bluex kirjoitti:Kieltämättä kauniin näköinen kapistus, mutta tuollaista käyttäneenä pakko mainita, että se IMO käytettävyydeltää aivan kamala kapistus!
Eriävä mielipide! Mulla on kyseinen hiirulainen edelleen käytössä, ja mielestäni se on käteensopivuudeltaan ja tuntumaltaan aivan loistava.
bluex kirjoitti:Kieltämättä kauniin näköinen kapistus, mutta tuollaista käyttäneenä pakko mainita, että se IMO käytettävyydeltää aivan kamala kapistus!
Eriävä mielipide! Mulla on kyseinen hiirulainen edelleen käytössä, ja mielestäni se on käteensopivuudeltaan ja tuntumaltaan aivan loistava.
Eriävä mielipide täältäkin. Sopii käteen kuin sormi sieraimeen.
matteus/2 kirjoitti:
TheKraken kirjoitti:Eriävä mielipide täältäkin. Sopii käteen kuin sormi sieraimeen.
ohops!
Lyhyt sormisena ja pieni kourasena kyseinen hiiri tuntui vaan liian suurelta... Ongelmia (muistaakseni) teetti sekin, että olen tottunut klikkaamaan hiirtä vain ja ainoastaan etusormella. Kyseinen hiirihän klikkaa niiamalla eteenpäin ja siis paras käyttötapa on painaa keskisormella tai kaikilla käden sormilla alaspäin.
matteus/2 kirjoitti:
TheKraken kirjoitti:Eriävä mielipide täältäkin. Sopii käteen kuin sormi sieraimeen.
ohops!
Lyhyt sormisena ja pieni kourasena kyseinen hiiri tuntui vaan liian suurelta... Ongelmia (muistaakseni) teetti sekin, että olen tottunut klikkaamaan hiirtä vain ja ainoastaan etusormella. Kyseinen hiirihän klikkaa niiamalla eteenpäin ja siis paras käyttötapa on painaa keskisormella tai kaikilla käden sormilla alaspäin.
no mutta... toinen tykkää tyttärestä ja toinen...
Aluksi hiiri tuntui todella kamalalta
Mutta hetken kun käyttänyt olen niin nyt tuntuukin hyvältä. Kaikkeen tottuu ja kohta ei voi olla ilman
Sain juuri oman Airini ja kyllä se vaan on niin kaunis. Sitä tekee mieli pitää kädessä, pyöritellä ja silitellä... Mukavasti se sujahtaa reppuun koulukirjojen sekaan ja painaa vielä niitä vähemmän. Kuvat eikä videot kyllä tee tuolle oikeutta vaan se täytyy nähdä ja kokea itse. Kannattaa kävästä jossain vilkasemassa, vaikka ei olisikaan osto aikeita. Loppu.
"The hardest thing in this world is to live in it."
iMac 24'' 3.06GHz/4GB/8800GS/500GB/SL
MacBook Air 1.6GHz/2GB/80GB/SL
iPhone 3G 16GB Black