Olen toiminut lähihoitajana/yöhoitajana vanhainkodissa jo muutaman vuoden.
Taannoin koin jopa normaalia merkillisemmän yön. Olin vaihtamassa erään herrasmiehen vaippaa. Herra makasi rauhallisena sängyssä ja ilman mitään ennakkovaroitusta hän onnistui potkaisemaan polvella minua silmään - horjahdin taaksepäin ja löin takaraivoni seinällä olevaan hyllyyn. Sain mustan silmän lisäksi komean kuhmun takaraivoon. Herrasmies oli kovin tyytyväinen suoritukseensa; oli sen verran mairea hymy kasvoilla.
Seuraavassa huoneessa odotti hieman erilainen haaste. Rouva oli päättänyt ryhtyä taiteilijaksi. Hän oli vuorannut sänkynsä, seinänsä, kasvonsa ja suunsa omalla ulosteellaan. Sain noin tunnin pesujen jälkeen palkkioksi silityksen kasvoihin ainoalla pesemättä unohtamallani ruumiinosalla - kämmenellä. "Kiltti poika."
Ihan kuin tässä ei olisi ollut tarpeeksi. Aamukierrolla kuulin koputuksen ääntä eräästä huoneesta. Avasin oven ja astuin sisään. Liukastuin ja kaaduin takalistolleni. Aavistelin jo mitä on tapahtunut kun haistoin voimakkaan raudan tuoksun, mutta varmistuin asiasta, kun onnistuin samaan valot päälle. Asukas oli wc -reissulla kaatunut ja lyönyt päänsä. Lattia oli täynnä verta, johon sitten onnistuin vielä liukastumaankin. Asukas takoi viimeisillä voimillaan sänkynsä päätyä.
Nämä tapahtumat eivät valitettavasti ole ainutkertaisia, mutta onneksi harvoin kuitenkaan on näin vauhdikasta yötä.
Kamalimmat työt
Sana on (melkein) vapaa.
-
Re: Kamalimmat työt
Viesti Kirjoittaja jrmrinne »
MacBook Pro 13" (mid 2014), IPad Pro 9,7", Iphone 6 plus
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Kiitos että olet olemassa! Toivottavasti sinunlaisiasi löytyy vielä silloin, kun minut on siirretty johonkin vanhusvarastoon kuolemaa odottamaan.jrmrinne kirjoitti:Olen toiminut lähihoitajana/yöhoitajana vanhainkodissa jo muutaman vuoden...................................................................
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kunkku sen jo sanoikin.jrmrinne kirjoitti:Olen toiminut lähihoitajana/yöhoitajana vanhainkodissa jo muutaman vuoden.
......
.
Suunnattoman suuri hiljainen kunnioitukseni sanojesi, suhtautumisesi ja raskaan, arvokkaan työsi johdosta!
Olisipa kaltaisiasi enemmän.
Ketjua lienee äärettömän vaikea jatkaa ainakaan hetkeen.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Siinä se ongelma piileekin jos lapsukaise muuttaa kauas kauas pois niin kuka tulee kattoo ?? Tai jos niitä ei ole olemassakaanamanita kirjoitti:Kunkku sen jo sanoikin.jrmrinne kirjoitti:Olen toiminut lähihoitajana/yöhoitajana vanhainkodissa jo muutaman vuoden.
......
.
Suunnattoman suuri hiljainen kunnioitukseni sanojesi, suhtautumisesi ja raskaan, arvokkaan työsi johdosta!
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Muistuttaakaa tästä jos vielä kerran valitan palstalla työstäni! Tosin omalla työlläni ei tuohon verrattuna ole todellakaan arvoa.amanita kirjoitti:Kunkku sen jo sanoikin.jrmrinne kirjoitti:Olen toiminut lähihoitajana/yöhoitajana vanhainkodissa jo muutaman vuoden.
......
.
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kaikkien työllä, kaikella työllä on arvoa, kaikki ovat tärkeitä. On kuitenkin hyvä joskus seisahtua näkemään laajemmin.Sherukka kirjoitti: Muistuttaakaa tästä jos vielä kerran valitan palstalla työstäni! Tosin omalla työlläni ei tuohon verrattuna ole todellakaan arvoa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Nää hoitotarinat tavallaan juuri alleviivaa sen miksi itse haluaisin tehdä jonkinlaisen suunnitelman sen varalle että lopetan itse ruumiini toiminnot sitten kun elämä on ohi.
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka