuvaa, vaikkapa valkoisesta mustaan. Vinkuu ihan silmissäTheKraken kirjoitti:Mulla pöydällä yksi yli 5 vuotta vanha ja yksi 4 vuotta vanha ja kumpikaan vingu vähääkäänErño kirjoitti:Se vaan on niin, että kaikki näytöt tuppaa inisemään jonkin verran. Tai siis ainakin tuon BenQ:n ikäisetJuhaT kirjoitti:Sitä se on, kun ostaa laatua halvalla.Erño kirjoitti:BenQ:n näyttö vikisee ja vinkuu![]()
![]()
Tiedän kyllä tuon vinkuilmiön ja sitä joissain näytöissä on ihan "ominaisuutena". Mutta en kyllä itse sietäisi.
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ollut käytössä mustaa sekä valkoista ja kaikkea siitä väliltä ja ei vingu. Vinkuminen on merkki muistaakseni jostain huonosta invertteristä. Kyllä se toimii, mutta on halpa ja huono ja siksi vinkuu.Erño kirjoitti:Koitapa vaihtaa taustakuvaa, vaikkapa valkoisesta mustaan. Vinkuu ihan silmissäTheKraken kirjoitti:Mulla pöydällä yksi yli 5 vuotta vanha ja yksi 4 vuotta vanha ja kumpikaan vingu vähääkäänErño kirjoitti:Se vaan on niin, että kaikki näytöt tuppaa inisemään jonkin verran. Tai siis ainakin tuon BenQ:n ikäisetJuhaT kirjoitti: Sitä se on, kun ostaa laatua halvalla.![]()
![]()
Tiedän kyllä tuon vinkuilmiön ja sitä joissain näytöissä on ihan "ominaisuutena". Mutta en kyllä itse sietäisi.![]()
Nooh, laitetaan hevi soimaan vähän vielä kovempaa, niin helpottaa.
Halpa tää näyttö ei kyllä ole, eikä kyllä huonokaan. Oisko sitten liitännöissä vikaTheKraken kirjoitti:Ollut käytössä mustaa sekä valkoista ja kaikkea siitä väliltä ja ei vingu. Vinkuminen on merkki muistaakseni jostain huonosta invertteristä. Kyllä se toimii, mutta on halpa ja huono ja siksi vinkuu.Erño kirjoitti:Koitapa vaihtaa taustakuvaa, vaikkapa valkoisesta mustaan. Vinkuu ihan silmissäTheKraken kirjoitti:Mulla pöydällä yksi yli 5 vuotta vanha ja yksi 4 vuotta vanha ja kumpikaan vingu vähääkäänErño kirjoitti: Se vaan on niin, että kaikki näytöt tuppaa inisemään jonkin verran. Tai siis ainakin tuon BenQ:n ikäiset
Tiedän kyllä tuon vinkuilmiön ja sitä joissain näytöissä on ihan "ominaisuutena". Mutta en kyllä itse sietäisi.![]()
Nooh, laitetaan hevi soimaan vähän vielä kovempaa, niin helpottaa.