Joko se seitsemäs alkoidem0 kirjoitti:Supernaturalin seitsemännen kauden ensimmäinen jakso.

Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Joko se seitsemäs alkoidem0 kirjoitti:Supernaturalin seitsemännen kauden ensimmäinen jakso.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja heppikepo »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Mitä tykkäsit kauden lopusta?richidi kirjoitti:Breaking Bad 4. kausi loppui.
Ai perketi, vieläkö sekin jatkuu? Tosiaan oli hyvä lopetus kaudelle — tykkäsin. Jakson nimikään ei ollut ihan tuulesta temmattuheppikepo kirjoitti:Mitä tykkäsit kauden lopusta?richidi kirjoitti:Breaking Bad 4. kausi loppui.
Minusta oli hienosti lopetettu vaikken onnellisten loppujen ystävä olekaan. Pitkästä aikaa sarja joka lopetetaan hyvin! Eikun... vitoskausi tulossa
Viesti Kirjoittaja justiina1 »
Viesti Kirjoittaja Barkkis »
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Olen nähnyt koko sarjan, myös OVA:t, enkä vieläkään tiedä mikä paholainen Alucard on.Kain kirjoitti:Hellsing.
Katsoin sen animeversion, enkä OVA-versioita.
Loistava sarja niille, jotka kaipaavat kevyttä ja "aivot narikkaan" viihdettä. Kuitenkaan katsojaa aliarvioimatta.
Kannattaa lukasta mangat, siellä kerrotaan kuka Alucard on.Pomzzi kirjoitti:Olen nähnyt koko sarjan, myös OVA:t, enkä vieläkään tiedä mikä paholainen Alucard on.Kain kirjoitti:Hellsing.
Katsoin sen animeversion, enkä OVA-versioita.
Loistava sarja niille, jotka kaipaavat kevyttä ja "aivot narikkaan" viihdettä. Kuitenkaan katsojaa aliarvioimatta.
Viesti Kirjoittaja Barkkis »
Ei ole todellista.. katsoitko kännykällä vai miksi tuollaista puuroa suostut silmille esittämään. Omistani alkoi samantien valua verta kun tuo video käynnistyiBarkkis kirjoitti:Aika yllättävä ja hyvä. Breaking BAD. Tuliko muuten kokonaan suomessa ? Melskein kaikki löytyy kun kaivelee
http://lksil.com/search_result.php?quer ... rch&page=1
Jatkuuko sekin taas?Erño kirjoitti:Chuck.
Juu. Viimeinen tuotantokausi.richidi kirjoitti:Jatkuuko sekin taas?Erño kirjoitti:Chuck.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mä olen vaan ajatellu et se on alumiininen kortti..Kain kirjoitti:Kannattaa lukasta mangat, siellä kerrotaan kuka Alucard on.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Jotain Mastercardin ja Visan väliltä minä olen luullut sen olevan. Ei tule katsottua niitä TV:n stroboksi muuttavia digipokemoneja...Jamac kirjoitti:Mä olen vaan ajatellu et se on alumiininen kortti..Kain kirjoitti:Kannattaa lukasta mangat, siellä kerrotaan kuka Alucard on.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ai... Täytyy tarkistaa. Minä ajattelin, että pokemon on se lasten piirretty sekä purkkavaihtopelikorttipenaali ja digimon on sitten vilkkuva vhs-peli?hatey kirjoitti:Mikä on pokemon?Luulin että se on se virtuaalilemmikki, joka oli jonkinmoinen avaimenperä, jota pitimuka ruokkia tai se virtuaalikuoli. Pokemon ei siis ole se?
"Etsi googlesta"...joo en viitsi.