Kerro heti, mikä se on! Jotenkin minulla on semmoinen häilyvä muistikuva siitä, mitä se voisi olla, mutten ole varma. Ikä lienee tehnyt tehtävänsä...Tauvo kirjoitti: Tulee kyllä mieleen yksi juttu joka on tosi kivaa...

Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kerro heti, mikä se on! Jotenkin minulla on semmoinen häilyvä muistikuva siitä, mitä se voisi olla, mutten ole varma. Ikä lienee tehnyt tehtävänsä...Tauvo kirjoitti: Tulee kyllä mieleen yksi juttu joka on tosi kivaa...
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Mieluusti sen kertoisinkin, mutta on vähän sellainen kutina että joutuu jäähylle jos täällä alkaa viettiliikkeiden fantastisuudesta puhumaan...KunkkuJ kirjoitti:Kerro heti, mikä se on! Jotenkin minulla on semmoinen häilyvä muistikuva siitä, mitä se voisi olla, mutten ole varma. Ikä lienee tehnyt tehtävänsä...Tauvo kirjoitti: Tulee kyllä mieleen yksi juttu joka on tosi kivaa...
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja rok »
Suomalaiset ovat välillä vähän turhankin telepaattista kansaaErño kirjoitti:Kaikki kommunikointi ja turina on turhaa. Mikseivät muut jo opi telepatiaa?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
No ni, no nyt naisetkin tajus että kyse on siis seksistä!Tauvo kirjoitti:Sopikaamme, että tarkoitin kuuntelemista / keskustelua...
Viesti Kirjoittaja Erño »
Höhöö... heti ensimmäiseksihän niille tulee seksi mieleen.Jamac kirjoitti:No ni, no nyt naisetkin tajus että kyse on siis seksistä!Tauvo kirjoitti:Sopikaamme, että tarkoitin kuuntelemista / keskustelua...
Viesti Kirjoittaja Esa66 »
Viesti Kirjoittaja Barkkis »
Mites itälondoolaiset ? ( näillä taitaa olla enenmän ku 4g. Ehkä 104kg.. )rok kirjoitti:Suomalaiset ovat välillä vähän turhankin telepaattista kansaaErño kirjoitti:Kaikki kommunikointi ja turina on turhaa. Mikseivät muut jo opi telepatiaa?
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Saahan tuohon vanhempaankin oikeasti 8 GB (MacTrackerin mukaan) vaikka isoin muisti millä Apple sitä myi oli 4 GB. Isoin ero noiden koneiden välillä on oikeastaan tuon uudemman mallin nopeampi näytönohjain, jonka uskoisin olevan sen merkittävämpi tekijä multimediakoneessa (siis prosessoriin verrattuna).Marbo kirjoitti:Mietin, että kumman ostais kotiin multimedia/digiboksiksi.
Apple Mac mini 2,4 GHz pöytätietokone. Uusi 6/10 malli. http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=53900
Apple Mac mini 2,53 GHz pöytätietokone. (Loppuvuosi 2009 -malliversio). http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=39203
Kertokaas?
EDIT: Ite oon kallistunu ton 2,53 GHz:n puoleen, koska se on halvempi ja kumminkin tehoo on enempi. Muistia kyllä tosin ei saa niin paljon kun tuohon uuteen, mutta eiköhän 4GB riitä?
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Oikeasti siinä tarkoitetaan emäntää, amanitaa.Maza kirjoitti:Isäntä.jpgMuffe.jpgKuka on tämä "isäntä"? G5Zen? MVi? mirko?
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Tosiaan, kun kävin tuossa päivällä ajelulla, niin jepareita näkyi olevan huoltoasemien pihoilla ainakin kolme ja vastaan ajoi yksi.NeliX4 kirjoitti:Onko nyt joku tehovalvontaviikko, kun olen nähnyt hämmentävän monta poliisiautoa liikenteessä?
Yks oli kyllä komian näköinen tapahtuma, mun F250 foortin perään oli ajanut uudehko Hiace. Foorti oli tyrkännyt törmäykesstä sen verran, että edessä oleva Focuskin oli saanut osumaa. Focuksessa näkyi pieni vekki takana, Hiacen keula oli uponnut n.40 cm ja oli aivan nuuskana. F250 ei näkynyt jälkeäkään.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Muffe kirjoitti:Oikeasti siinä tarkoitetaan emäntää, amanitaa.Maza kirjoitti:Isäntä.jpgMuffe.jpgKuka on tämä "isäntä"? G5Zen? MVi? mirko?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Onko tuo kaulin se ihmisystävällisen väen symboli?amanita kirjoitti:
Täältä ei sitte kyllä ole yksikään mode päässyt karkaamaan mihinkään,, niettä ei ole mitään palautettavaakaan.
Tommosia vääriä todistuksia ei sitte mennä antamaan meijän voorumin meiningistä, ettäs tiätte. Me ollaan ihmisystävällistä vakeä.
Miten se näkyy? Kaulimella pieksämisenä? Tai vähimmillään sillä uhkailulla?amanita kirjoitti: Me ollaan ihmisystävällistä vakeä.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Juu, kuten näet toihan on vain puukaulin. Teräskaulin on vain tosi hankalia tapauksia varten.Mailia kirjoitti: Onko tuo kaulin se ihmisystävällisen väen symboli?
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Niin, puu ei tehoa puupäähän saatika kääpäänKunkkuJ kirjoitti:^Ai. Minä en ole tiennytkään siitä puukaulimesta.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Olen liian kiltti, että minua kopeloitaisiin päähän tuollaisella, mutta kuvittelisin senkin sattuvan.amanita kirjoitti:Juu, kuten näet toihan on vain puukaulin. Teräskaulin on vain tosi hankalia tapauksia varten.Mailia kirjoitti:Onko tuo kaulin se ihmisystävällisen väen symboli?
Viesti Kirjoittaja Tauvo »