iOS 4.1
-
Re: iOS 4.1
Viesti Kirjoittaja jk »
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
-
Viesti Kirjoittaja redfiona »
tuli mieleen et onko teillä oikea micro-sim vai itse-leikelty? Voiskohan tuo liittyä jotenkin kuuluvuusongelmiin 4.1:n kanssa?
Kohta, kun jaksan käynnistää koneen vaan uudelleen ni asennan omaan iPhone4:n päivityksen. Kerron, tapahtuko mitään. Muutaman kerran on puhelut katkoneet aiemmin, sen näkee sit jossain vaiheessa auttaako. En oo ainakaan huomannut et näyttökään menis päälle.
Niin ja moi vaan, just rekisteröidyin tänne \o
-
Viesti Kirjoittaja escalibur »
Ei voisi, millään tavalla.redfiona kirjoitti:Hei te kuuluvuusongelmaiset,
tuli mieleen et onko teillä oikea micro-sim vai itse-leikelty? Voiskohan tuo liittyä jotenkin kuuluvuusongelmiin 4.1:n kanssa?
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Jollei ole verkko kadoksissa, katoaa jotain muuta.
Nyt oli hävinnyt 4.1:n asentamisen yhteydessä/jälkeen muutama muistiinpano, jotka oli todella tärkeitä. Mitään logiikkaa en keksi, miksi juuri ne muistiinpanot.
Parasta asiassa on, että olivat vielä tuplana. MobileMe:ssa ja omassa Macissa. Ei ole enää, ei missään. MM:n asetuksista on tarkistettu moneen kertaan, siellä pitäisi olla kaikki kunnossa. Mutta kun siitä hyvästä näköjään vielä maksaa, että silloin tällöin MM häivittää mielivaltaisesti myös jonkun yhteystiedon, niin miksei sitten muistiinpanojenkin tuhoamisesta. Hienoa.
Ei tällaiseen ****n rimpulaan voi luottaa. Että voi ottaa päähän...
-
Viesti Kirjoittaja T0mi »
No eikös tuo tietojen hävittäminen ole MobileMe:n vakio-ominaisuus?Tauvo kirjoitti:Alkaa tosissaan ottaa päähän tällainen surkea puhelin.
Nyt oli hävinnyt 4.1:n asentamisen yhteydessä/jälkeen muutama muistiinpano, jotka oli todella tärkeitä. Mitään logiikkaa en keksi, miksi juuri ne muistiinpanot.
Parasta asiassa on, että olivat vielä tuplana. MobileMe:ssa ja omassa Macissa. Ei ole enää, ei missään. MM:n asetuksista on tarkistettu moneen kertaan, siellä pitäisi olla kaikki kunnossa. Mutta kun siitä hyvästä näköjään vielä maksaa, että silloin tällöin MM häivittää mielivaltaisesti myös jonkun yhteystiedon, niin miksei sitten muistiinpanojenkin tuhoamisesta. Hienoa.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mobiilisti »
tulee mieleen, että eikö MobileMe:n puolesta oteta säännöllisiä varmuuskopioita asiakkaitten tiedostostoista?Tauvo kirjoitti:Alkaa tosissaan ottaa päähän tällainen surkea puhelin.
-
Viesti Kirjoittaja rsaarela »
Käytän itse muistiinpanoja _paljon_ ja niiden häviäminen on enempikin sääntö, kuin poikkeus.Tauvo kirjoitti:Alkaa tosissaan ottaa päähän tällainen surkea puhelin.
MobileMe;n heivasin aikoja sitten häviämisien takia.
Synkkaan vähintään kerran päivässä iTunesin kanssa, jolloin Win7 koneessa muistiot synkkaantuu M$ Office 2007 järjestelmään.
Sieltäkin ne muistiot tosin häviää joskus synkan yhteydessä.
Siksi mulla onkin Win7 koneessa tälläinen: http://www.splinterware.com/products/wincron.htm
Tuo viimekädessä huolehtii, että enää ei mitään häviä, kopioimalla kaiken turvaan verkkolevylle.
Kun ei kerran yksinkertaisesti toimi luotettavasti, niin laitetaan sitten väkisin toimimaan varmasti!
Ja on toiminut, yhtään muistiota ei ole enää kadonnut. Tai on kadonnut, mutta aina on löytynyt backupeista...hah
-
Viesti Kirjoittaja ejm »
-
Viesti Kirjoittaja Pixxa »
Olen poistanut kokonaan matkapuhelindata palvelun Minun Sonera liittymästä ja laittanut asetuksista pois päältä mutta tuo herja tulee aina vaan.
Onkohan mitään tehtävissä vai onko tuo vain kestettävä....
Apple
✰ iPhone 3G S⃣ 16Gb Valkoinen
✰ i5 2500k, GTX 570 puucee
-
Viesti Kirjoittaja Kurtza »
Samaa ilmoitusta sain itsekkin kahden päivän ajan 3.1.3-versiolla tässä viikon sisällä ja nettiyhteys toimi ainoastaan wlanilla.Pixxa kirjoitti:Mulla rupes 4.1 jälkeen näyttään vähänväliä ilmotusta missä lukee että "Matkapuhelindataverkkoa ei voitu aktivoida".
Olen poistanut kokonaan matkapuhelindata palvelun Minun Sonera liittymästä ja laittanut asetuksista pois päältä mutta tuo herja tulee aina vaan.
Asetusten nollauksella ei ollut vaikutusta, mutta kun sammutin ja käynnistin laitteen uudestaan niin herja poistui ja yhteydet ovat pelanneet siitä lähtien.
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Testaa verkkoasetusten nollaamista.Pixxa kirjoitti:Mulla rupes 4.1 jälkeen näyttään vähänväliä ilmotusta missä lukee että "Matkapuhelindataverkkoa ei voitu aktivoida".
-
Viesti Kirjoittaja paiviu »
Tähän ei ole tainnut tulla vielä kommenttia?dante_ kirjoitti:Onko kukaan pävittänyt 3G:n 3.1.3:sta? Kannattaako päivittää? Pysyykö nopeus vähintäänkin samana?
Ei viitsi päivittää, jos on hitaampi. 3G:ssä edut on kuitenkin niin pienet, ettei viiti käyttömukavuuden kustannuksella lähteä päivittämään.
Niin mitenkä on, kannattaako vai mitä uutta yleensä hyppäys 3.1.3:sta 4.1:een tuo 3G:ssä?
-
Viesti Kirjoittaja Virgo »
Itse en edelleenkään suosittelisi päivittämistä. Tietyiltä osin tuo 4.1 kyllä paransi nopeutta, mutta itselläni esimerkiksi kalenteri on edelleen tolkuttoman hidas. Suurimmalta osalta tuo on kuitenkin jo suhteellisen lähellä 3.1.3:sta nopeudessa, ei kuitenkaan nopeampi. Itse 4.x tuomat uudet ominaisuudet eivät välttämättä ole syy päivittää (kun ne tärkeimmät eivät edes ole tuettuna 3G:ssä). Olen sitä mieltä, että jos joku käyttämäsi sovellus ei vaadi 4.x versiota ja voit elää ilman kansioita, niin kannattaa vielä odotella päivittämisen suhteen.paiviu kirjoitti:Tähän ei ole tainnut tulla vielä kommenttia?dante_ kirjoitti:Onko kukaan pävittänyt 3G:n 3.1.3:sta? Kannattaako päivittää? Pysyykö nopeus vähintäänkin samana?
Ei viitsi päivittää, jos on hitaampi. 3G:ssä edut on kuitenkin niin pienet, ettei viiti käyttömukavuuden kustannuksella lähteä päivittämään.
Niin mitenkä on, kannattaako vai mitä uutta yleensä hyppäys 3.1.3:sta 4.1:een tuo 3G:ssä?
Sanapeli iPhoneen: http://uusitupa.org/projects/lost-words
Ajopäiväkirja iPhoneen: http://uusitupa.org/projects/drive-journal
-
Viesti Kirjoittaja markohei2000 »
Päivitin vko sitten rouvan 3G 8G malliin 3.1.3 -> 4.1. Ihan ok tuo näyttäisi toimivan sen mitä nyt olen sitä testaillut. Eikä tuo rouvakaan ole valitellut. Itse päivitys onnistui vasta kun tyhjensin puhelimen musiikista, valokuvista, ohjelmista yms. Ilman tätä se tuntui jumivan varmauuskopioimaan, vaan ehkä se vain oli hidas ja aikaavievä vaihe.paiviu kirjoitti:Tähän ei ole tainnut tulla vielä kommenttia?dante_ kirjoitti:Onko kukaan pävittänyt 3G:n 3.1.3:sta? Kannattaako päivittää? Pysyykö nopeus vähintäänkin samana?
-
Re: IOS 4.1
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »

-
Viesti Kirjoittaja MinäItte »
Nyt autossa kuuluu vasemmasta kanavasta ihmeellinen rapsaus muutaman sekunnin välein ja musiikki satunnaisesti pysähtyy välillä ja puuroutuu muutenkin.
Tänään kokeilin 1,5 vuotta vanhalla poikani laitteella niin toimii moitteetta. Siinä on vielä tuo 4.02. Myös emännän iPhone 3G tuntuisi toimivan tuolla 4.1 päivitykselläkin.
Onhan se tietysti mahdollista että laite oikeasti hajosi, mutta aikamoinen yhteensattuma olisi. Sunnuntaina toimi autossa hyvin, illalla päivitys ja maanantaiaamuna ei toimi.
Autosoitin on pioneer AVH5200DVD ja laite on kiinni siinä pioneerin iPod-kaapelilla.
Onko muilla ollut mitään vastaavaa?
-
Viesti Kirjoittaja tonipw »
- Päivityksen jälkeen joitakin katkenneita puheluita (tähän ei luvattu korjausta). Ei katkeillu ennen.
- puhelun aikana sensoriongelmasta johtuvia "poskinäppäilyjä". Ei kertaakaan aiemmin.
- tänään BT kaatuillut oikein urakalla. Ei kertaakaan aiemmin tämän luurin kanssa.
iPhone 4 16GB
-
Viesti Kirjoittaja kirahvi kotka »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mzus »

Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka