Crimson kirjoitti:Mia Permannon ja kumppaneiden itsemurha johtui tosi-TV:stä?
Juu, en nyt 5 min Googletuksella löytänyt parempaa.
Ihme paljon ihmiset jaksaa puolustaa tätäkin ohjelmaa. Mielestäni TV:stä tulee niin paljon mautonta p*skaa muutenkin, joten ääri mauttoman Kid Nationin puolustaminen on aika tyhmää.
...
Ohjelma sinällään on mielestäni melko turha, enkä sitä puolustele. Totesin vain että tuossa ei ole mitään ihmeellistä jota ei kotimaisilla lasten kesäleireillä tapahtuisi. Kamerat vai eivät ole niitä tapahtumia tallentamassa.
edit: lisätään vielä sen verran että yhtään kohtaa jossa voisi puhua lasten kiduttamisesta en ole niissä jaksoissa nähnyt. Tässä on taas kerran yhden pikku kullannupun vanhempi hieman ylireagoinut.
TheKraken kirjoitti:Ja sitä paitsi varsinkin tuo pikkuprinsessa kyllä kasvaa sen verran monta vuotta, että tuskin häntä kukaan samaksi tunnistaa (ulkoisesti). En koe että hän mitään leimaa joutuu kantamaan, ellei itse tahdo. Lapset kun eivät edes koko nimillään ohjelmassa esiinny. Ja minä väitän melkeinpä, että hän on ihan samanlainen prinsessa kyllä vielä 20 vuoden päästäkin, olisi mennyt ohjelmaan tai ei. Sen verran kova kallo vaikuttaa olevan.
Olen lukenut tätä ketjua mutta vasta tänään näen ko. ohjelman eka kerran. En oikein tiedä kuinka suhtaudun ketjun aloittamaan. Kyse ei ole siitä, kuinka suhtaudun lasten kiduttamiseen vaan reality-ohjelman aiheuttamaan reaktioon. Olet kommentillasi ilmeisesti puuttunut Nelosen mielestäsi heikkoon ohjelmavalintaan mutta tajuat kai jo saamistasi kommenteista, että tekstiisi suhtaudutaan, onko ohjelmassa kidutusta vai ei.
Kyseessä on TV-ohjelma ja mitä siellä tapahtuukaan, on Tv-ohjelmaa. Kaikki. Käsikirjoitettua.
Onko ohjelma mielekästä viihdettä, on toinen juttu. Mutta ei tällä kidutuksen kanssa ole mitään tekemistä. Säästä panoksesi ihmisoikeuksien tallojia vastaan.