![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Eli mulla on 3.1.2 (7D11) versio ja modeemin firmware on 05.11.07. Eli voiko tällä nyt pistää sitten tohon blackra1niin, vai pitääkö päivitellä vielä jotain. Jossain luki, että toi 05.11.07 on jotenkin paha juttu, että ei voi unlockata. Eli mä en tarvii tota Soneran unlockaamista, koska ite tykkään tän hetkisestä Soneran setistä. Eli onnistuuko mun iPhonella toi blackra1n jailbreickaus, vai eikö onnistu?
Kerron, että miten tällä hetkellä tekisin jailbreickin. Jos menee väärin niin voitte kertoa, että mikä menee pieleen.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
1. Sammutan iTunesin ja sen jälkeen avaan blackra1n.com -sivuston.
2. Sen jälkeen valitsen windows-kuvan ja samalla oon liittänyt iPhonen koneeseen. Sitten klikkaan hiiren oikeaa nappia ja painan "make it rain"-kohtaa
3. Sitten sen jälkeen, kun on tullut viesti tyyliin " your phone is jailbroken", niin sitten pitää ottaa pois USB:stä ja sit puhelin buuttaa itsensä?
4. Sitten kun puhelin on avautunut, etsit blackra1n-kuvan ja painat sitä.
5. Sen jälkeen valitsen valitsen vain Cydian, WiFiä käyttäen.
Kun oon tehny noin, niin oottelen vaan kun tulee uusia blackra1n-ohjelmia. Eli en saa ladata iTunesista Applen virallisia päivityksiä, vaan pitää jatkaa tätä jailbreickaamista. Eikö? Ja älkää säikähtäkö, jos näette joitain karseita virheitä listassani. En ole jaikbreickaamasss ennen kuin on "täydellinen" lista. Eli jos on joitain virheitä, niin pistäkää vaan oikaisuja. Onko kohta tulossa uusi blackra1n, eli kannattaako vielä jailbreickata, jos kohta se olisi jo vanhentunut. Kiitos 8)