MYYTY: iPhone 8GB
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
-
Viesti Kirjoittaja Bigsilent »
Iphonen niinkuin kaikkien applejen takuu kyllä kattaa myös suomen, tämän sain tarkistettua puolitoista viikkoa sitten jenkeissä.
jos suomalainen huoltomies sanoo muuta, ei muuta kuin yhteys vain appleen.
Iphonen saa kräkäyksen jälkeen täysin alkuperäiseen tilaansa, joten takuu pelittää myös varmasti.
Jos puhelin ei lähde omin konstein päälle, uskoisin että takuu kattaa puhelimen siinäkin kohta, en usko että apple lähtee noita sen enempää setvimään...
toki voin olla väärässäkin...mutta en usko olevani...
jos suomalainen huoltomies sanoo muuta, ei muuta kuin yhteys vain appleen.
Iphonen saa kräkäyksen jälkeen täysin alkuperäiseen tilaansa, joten takuu pelittää myös varmasti.
Jos puhelin ei lähde omin konstein päälle, uskoisin että takuu kattaa puhelimen siinäkin kohta, en usko että apple lähtee noita sen enempää setvimään...
toki voin olla väärässäkin...mutta en usko olevani...
-
Viesti Kirjoittaja Cosmo »
Toisen myyjän olisi ollut kyllä kohteliasta tehdä oma ketju ja ilmoitus.
Arkistoin/pelastan vanhoja Apple ][ & ///- laitteita,ohjelmistoja,lehtiä-Suomalaista Apple ][ & /// historiaa.
fiMUG ry:n jäsen. KansasFest & Apple ][ forever.http://finapple.hho.fi/finapple
fiMUG ry:n jäsen. KansasFest & Apple ][ forever.http://finapple.hho.fi/finapple
-
-
-
Viesti Kirjoittaja MVi »
Jep. Mä vähän siivosin. Ketjun aloittaja myy tässä ketjussa.Cosmo kirjoitti:Toisen myyjän olisi ollut kyllä kohteliasta tehdä oma ketju ja ilmoitus.
Hopeinen Omena -tuotteet: http://hopeinenomena.net/shop
-
Viesti Kirjoittaja IIIMacci »
Kiitti MVI - oikea päätös! Kiinnostuneille semmosia uutisia että kävin ekan hakemassa tosta Storesta tänään ruokatauolla ja tossa se taskussa odottaa että pääsis vihdoinkin kotiin testailee. Pieni vihje Antihille - osta käteisellä! Edit: käteistä siis eivät huolineet...
Ei viitti olla ilkeä.
Joo mutta sen verran voin lupaa boonuksena -mansikkana tähän että viikonlopun yli kun olen testaillut tota luuriani niin autan ostajia joko etukäteen aktivoimalla tai sitten muilla viestintäkeinoilla opastan parhaani mukaan - kunhan nyt saan itse ton periaatteen selvitettyä.
Tunnetusti mä en pihtaile kirjaimien määrässä
Mut tosiaan PMllä viimehetken varauksia otetaan vielä vastaan.
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Joo mutta sen verran voin lupaa boonuksena -mansikkana tähän että viikonlopun yli kun olen testaillut tota luuriani niin autan ostajia joko etukäteen aktivoimalla tai sitten muilla viestintäkeinoilla opastan parhaani mukaan - kunhan nyt saan itse ton periaatteen selvitettyä.
Tunnetusti mä en pihtaile kirjaimien määrässä

![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viimeksi muokannut IIIMacci, 15.12.2007 klo 1.52. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja remedy »
Tekis kyllä kovasti mieli ostaa, mut ei kyllä toi unlockkaus prosessi houkuttele yhtään... Mikä se takaraja tolle päätökselle oli?IIIMacci kirjoitti:Joo mutta sen verran voin lupaa boonuksena -mansikkana tähän että viikonlopun yli kun olen testaillut tota luuriani niin autan ostajia joko etukäteen aktivoimalla tai sitten muilla viestintäkeinoilla opastan parhaani mukaan - kunhan nyt saan itse ton periaatteen selvitettyä.
-
Mielummin teen kaupat teen keskiviikkoon mennessä - vaikkakin perjantaihin olen duunissa mutta siinä on sit kaikkee muuta stressiä ja pakkausrumbaa...
No niin pientä ilosanomaa tähän väliin eli klo 1am paikallista aikaa ja puhelin toimii nätisti Jailbreakattuna 1.1.2sena. eli puhelin ei vaadi enään aktivointia ja kaikki toiminnot lukuunottamatta puhelin näyttävät toimivan miten pitääki. Aloitin hiljalleen operaation klo. 10 pm lukemalla vaihtoehtoisia ohjeita ja päädyin tekemään jotain kahden ohjeen väliltä. Tai siis noudatin Jailbreak.rar-paketin mukana tullutta readme.txt ohjetta ja lunttasin screenshotteja tosta: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=455 (tuolta muuten imasin noi tiedostot).
En käyttänny ollenkaan INdepanceä enkä tota mobile hässäkkää kun ne Jailbreakin ohjeet ei sitä neuvonnut käyttämään. Homma meni todella putkeen... vaan pari kertaa joutu säätää edes takasin kun ei oo vielä tottunu käsittlee tota pienokaista.
Eli tähän loppukiriksi lupaan kaupan päälle laittaa laitteen pelikuntoon (Jailbreikkaa) mikäli ostaja niin haluaa! Toi menee nyt tunnissa kun tiedän mitä pitää tehdä. Ja homma hoituu ilman että ottaa edes suojamuoveja pois luurista eli ei tarvii pelätä että puhelin tulee perille käytetyn näköisenä.
Myöskin uutta toivoa ton ANysimmin ratkasusta tuo uutinen että ANYSIM on nyt opensourcea eli saadaa toivottavasti hyvinkin pian toi simlukitus auki ohjelmallisesti...
Pari luuria mahtuis vielä reppuun.![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
No niin pientä ilosanomaa tähän väliin eli klo 1am paikallista aikaa ja puhelin toimii nätisti Jailbreakattuna 1.1.2sena. eli puhelin ei vaadi enään aktivointia ja kaikki toiminnot lukuunottamatta puhelin näyttävät toimivan miten pitääki. Aloitin hiljalleen operaation klo. 10 pm lukemalla vaihtoehtoisia ohjeita ja päädyin tekemään jotain kahden ohjeen väliltä. Tai siis noudatin Jailbreak.rar-paketin mukana tullutta readme.txt ohjetta ja lunttasin screenshotteja tosta: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=455 (tuolta muuten imasin noi tiedostot).
En käyttänny ollenkaan INdepanceä enkä tota mobile hässäkkää kun ne Jailbreakin ohjeet ei sitä neuvonnut käyttämään. Homma meni todella putkeen... vaan pari kertaa joutu säätää edes takasin kun ei oo vielä tottunu käsittlee tota pienokaista.
Eli tähän loppukiriksi lupaan kaupan päälle laittaa laitteen pelikuntoon (Jailbreikkaa) mikäli ostaja niin haluaa! Toi menee nyt tunnissa kun tiedän mitä pitää tehdä. Ja homma hoituu ilman että ottaa edes suojamuoveja pois luurista eli ei tarvii pelätä että puhelin tulee perille käytetyn näköisenä.
Myöskin uutta toivoa ton ANysimmin ratkasusta tuo uutinen että ANYSIM on nyt opensourcea eli saadaa toivottavasti hyvinkin pian toi simlukitus auki ohjelmallisesti...
Pari luuria mahtuis vielä reppuun.
Viimeksi muokannut IIIMacci, 15.12.2007 klo 12.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja remedy »
Eli siis tulet sä sieltä nyt viikonloppuna takaisin vai vasta ensi? Eli siis sillä tarkoitin että mihin mennessä pitää olla ilmoittanut ostaako vai eikö.
Mites, tyhmä kysymys, onnistuuko nuo unlockkaukset myös mäcillä ja tiikerillä? Nopeasti pari artikkelia lukeneena kaikki on käyttänyt windows xp:tä.
Mites, tyhmä kysymys, onnistuuko nuo unlockkaukset myös mäcillä ja tiikerillä? Nopeasti pari artikkelia lukeneena kaikki on käyttänyt windows xp:tä.
-
Ton Jailbreakin tein Leopardilla eli miks ei toimis Tiikerilläkin... vieläkun ton simlukituksen kun saisivat softalla auki niin se on siinä.
Olen koko aamun sängyssä leikkiny tolla - uskomatonta minkä määrän softaa toi Apptap installer mahdollistaa ja mikä parasta kaikki on saatavilla yhdestä listasta parilla näpäytyksellä. Varsinainen mikromäkki tää laite on todellakin!
Kuka haluu ostaa MacBookin?
Niin sen verran että YouTubea en ole virittänyt toimimaan mutta siihenkin löyty ohjeet : http://www.ging.co.nz/youtube.php
Nii joo tilaukset pitää vahvistaa mahd. pian - tuun ensviikonloppuna 21- ja pitää muistaa kanssa että haluun jonkinlaisen takuun etukäteismaksun muodossa (suomeen Nordean tililleni) jottei käy niin että joku peruu sitten sen jälkeen kun olen luurin ostannu ja fiksannu...
EDIT: YOUTUBEKIN TOIMII NYTTEN! Homma hoitu loppujen lopuksi todella helposti eli joutu vaan kopiomaan 3 tiedostoa iPhoneen IPhone Diskillä (eli ei tarvii osaa edes kikkailla SSHlla) ja sitten dellasin sen yhen kansion mikä tuol oli... mitäköhän seuraavaksi - rupeen varmaan testailemaan noita 1001tä softaa.. 8) Näyttää löytyvän jokaiseen tarpeeseen joku oma kikkare... esim. joku valitteli että iPhonella ei voi lähettää MMSää - voipas kun vaan jailbreikkaa ja asentaa kyseisen softan installerilla.
Olen koko aamun sängyssä leikkiny tolla - uskomatonta minkä määrän softaa toi Apptap installer mahdollistaa ja mikä parasta kaikki on saatavilla yhdestä listasta parilla näpäytyksellä. Varsinainen mikromäkki tää laite on todellakin!
Kuka haluu ostaa MacBookin?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nii joo tilaukset pitää vahvistaa mahd. pian - tuun ensviikonloppuna 21- ja pitää muistaa kanssa että haluun jonkinlaisen takuun etukäteismaksun muodossa (suomeen Nordean tililleni) jottei käy niin että joku peruu sitten sen jälkeen kun olen luurin ostannu ja fiksannu...
EDIT: YOUTUBEKIN TOIMII NYTTEN! Homma hoitu loppujen lopuksi todella helposti eli joutu vaan kopiomaan 3 tiedostoa iPhoneen IPhone Diskillä (eli ei tarvii osaa edes kikkailla SSHlla) ja sitten dellasin sen yhen kansion mikä tuol oli... mitäköhän seuraavaksi - rupeen varmaan testailemaan noita 1001tä softaa.. 8) Näyttää löytyvän jokaiseen tarpeeseen joku oma kikkare... esim. joku valitteli että iPhonella ei voi lähettää MMSää - voipas kun vaan jailbreikkaa ja asentaa kyseisen softan installerilla.

-
-
Viesti Kirjoittaja Pave »
Niinpä niin Juuri tuohon hintaanhan niitä menee siellä kuin kuumille kivilleIIIMacci kirjoitti:tosiaan lähelle 600 euroa noista Huutonetistä ja ebayssä maksetaan

Asiantuntija lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
-
Pave sä oot parantumaton valittaja - mä tarjoon nyt samaan hintaan kun ne tarjoo saksasta. Toi mihin viittasin aikasemmin on vanhaa tietoa - tilanne elää kokoajan. Hinnat on pudonnu huomattavasti SIM-unlock softan puuttesta johtuen, mutta mitä käy kun Appsim.app for 1.1.2 BL 4.6 ilmestyy!??.
Ja jos sä laitat myssyn päähän ja lasket 399 + postikulut niin et varmasti oo kaukana tosta mun hinnasta. Ja tosiaan idiootti myis tuotteen samaan hintaan ku mitä ite on saanut... joo mä tuon huvikseen pari iPhonea ihan vaan hyvää hyvyyttäni - tuntemattomille yhteisön jäsenille
Ei jaksa.
Mut tosiaan mun pitäis nostaa hintaa - mä en oo laittanu tohon mitään työstä. Mulla menee noin tunti siihen että Jailbreakkaan puhelimen. Mut hei mä oon idiootti ja teen ilmasiks töitä jotta mun yhteisönjäsenet on tyytyväisiä - onko huono asia - EI. MIkä on tuntiliksa tommosesta duunista - 25 -50 euroa....
Entäs sitten paketin kuljettaminen henkilökohtaisesti Lontoosta Helsinkiin - tiedätkö mitä DHL velottaa moisesta??? Oikeesti pidä Pave ne mölyt nyt mahassa... rupee vähän kyrsii!
Kiinnostuneille mutta niille jotka ei osaa päättää pitää sanoo että DEALINE on tänään illalla. Jotta mä kerkeen vielä huomenna kauppaan... ja jos ei oo Nordea tiliä niin sit ei kannata edes yrittää enään.
Nii joo luin just että Puhelimen saa toimimaan helposti puhelimena HETI esim:
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=18445
Eli sim-adapteri joka itse asiassa mahdollistaa kahden simmin yhtäaikaisen käytön. Ei PAHA. Ja kaiken lisäks toi maksaa vaan joku 60 euroa ja toimiteaan kuriirin kautta 2-3päivässä!!!! PMää vaan nopee ennenkun tää sulkeutuu
8)![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Ja jos sä laitat myssyn päähän ja lasket 399 + postikulut niin et varmasti oo kaukana tosta mun hinnasta. Ja tosiaan idiootti myis tuotteen samaan hintaan ku mitä ite on saanut... joo mä tuon huvikseen pari iPhonea ihan vaan hyvää hyvyyttäni - tuntemattomille yhteisön jäsenille

Ei jaksa.
Mut tosiaan mun pitäis nostaa hintaa - mä en oo laittanu tohon mitään työstä. Mulla menee noin tunti siihen että Jailbreakkaan puhelimen. Mut hei mä oon idiootti ja teen ilmasiks töitä jotta mun yhteisönjäsenet on tyytyväisiä - onko huono asia - EI. MIkä on tuntiliksa tommosesta duunista - 25 -50 euroa....
Entäs sitten paketin kuljettaminen henkilökohtaisesti Lontoosta Helsinkiin - tiedätkö mitä DHL velottaa moisesta??? Oikeesti pidä Pave ne mölyt nyt mahassa... rupee vähän kyrsii!
Kiinnostuneille mutta niille jotka ei osaa päättää pitää sanoo että DEALINE on tänään illalla. Jotta mä kerkeen vielä huomenna kauppaan... ja jos ei oo Nordea tiliä niin sit ei kannata edes yrittää enään.
Nii joo luin just että Puhelimen saa toimimaan helposti puhelimena HETI esim:
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=18445
Eli sim-adapteri joka itse asiassa mahdollistaa kahden simmin yhtäaikaisen käytön. Ei PAHA. Ja kaiken lisäks toi maksaa vaan joku 60 euroa ja toimiteaan kuriirin kautta 2-3päivässä!!!! PMää vaan nopee ennenkun tää sulkeutuu
8)
-
-
Viesti Kirjoittaja Pave »
Niin ja mäkin viittasin vaan tuolla siihen, että itse sanoit niistä saatavan noin paljon..... mitä silloin jo epäilin. Ja en todellakaan ole sanonut, että se olisi pitäny sieltä ilmaiseksi tuoda... jos hintapyynti olisi alunperin ollut 450 ekee niin varmasti olisi kaupat tullut... niin ja sitäpaitsi ei silloin ollut edes puhe mistään jailbreikkaamisesta...vaan pelkästä koneesta..... mutta jotkut muut näköjään vetää palkokasvin nenään kun hieman arvostelee korkeahkoa hintapyyntiä. No jokainenhan saa toki pyytää mitä haluaa....IIIMacci kirjoitti:Pave sä oot parantumaton valittaja - mä tarjoon nyt samaan hintaan kun ne tarjoo saksasta. Toi mihin viittasin aikasemmin on vanhaa tietoa - tilanne elää kokoajan.
Ja jos sä laitat myssyn päähän ja lasket 399 + postikulut niin et varmasti oo kaukana tosta mun hinnasta. Ja tosiaan idiootti myis tuotteen samaan hintaan ku mitä ite on saanut... joo mä tuon huvikseen pari iPhonea ihan vaan hyvää hyvyyttäni - tuntemattomille yhteisön jäsenille![]()
Ei jaksa.
Asiantuntija lausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
-
Plaa plaa plaa...kuten olette huomanneet tää iPhone-kauppa on kuin pörssikauppaa... hinnat elää kokoajan. Ja mä joustan sen mukaan.
Laitoin muuten väärän linkin tohon sim juttuun...eli semmonen on ku Hypersim ja siihen menee 2simmiä yhteen... maksaa kujetettuna vaan about 60 euroa:
"It's $85 including shipping. I got it in two days from Taiwan via DHL and I'm in New York so it's pretty speedy. Excellent service. "
Tossa vielä oikee linkki:
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=19350
ps. Deadline on siiretty - eli vielä perjantaina kerkee jos on Nordealla.... sitten menee tää kauppa kii.
Laitoin muuten väärän linkin tohon sim juttuun...eli semmonen on ku Hypersim ja siihen menee 2simmiä yhteen... maksaa kujetettuna vaan about 60 euroa:
"It's $85 including shipping. I got it in two days from Taiwan via DHL and I'm in New York so it's pretty speedy. Excellent service. "
Tossa vielä oikee linkki:
http://www.hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=19350
ps. Deadline on siiretty - eli vielä perjantaina kerkee jos on Nordealla.... sitten menee tää kauppa kii.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Blank^ »
Yksikös niitä loppujen lopuksi tulikin, vaikka kovasti kaupiteltiin muillekin?IIIMacci kirjoitti:Kiitos kaikille - puhelin on taskussa ja IIIMacci on onnellinen. Kauppa on nyt suljettu.
Hyvää Joulua ja Onnnellista uuttavuotta! 8)
ps. toi oma puhelin olis kyl mukana matkassa... viikon testattu iPhone laatikkoineen... eli tarjouksia toki otetaan vastaan
-
-
-
-
-
Tämmönen pikku juttu tuli tässä muistellessa tätä hulvatonta myyntithreadia että toi perhanan Paavo alias PAVE on ottanut kaikki sanansa takasisin! Miten se menin - seisoa sanojensa takana!?
Siis kaikki trollaukset mitkä provosoi mua ja muita naputtamaan ummet ja lammet -niin nyttemmin Pave päätti ottaa sanansa takaisin ja hän on laittanut älyttömiin läppiinsä jonkun hymiön tilalle.
Reilumeininki. Oikeesti ei ole todellista. Onko toi nyt edes foorumin sääntöjen mukaista toimintaa... ei ole tullutkaan mieleen miten helposti joku voi tommosilla jälkeenpäin editoinneilla vääristää keskustelua totaalisesti.
Hyvä Pave - sä oot reilu jätkä.
Siis kaikki trollaukset mitkä provosoi mua ja muita naputtamaan ummet ja lammet -niin nyttemmin Pave päätti ottaa sanansa takaisin ja hän on laittanut älyttömiin läppiinsä jonkun hymiön tilalle.
Reilumeininki. Oikeesti ei ole todellista. Onko toi nyt edes foorumin sääntöjen mukaista toimintaa... ei ole tullutkaan mieleen miten helposti joku voi tommosilla jälkeenpäin editoinneilla vääristää keskustelua totaalisesti.
Hyvä Pave - sä oot reilu jätkä.

Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka