nollaa puhelimen verkkoasetukset. Bläkkis hukkaa välillä wi-fi -kyvyn.Svai kirjoitti:Yhdyn tähän joukkoon. Onkohan Apple salaa ujuttanut jotain tuonne puhelimeen perkule.
Pitänee katella TeleFinlandia tilalle. Kyllä vähän kyrsii
Onkos muilla lopettanu wlan toimimasta.
Mulla ei ole ihan hetkeen toiminu, ja kun ei ole voinu nyt palautellakaan tuon 3.1.3 version takia. Vai tuleeko huoltoreissu eteen
iPhone ei käynnisty!
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
-
Re: iPhone ei käynnisty!
Viesti Kirjoittaja marzi »
MacBook Pro 13", OSX Mavericks
iPad Mini iOS 7
Magic Mouse
Airport Express
iPhone 5S 64, iOS 7 + Sonera
Logic Pro X
MainStage 3.0.3
r.i.p. iPhone 4, iPhone 3Gs & iPhone 3G & Macbook 2.16GHz/2Gt white, OS X Leopard 10.5.8
iPad Mini iOS 7
Magic Mouse
Airport Express
iPhone 5S 64, iOS 7 + Sonera
Logic Pro X
MainStage 3.0.3
r.i.p. iPhone 4, iPhone 3Gs & iPhone 3G & Macbook 2.16GHz/2Gt white, OS X Leopard 10.5.8
-
Viesti Kirjoittaja _sane »
Elikkäs jouduin palauttaa tehdasasetukset ja se latas sen uusimman päivityksen nyt ja puhelin siis vaatii alkup. sim korttii...ja tää mun puhelinha on ostettu jenkeist elikkä soneral ei lähe mihikää...voi prkl! Onko neuvoja mitä tehä?
-
Viesti Kirjoittaja Syndicated »
Uus non-teathered breikki tulossa Geohotilta. Toivotaan et se korjaa tän.
-
-
Viesti Kirjoittaja Syndicated »
Sanovat että 3.4 tulis kun iPad julkastaa jenkeissä. Seuraa www.blackra1n.com blogia.
-
Viesti Kirjoittaja -VJ- »
Ja sitten puolen vuoden käytön jälkeen iLuuri hukkasi verkon tyystin. Ajattelin, että ehkä se pitäisi ensimmäisen kerran sammuttaa ja käynnistää sitten käyttöönoton ja unlockin. Ajatteluni tulos oli väärä. Vain valkoinen omena ruudussa eikä mitään muuta. Pari päivää yritin sitä käynnistellä eikä mitään tulosta.
Ei ollut sitten muuta mahdollisuutta kuin luuri DFU-tilaan ja iTunesiin. Toki ohjeiden mukaan hosts-tiedoston muokkaus ja 3.1.2 ohjelmiston lataus koneelle. Systeemi onnistui, luuri toimii taas ja 3.1.2 ohjelmalla kun oli tullut syksyllä laitettua Cydiaan tiedot talteen. Kalenterit ja puhelinmuistio palautui kokonaisuudessaan mobile me:stä. Mutta se mikä v****tuttaa on kun kuvat hävisivät. Lokakuun varmuuskopion palauttamisella ei suurta apua ollut, mitä nyt sähköpostiasetukset sain takaisin.
En ollut luuria kertaakaan laittanut koneen perään juuri etten vahingossa menisi päivittämään järjestelmää. Olisi kuitenkin pitänyt ottaa varmistuksia aika-ajoin. Ehkä tästä jotain opin?
Sen verran palautuksessa luurin ohjelmisto muuttui että internet-jako on nyt valikoissa mukana, aiemmin se puuttui. Ja mms-viesti lähtee mutta vastaanotto ei onnistu. Saunalahden liittymällä luuria käytän. Internet-jaon toimivuus on kyllä vielä kokeilematta.
Pitääpä vakavasti harkita Soneralta iLuurin päivittämistä 48 eur luuriin ja iLuurin vapauttamista. Puoli vuotta kun on jo takana joten luurin pitäisi saada purettua ilman sakkomaksuja. Jailbreakista kun ei käytölläni ole mitään hyötyä ja luonnollisesti vapaa luuri kävisi minulle paremmin. Ei tarvitsisi varoa että mitä luurilla tekee tietokoneen kanssa. Soneran liittymä ei valitettavasti ole vaihtoehto kun kotopuolessa heillä ei ole edes edgeä, saatikka 3G:tä.
Ei ollut sitten muuta mahdollisuutta kuin luuri DFU-tilaan ja iTunesiin. Toki ohjeiden mukaan hosts-tiedoston muokkaus ja 3.1.2 ohjelmiston lataus koneelle. Systeemi onnistui, luuri toimii taas ja 3.1.2 ohjelmalla kun oli tullut syksyllä laitettua Cydiaan tiedot talteen. Kalenterit ja puhelinmuistio palautui kokonaisuudessaan mobile me:stä. Mutta se mikä v****tuttaa on kun kuvat hävisivät. Lokakuun varmuuskopion palauttamisella ei suurta apua ollut, mitä nyt sähköpostiasetukset sain takaisin.
En ollut luuria kertaakaan laittanut koneen perään juuri etten vahingossa menisi päivittämään järjestelmää. Olisi kuitenkin pitänyt ottaa varmistuksia aika-ajoin. Ehkä tästä jotain opin?
Sen verran palautuksessa luurin ohjelmisto muuttui että internet-jako on nyt valikoissa mukana, aiemmin se puuttui. Ja mms-viesti lähtee mutta vastaanotto ei onnistu. Saunalahden liittymällä luuria käytän. Internet-jaon toimivuus on kyllä vielä kokeilematta.
Pitääpä vakavasti harkita Soneralta iLuurin päivittämistä 48 eur luuriin ja iLuurin vapauttamista. Puoli vuotta kun on jo takana joten luurin pitäisi saada purettua ilman sakkomaksuja. Jailbreakista kun ei käytölläni ole mitään hyötyä ja luonnollisesti vapaa luuri kävisi minulle paremmin. Ei tarvitsisi varoa että mitä luurilla tekee tietokoneen kanssa. Soneran liittymä ei valitettavasti ole vaihtoehto kun kotopuolessa heillä ei ole edes edgeä, saatikka 3G:tä.
-
Viesti Kirjoittaja Veetiahuva »
Eka viesti hopeiseen omenaan, toivottavasti tästä on jollekin hyötyä. Mulla on 3.1.2 unlockattu blackra1nilla, uus bootroom yms yms. Akku rupesi yhtäkkiä kulumaan nopeasti, kenttä hävisi vähän väliä, wlan ei enään toiminut. Näin on käynyt aikaisemminkin ja ongelmat ovat hävinneet buuttauksella. No nyt ajattelin että buutataas taas mutta kävi juurikin niin kuin ilmeisesti useilla täällä että boottauksen yhteydessä luuri jumittaa hemmon naamaan ja palaa sitten ruutuun missä on se usb:n kuva ja itunesin logo. Yritin kaikkea, buuttasin miljoona kertaa ja lueskelin palstoja ja olin jo luovuttamassa (soitin jo soneralle paljon maksaa unlock ja sormi oli nappulalla 3.1.3 päivityksen tehdäkseni) kunnes muistin että jossain oli sanottu että buuttauksen ajaksi pitää sulkea kaikki sovellukset mitkä viittaa itunesiin.
Siispä itunes, iphoto ja ituneshelper järjestelmän valvonnan kautta kiinni ja homma alkoi taas pelittämään. Eipä ollut aikaisemmin tarvinnut ohjelmia sulkea buuttauksen yhteydessä mutta nyt se ilmeisesti tarvitsi. Toivottavasti tästä on jollekin apua.
Siispä itunes, iphoto ja ituneshelper järjestelmän valvonnan kautta kiinni ja homma alkoi taas pelittämään. Eipä ollut aikaisemmin tarvinnut ohjelmia sulkea buuttauksen yhteydessä mutta nyt se ilmeisesti tarvitsi. Toivottavasti tästä on jollekin apua.
-
Viesti Kirjoittaja _sane »
Veetiahuva kirjoitti:Eka viesti hopeiseen omenaan, toivottavasti tästä on jollekin hyötyä. Mulla on 3.1.2 unlockattu blackra1nilla, uus bootroom yms yms. Akku rupesi yhtäkkiä kulumaan nopeasti, kenttä hävisi vähän väliä, wlan ei enään toiminut. Näin on käynyt aikaisemminkin ja ongelmat ovat hävinneet buuttauksella. No nyt ajattelin että buutataas taas mutta kävi juurikin niin kuin ilmeisesti useilla täällä että boottauksen yhteydessä luuri jumittaa hemmon naamaan ja palaa sitten ruutuun missä on se usb:n kuva ja itunesin logo. Yritin kaikkea, buuttasin miljoona kertaa ja lueskelin palstoja ja olin jo luovuttamassa (soitin jo soneralle paljon maksaa unlock ja sormi oli nappulalla 3.1.3 päivityksen tehdäkseni) kunnes muistin että jossain oli sanottu että buuttauksen ajaksi pitää sulkea kaikki sovellukset mitkä viittaa itunesiin.
Siis pystyykö soneralla unlokkaamaan näitä jotai maksua vastaan??? Eli vaikka puhelin oisi ostettu jenkeistä??? Mun puhelin tosiaa toimii vaa jenkkiliittymäl
-
Viesti Kirjoittaja Veetiahuva »
_sane kirjoitti:Veetiahuva kirjoitti:Eka viesti hopeiseen omenaan, toivottavasti tästä on jollekin hyötyä. Mulla on 3.1.2 unlockattu blackra1nilla, uus bootroom yms yms. Akku rupesi yhtäkkiä kulumaan nopeasti, kenttä hävisi vähän väliä, wlan ei enään toiminut. Näin on käynyt aikaisemminkin ja ongelmat ovat hävinneet buuttauksella. No nyt ajattelin että buutataas taas mutta kävi juurikin niin kuin ilmeisesti useilla täällä että boottauksen yhteydessä luuri jumittaa hemmon naamaan ja palaa sitten ruutuun missä on se usb:n kuva ja itunesin logo. Yritin kaikkea, buuttasin miljoona kertaa ja lueskelin palstoja ja olin jo luovuttamassa (soitin jo soneralle paljon maksaa unlock ja sormi oli nappulalla 3.1.3 päivityksen tehdäkseni) kunnes muistin että jossain oli sanottu että buuttauksen ajaksi pitää sulkea kaikki sovellukset mitkä viittaa itunesiin.
Siis pystyykö soneralla unlokkaamaan näitä jotai maksua vastaan??? Eli vaikka puhelin oisi ostettu jenkeistä??? Mun puhelin tosiaa toimii vaa jenkkiliittymäl
Ymmärtääkseni ei pysty, ne pystyy avaamaan vain myymänsä puhelimet.
-
Viesti Kirjoittaja avant »
Olis ollu jos itse olisin malttanut 
Sain looppiin kanssa unlokatun iiluurini. Käytännössä ongelmat alkoivat ulkomaanreissulla, puhelin ei tahtonu löytää verkkoa sitten millään, sama kävi Suomen päässä..Sain kuitenkin luurina toimiin mutta wifi lakkas tyystin pelittämästä...
Mitä lueskelin juttuja niin laskin sen varaan että wifi puoli rikkipoikki...päivitin 3.1.3 versioon, eipä ollut hajalla

Sain looppiin kanssa unlokatun iiluurini. Käytännössä ongelmat alkoivat ulkomaanreissulla, puhelin ei tahtonu löytää verkkoa sitten millään, sama kävi Suomen päässä..Sain kuitenkin luurina toimiin mutta wifi lakkas tyystin pelittämästä...
Mitä lueskelin juttuja niin laskin sen varaan että wifi puoli rikkipoikki...päivitin 3.1.3 versioon, eipä ollut hajalla

-
Viesti Kirjoittaja joshua »
Sain puhelimen auki ja kaikki vanhat kamatkin on siellä, netti toimii wlanin kautta ym.. Mutta puhelin ei löydä verkkoa. Ei saunalahdella eikä elisalla. Olen koittanut verkkoasetuksia nollaamalla, mutta ei apua..alexo kirjoitti:Oli pakko lähettää viestiä kun itsekin olen säännöllisesti ongelman kanssa tapellut. Tämä toimii mulla 3GS 3.1.2 JB luurissa:
### IPHONE PALAUTUS 3.1.2 ###
Avaa Finderin "Siirry kansioon"-toiminnolla /etc/ kansiosta "hosts" tiedosto, lisää loppuun rivi:
74.208.10.249 gs.apple.com
Tallenna tiedosto ja käynnistä iTunes.
Tuo pitää tallentaa nimellä "hosts" esim työpöydälle, ja varoa laittamasta tiedostopäätettä, eli ruksi pois "Jos tarkennetta ei anneta käytä .txt" -kohdasta. Ja tuo rivi siis muistaakseni estää iTunesia varmistamasta palautusta Applelta.
Laita iPhone Recovery Modeen. ITunes löytää iPhonen.
Paina "Palauta" option pohjassa ja etsi alkuperäinen iClarifiestä ladattu tai PwNageToolilla tehty .ipsw-tiedosto.
Kun palautunut, aja blackra1n. Määritä puhelimelle nimi iTunesissa / palauta varmuuskopiosta.
Toivottavasti toimii, kannattaa ehdottomasti kokeilla ennen Surinan kortin ostoa, itse en sitä huoli vaikka ilmaiseksi sais.

Iphone 3GS 16G (2010)
MacBook Pro (2009)
MacBook (2006)
iPod (2005)
MacBook Pro (2009)
MacBook (2006)
iPod (2005)
-
Viesti Kirjoittaja joshua »
Aa.. sori! Pitää vielä uudestaan ajaa Sn0w tuolta blackra1nistä! Nyt näyttäis toimivan!!joshua kirjoitti:
Sain puhelimen auki ja kaikki vanhat kamatkin on siellä, netti toimii wlanin kautta ym.. Mutta puhelin ei löydä verkkoa. Ei saunalahdella eikä elisalla. Olen koittanut verkkoasetuksia nollaamalla, mutta ei apua..Onko teillä toiminut ihan loppuun asti?
Iphone 3GS 16G (2010)
MacBook Pro (2009)
MacBook (2006)
iPod (2005)
MacBook Pro (2009)
MacBook (2006)
iPod (2005)
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka