skip kirjoitti:
Onko Visalla ennen maksettu netissä mitään? Joissain Visoissa piti erikseen verkkopankista mennä laittamaan verkkomaksumahdollisuus päälle (vai oliko se Electroneissa, en muista). Kumminkin kannattaa tämä tarkistaa, jos ei Visaa ole ennen netissä maksamiseen käytetty…
Voihan sen toki sen ensimmäisen viestin lukea ... Huomaa muoto "enää"
impulssi kirjoitti:Mulla olis tämmönen tyhmä kysymys, elikkä ostin tuolta storesta herätyskellon iPhoneeni mutta nyt
en voi enää ladata storesta mitään sillä se valittaa "your payment method was declined itunes" ja olen kyllä syöttänyt oikeat tiedot sinne visasta!
Apua kaivataan! (:
Tuon perusteella ei Apple ole saanut sitä ensimmäistäkään veloitusta tehtyä. "Amount you owe: 0,79€" Joten en näe mitään syytä, miksei tästä voisi olla kyse. En tosin tunne tarkasti Applen tai pankkien järjestelmiä, joten voin myös olla täysin väärässä. Ensimmäisen viestin toki luin ja sen sisällön ymmärsin.
Ongelmani ei ole vakava, mutta häiritsee hieman. Esim. vastaan puhelimeen ja sen jälkeen kun lopetan puhelun, näyttö menee pimeäksi. Seuraavan kerran kun avaan lukituksen puhelin on auki (numpad). Saako tätä jotenkin pois (olen koittanut katsoa asetuksista) vai pitääkö sitä vain sietää.
skip kirjoitti:
Onko Visalla ennen maksettu netissä mitään? Joissain Visoissa piti erikseen verkkopankista mennä laittamaan verkkomaksumahdollisuus päälle (vai oliko se Electroneissa, en muista). Kumminkin kannattaa tämä tarkistaa, jos ei Visaa ole ennen netissä maksamiseen käytetty…
Voihan sen toki sen ensimmäisen viestin lukea ... Huomaa muoto "enää"
impulssi kirjoitti:Mulla olis tämmönen tyhmä kysymys, elikkä ostin tuolta storesta herätyskellon iPhoneeni mutta nyt
en voi enää ladata storesta mitään sillä se valittaa "your payment method was declined itunes" ja olen kyllä syöttänyt oikeat tiedot sinne visasta!
Apua kaivataan! (:
Tuon perusteella ei Apple ole saanut sitä ensimmäistäkään veloitusta tehtyä. "Amount you owe: 0,79€" Joten en näe mitään syytä, miksei tästä voisi olla kyse. En tosin tunne tarkasti Applen tai pankkien järjestelmiä, joten voin myös olla täysin väärässä. Ensimmäisen viestin toki luin ja sen sisällön ymmärsin.
Visalla ei ole siis maksettu netissä, olen ladannut vaan storesta ilmaisia ohjelmia (:
Tämä nyt ei aivan tähän liity mutta miksi iTunes on tuhonnut parit mun biisit. Foobaarilla kun soittaa ei mitään pätkimisiä tai ongelmia mutta kun soittaa iTunesilla ja iPhonella niin pari biisiä pätkäsee useasti biisin aikana? Kohtuu vittumainen ongelma varsinkin kun biisit jotka pätkii ovat hyviä eikä mitään introja.
Osaisko kukaan sanoa mistä johtuu kun en pääse puhelimellani (3g s) nettii ilman wlania eli 3g:llä. Sähköposti, mail, safari yms ei toimi tulee vain virheilmoitus ei yhteyttä internettiin. Kuvaviestejä kyllä pystyy lähettämään... Aikoinaan aikaisemmalla iphone 3 g:llä ohjelmat toimivat automaattisesti. Liittymänä telefinland ja oon sieltä varmistanut että kaikki palvelut ok. Osaako kukaan auttaa?
Jantteri kirjoitti:Osaisko kukaan sanoa mistä johtuu kun en pääse puhelimellani (3g s) nettii ilman wlania eli 3g:llä. Sähköposti, mail, safari yms ei toimi tulee vain virheilmoitus ei yhteyttä internettiin. Kuvaviestejä kyllä pystyy lähettämään... Aikoinaan aikaisemmalla iphone 3 g:llä ohjelmat toimivat automaattisesti. Liittymänä telefinland ja oon sieltä varmistanut että kaikki palvelut ok. Osaako kukaan auttaa?
Jantteri kirjoitti:Osaisko kukaan sanoa mistä johtuu kun en pääse puhelimellani (3g s) nettii ilman wlania eli 3g:llä. Sähköposti, mail, safari yms ei toimi tulee vain virheilmoitus ei yhteyttä internettiin. Kuvaviestejä kyllä pystyy lähettämään... Aikoinaan aikaisemmalla iphone 3 g:llä ohjelmat toimivat automaattisesti. Liittymänä telefinland ja oon sieltä varmistanut että kaikki palvelut ok. Osaako kukaan auttaa?
Nollaa verkkoasetukset.
Yes, alkoi toimimaan. Kiitos nopeasta vastauksesta.
Oneforall kirjoitti:Tämä nyt ei aivan tähän liity mutta miksi iTunes on tuhonnut parit mun biisit. Foobaarilla kun soittaa ei mitään pätkimisiä tai ongelmia mutta kun soittaa iTunesilla ja iPhonella niin pari biisiä pätkäsee useasti biisin aikana? Kohtuu vittumainen ongelma varsinkin kun biisit jotka pätkii ovat hyviä eikä mitään introja.
Minulla on välillä ollut samanlaista ongelmaa iPodissa muutamien kappaleiden kanssa. Johtuu musiikkitiedostosta / iTunesista. Kappaleen poistaminen iTunesin kirjastosta ja tuominen takaisin saattaa auttaa.
iMac i5 (late 2009)
Mac mini (mid 2010)
iPhone 6s 64GB
onko iphonessa olemassa missään asetusta että sais välitystiedot tekstiviestin lähettämisestä? ei ole ainaskaan pistänyt silmään kun olen valikoita selannut läpi. Esim eilen jäi taas viesti jonnekin avaruuteen välille vaikka puhelimesta kuului tuttu ääni kun viesti lähti mukamaste.
jomppeli kirjoitti:onko iphonessa olemassa missään asetusta että sais välitystiedot tekstiviestin lähettämisestä? ei ole ainaskaan pistänyt silmään kun olen valikoita selannut läpi. Esim eilen jäi taas viesti jonnekin avaruuteen välille vaikka puhelimesta kuului tuttu ääni kun viesti lähti mukamaste.
Ei saa mistään valikoista noita päälle. BiteSMS sovellus (vaatii jailbreakin) tukee tätäkin puuttuvaa ominaisuutta + tuo monia muitakin hyviä ominaisuuksia.
oxyd kirjoitti:iTunes tarjoo operaattoripäivityksiä, voiko ne päivittää ihan huoletta ettei jb+unlock sekoo?
Mielestäni luin joskus, että ei kannattais noita päivitellä. Joutuu kuulemma uudestaan jb.
No eikä joudu, mutta asetukset muuttuvat soneran asetuksiksi, ja näin ollen ne joutuu taas laittaamaan kohdilleen.
Mutta ei siis kannata päivittää, ellei käytä soneran korttia.
oxyd kirjoitti:iTunes tarjoo operaattoripäivityksiä, voiko ne päivittää ihan huoletta ettei jb+unlock sekoo?
Mielestäni luin joskus, että ei kannattais noita päivitellä. Joutuu kuulemma uudestaan jb.
No eikä joudu, mutta asetukset muuttuvat soneran asetuksiksi, ja näin ollen ne joutuu taas laittaamaan kohdilleen.
Mutta ei siis kannata päivittää, ellei käytä soneran korttia.
No noin se menee. En todellakaan ollut varma, no oli siitä edes jotain haittaa
Apua kaivataan! (:
Mulla ollu sama ongelma, syynä oli että ei oo tarpeeks rahaa electronilla. Eikä tän takia oo pystyny ostaa, taikka lataa ilmasia ohjelmia/päivityksiä. Homma korjaantu ku laitoin lisää rahaa tilille ja laitoin uusiks tiedot iphoneen ja itunesiin. Itseasiassa tälläkin hetkel o toi sama ilmoitus muistaakseen.
Sintti kirjoitti:Apuvaa... Miten saa iTunes helperin pois päältä että saan ajettua blackrainin niin ettei puhelin jää yhdistä itunes tilaan???
Tapat sen prosessin tehtävienhallinnasta
Nyt täytyy tunnustaa tyhmyyteni (jälleen)... Voiko joku vääntää rautalangasta miten sen macissä saa tehtyä. Olisi kiva saada tuo iluuri breikattua ja unlockattua?!?
Sintti kirjoitti:Apuvaa... Miten saa iTunes helperin pois päältä että saan ajettua blackrainin niin ettei puhelin jää yhdistä itunes tilaan???
Nyt täytyy tunnustaa tyhmyyteni (jälleen)... Voiko joku vääntää rautalangasta miten sen macissä saa tehtyä. Olisi kiva saada tuo iluuri breikattua ja unlockattua?!?
Kaveri kertoi äskön että itunesin uusin päivitys estäisi breikkaamisen???
Kaveri kertoi äskön että itunesin uusin päivitys estäisi breikkaamisen???
Ei mulla ainakaan itunesi näytä että uus päivitys ois saatavilla eli bullshit
Minulla olisi pari otsakkeen alle sopivaa kysymystä:
-Eikö tätä iLuuria TODELLAKAAN voi kontrolloida niinkuin mitä tahansa ulkoista laitetta? aloittelevana käyttäjänä täytyy sanoa että käyttöliittymä tuntuu järjettömältä. Näin ei ehkä kuitenkaan ole (toivottavasti) ja pyytäisin siis neuvoa. Onko ohjelmaa jolla vehkeen tiedostoihin pääsisi käsiksi suoraan?
Puhelin on toiselta ihmiseltä saatu IPhone 3G 3.1.2 käyttiksellä. Jailbreikkasin ja unlockasin sen Blackra1n/Blacksn0w:lla jotta sain sen itselleni käyttöön. Vehje on kuitenkin täynnä edellisen omistajan valokuvia, muistiinpanoja ja tekstiviestejä. Kontaktit ja sähköpostitiedot sain synkattua iTunesin kautta - mutta miten ihmeessä saan tuon kaiken muun tiedon poistettua? yksinkertaisimmissakin puhelimissa voi poistaa kaikki viestit halutessaan, mutta tästä en löydä kuin yhden kerrallaan poiston. Ja viestejä/kuvia on tuhansia....
"erase all content" -toimintoa ei jailbreikatussa ilmeisesti kannata käyttää?
Minulla olisi pari otsakkeen alle sopivaa kysymystä:
-Eikö tätä iLuuria TODELLAKAAN voi kontrolloida niinkuin mitä tahansa ulkoista laitetta? aloittelevana käyttäjänä täytyy sanoa että käyttöliittymä tuntuu järjettömältä. Näin ei ehkä kuitenkaan ole (toivottavasti) ja pyytäisin siis neuvoa. Onko ohjelmaa jolla vehkeen tiedostoihin pääsisi käsiksi suoraan?
Tiedostoihin ei suoraan pääse käsiksi. Mutta sulla kun on jailbreakattu niin esim. ssh tai sitten iPhoneBrowser niminen sovellus auttaa tässä.
Puhelin on toiselta ihmiseltä saatu IPhone 3G 3.1.2 käyttiksellä. Jailbreikkasin ja unlockasin sen Blackra1n/Blacksn0w:lla jotta sain sen itselleni käyttöön. Vehje on kuitenkin täynnä edellisen omistajan valokuvia, muistiinpanoja ja tekstiviestejä. Kontaktit ja sähköpostitiedot sain synkattua iTunesin kautta - mutta miten ihmeessä saan tuon kaiken muun tiedon poistettua? yksinkertaisimmissakin puhelimissa voi poistaa kaikki viestit halutessaan, mutta tästä en löydä kuin yhden kerrallaan poiston. Ja viestejä/kuvia on tuhansia....
"erase all content" -toimintoa ei jailbreikatussa ilmeisesti kannata käyttää?
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Maija
Noita pystyy poistelemaan esim iTunesilla. Viestejä nyt saa helposti poistettua siitä viestit-ohjelmasta kun vaan painaa muokkaa ja poistaa ne vanhat viestit. Tosin aika tyhmää ettei vanha omistaja ole näitä poistanut.
Toinen vaihtoehto on istten tehdä tehdaspalautus iTunesilla ja ottaa luuri käyttöön uutena (valinta itunesista) ja sen jälkeen tehdä blackra1n+sn0w yhdistelmä uudestaan.