Viesti Kirjoittaja jackdanieels »
Viesti Kirjoittaja AlExiter »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ny on kuule mielenkiintoisempaa puuhaa, sotalaivoja sataman täydeltä, uusia saapuu ja niitä avitetaan ympäri ja peruuttamaan aika kapeaan Aura-jokeen, osa jää tuonne jonnekin kauemmaksi satamaan.Carde kirjoitti:Tulin taas kerran saunasta, nyt vaan odotellaan amista ja/tai annielia kuivaamaan mun nyytit...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Niin minäkin - nimittäin kahta pistettä. Asensin seinään peilin - eli tuijottelin piirtämiäni ruuvien kohdistuspisteitä.hatey kirjoitti:Katselin seinässä olevaa lyijykynällä piirrettyä pistettä.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja AlExiter »
Viesti Kirjoittaja sntt »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kyllä seksissä pitäisi aina selvittää vastapuolen suostumus. Tosin tässä ei liene ollut kysymys siitä, kun kerran tungettavaa tavaraa oli ilmeisen paljon.Macco kirjoitti: Eli tungin väkisin liikaa tavaraa liian pieneen tilaan.
Viesti Kirjoittaja karjalankarhu »
Viesti Kirjoittaja iFoure »
Viesti Kirjoittaja X-2 »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Viesti Kirjoittaja peco »
Meinaako noista viivästyksistä saada mitään rahallista korvausta VR:ltä?Pikkuroope kirjoitti:Olin elämäni pisimmällä tunnin mittaisella junamatkalla..
Ei, jos ei ole koitunut vahinkoa. Eikä, jos VRn todetaan tehneen kaiken ongelman korjaamisen eteen.peco kirjoitti:Meinaako noista viivästyksistä saada mitään rahallista korvausta VR:ltä?Pikkuroope kirjoitti:Olin elämäni pisimmällä tunnin mittaisella junamatkalla..
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Eli juna kulki siis keskimäärin lujempaa kuin koskaan aiemmin, ja matkustit omalla kohdallasi ennätyksellisen määrän kilometrejä junalla tunnin aikana. Päätelmäni on oltava oikea, koska eikös jokainen tunnin mittainen junamatka ole ajalliselta kestoltaan yhtä pitkä? Vai sisältyisiköhän tähän vielä jotakin paljon jännittävämpää. Tuskin maltan odottaa.Pikkuroope kirjoitti:Olin elämäni pisimmällä tunnin mittaisella junamatkalla..
Kauanko se kesti?Pikkuroope kirjoitti:Olin elämäni pisimmällä tunnin mittaisella junamatkalla..
Sen verran, että 11.41 lähdin helsingistä ja tunnin mittainen matka päättyi siinä varttia yli kolmen paikkeilla..Macco kirjoitti:Kauanko se kesti?Pikkuroope kirjoitti:Olin elämäni pisimmällä tunnin mittaisella junamatkalla..