Miten niin, mikä vika?ManiMicci kirjoitti:Muuten ihan kiva, mutta kun ne neljä kirjainta siellä keulassa...![]()
KUVA: Hieno Ford Truck
Terv: Blue oval bozo
Viesti Kirjoittaja hatey »
Miten niin, mikä vika?ManiMicci kirjoitti:Muuten ihan kiva, mutta kun ne neljä kirjainta siellä keulassa...![]()
KUVA: Hieno Ford Truck
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Aivan.California law forbids the use of human medical waste to power vehicles.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Turhaan hämmästelet. Tässä on vuosien saatossa jo tottunut kateellisten panetteluun... 8)ManiMicci kirjoitti:Pyydän tuhannesti anteeksi, jos olen loukannut joitain herkkänahkaisimpia
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Aha, helpolla nousee.ManiMicci kirjoitti:UP!
_KUVA_
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Ajatuksen voimalla.amanita kirjoitti:... helpolla nousee.
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Itse pidin jopa enemmän siitä miten Kimi käski haastattelua häirinnyttä äljäkettä suksimaan v*****n. 8)Leader dog kirjoitti:Kylläpä K.Raikkonen käski oikein poikamaisella innolla Ferraria Ajoneuvoksessa eilen tehtaan radalla , oiken pahaa teki kun neuvos J.Halli karjui pelosta Raikkosen vieressä ,kun Ferraari vinkui kovaa ja korkealta...
Viesti Kirjoittaja Maza »
Niin, kun ei ollut aikaa Ferrarin pääjohtajalle, vaan piti jutella mukavia Jussin kanssa.Crash test dummy kirjoitti:Itse pidin jopa enemmän siitä miten Kimi käski haastattelua häirinnyttä äljäkettä suksimaan v*****n. 8)Leader dog kirjoitti:Kylläpä K.Raikkonen käski oikein poikamaisella innolla Ferraria Ajoneuvoksessa eilen tehtaan radalla , oiken pahaa teki kun neuvos J.Halli karjui pelosta Raikkosen vieressä ,kun Ferraari vinkui kovaa ja korkealta...
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Touho »
Jep, mopojen vakuutukset on menneet teho/painosuhteen mukaan jo parisen vuotta. Täällä ei sentäs ole vielä jouduttu länsinaapurin kaltasieen kustomih€lv€ttiin, mutta kaikilla tylsemmillä pyörillä kuten noilla painavilla kustomihärpäkkeillä on täälläkin nykyään suhteessa halvat vakuutukset. Kannattaa silti vertailla eri yhtiöiden tarjouksia, koska niiden välilläkin voi olla edelleen selviä eroja sekä hinnoissa, ajokaudessa, kattavuudessa että eri mopotyyppien jyvityksessä.Paapa kirjoitti:Ihminen oppii aina uutta. Kuutiotilavuus ei olekaan kallista pyörissä. Teho / Koko /teho suhde tms. määrä vakuutuksen määrän. Jos omistat 1750 kuutioisen mopon joka painaa tarpeeksi (about 300 kiloa) sen vakuutus onkin halpa. Tätä en tiennyt, olisiko tämä ollut väärä topicci?
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Itsellä on ollut haavena mopo jo iät ajat. Ja olen ajatellut sellaista pientä opettelumopoa aluksi ja sitten suurempaan. 1200 kuutioinen on ollut itsellä sellainen yläraja varmaan. 750 kuutioisesta ajattelin alkaa tms. Kun sen fyysinen paino on jo jotain outoa. Olen näitä pyöriä hakenut kaverille kesäisin ja myyneet niitä. Mutta en koskaan ole edes ajanut. Pappatuntureita on täällä ollut, hinnat alkaa olla motskareitten luokkaa. Haaveena ei ole ollut Harrikka vaan ihan vaan ajopyörä.Touho kirjoitti:Jep, mopojen vakuutukset on menneet teho/painosuhteen mukaan jo parisen vuotta. Täällä ei sentäs ole vielä jouduttu länsinaapurin kaltasieen kustomih€lv€ttiin, mutta kaikilla tylsemmillä pyörillä kuten noilla painavilla kustomihärpäkkeillä on täälläkin nykyään suhteessa halvat vakuutukset. Kannattaa silti vertailla eri yhtiöiden tarjouksia, koska niiden välilläkin voi olla edelleen selviä eroja sekä hinnoissa, ajokaudessa, kattavuudessa että eri mopotyyppien jyvityksessä.Paapa kirjoitti:Ihminen oppii aina uutta. Kuutiotilavuus ei olekaan kallista pyörissä. Teho / Koko /teho suhde tms. määrä vakuutuksen määrän. Jos omistat 1750 kuutioisen mopon joka painaa tarpeeksi (about 300 kiloa) sen vakuutus onkin halpa. Tätä en tiennyt, olisiko tämä ollut väärä topicci?
Meinaako paappa laittaa mopon? Pappatunturin?
Viesti Kirjoittaja Touho »
Juu, tuo on ihan toimiva ajatelma.Paapa kirjoitti: Itsellä on ollut haavena mopo jo iät ajat. Ja olen ajatellut sellaista pientä opettelumopoa aluksi ja sitten suurempaan. 1200 kuutioinen on ollut itsellä sellainen yläraja varmaan. 750 kuutioisesta ajattelin alkaa tms. Kun sen fyysinen paino on jo jotain outoa. Olen näitä pyöriä hakenut kaverille kesäisin ja myyneet niitä. Mutta en koskaan ole edes ajanut. Pappatuntureita on täällä ollut, hinnat alkaa olla motskareitten luokkaa. Haaveena ei ole ollut Harrikka vaan ihan vaan ajopyörä.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Meinaatkos niinkuin tähän tyyliin?Jone kirjoitti:Ja onhan se niinkin että naiset on kuin Ford. Jossain vaiheessa alkaa kuluttaa ihan perkelleesti ja ihan takuulla perä leviää jossain vaiheessa.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Muistan kun seisoin meidän ysikuutosen etupenkkien välissä (takapenkillä) ja kun oli hiukan tylsää niin istahdin takapenkille ja keksin aikani kuluksi miten kaksitahtimoottori toimii. Näin jälkeenpäin ajateltuna siinä oli yksi pieni ajatusvirhe, en nimittäin älynnyt että imutahti vetää löpön kampikammion kautta, vaan jotenkin luulin että sitä pensa-ilmaseosta vaan "tulee" sinne sylinteriin imuaukosta pakotahdin aikana. Huuhtelukanavista en tiennyt silloin vielä mitään. Ei ollu silloin vielä a) takapenkillä turvavöitä tai lasten turvaistuimia.Aries kirjoitti:Siinä vaiheessa mies tietää olevansa viisas, kun ymmärtää mopon kaasuttimen toiminnan ja naisen ajatuksenkulun.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Veikkaan että samaan aikaa tapani mukaan pötköttelin takana Volvo Amazonin hattuhyllyllä metrin mittaisena kun tehtiin matkaa mökille. Siinä pötkötellessä tulin myös keksineeni että silloinen takaikkunoiden "vastus"periaatteellinen sulatus ei ole järjellinen tuossa muodossaan että vastuslanka on ikkunan pinnassa. Siellä lasin sisällähän se olisi turvassa. Samoin pohdin että eikö siitä lasista itsestään saa sähköä johtavaa ja siten lämpiävää.Jamac kirjoitti:Muistan kun seisoin meidän ysikuutosen etupenkkien välissä (takapenkillä) ja kun oli hiukan tylsää niin istahdin takapenkille ja keksin aikani kuluksi miten kaksitahtimoottori toimii. Näin jälkeenpäin ajateltuna siinä oli yksi pieni ajatusvirhe, en nimittäin älynnyt että imutahti vetää löpön kampikammion kautta, vaan jotenkin luulin että sitä pensa-ilmaseosta vaan "tulee" sinne sylinteriin imuaukosta pakotahdin aikana. Huuhtelukanavista en tiennyt silloin vielä mitään. Ei ollu silloin vielä a) takapenkillä turvavöitä tai lasten turvaistuimia.Aries kirjoitti:Siinä vaiheessa mies tietää olevansa viisas, kun ymmärtää mopon kaasuttimen toiminnan ja naisen ajatuksenkulun.
Viesti Kirjoittaja PaJuSa »
Tuosta sä vielä kärsitAries kirjoitti:vapaat on vaan invoille?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Voin kuvitella tilanteen kehitymisen:Jone kirjoitti:Veikkaan että samaan aikaa tapani mukaan pötköttelin takana Volvo Amazonin hattuhyllyllä metrin mittaisena kun tehtiin matkaa mökille. Siinä pötkötellessä tulin myös keksineeni että silloinen takaikkunoiden "vastus"periaatteellinen sulatus ei ole järjellinen tuossa muodossaan että vastuslanka on ikkunan pinnassa...
Viesti Kirjoittaja Jone »
Eittämättä faijan järjenjuoksulla tuo olisi ollut ihan mahdollinen ajatus.Lare kirjoitti:Voin kuvitella tilanteen kehitymisen:Jone kirjoitti:Veikkaan että samaan aikaa tapani mukaan pötköttelin takana Volvo Amazonin hattuhyllyllä metrin mittaisena kun tehtiin matkaa mökille. Siinä pötkötellessä tulin myös keksineeni että silloinen takaikkunoiden "vastus"periaatteellinen sulatus ei ole järjellinen tuossa muodossaan että vastuslanka on ikkunan pinnassa...
- Amazonin takalasin lämmitin rikki.
- Isukki pistää pikku-Jonen lämmittämään kehollaan takalasia.
- Jone siellä miettii, mitenkä vastuslangat pysyisivät ehjänä...saisi itekkin olla penkillä. 8)
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Meidän perheellä oli kuplavolkkari. Myös siinä oli takalasilla sellainen matteuksenmentävä mukava tila missä tuli usein matkaa taitettua.Jone kirjoitti:Veikkaan että samaan aikaa tapani mukaan pötköttelin takana Volvo Amazonin hattuhyllyllä metrin mittaisena kun tehtiin matkaa mökille.