Gevey iPhone 4 2.10.04 ja 3.10.01 unlock
Kaikki ohjelmiin, iTunes Storeen, App Storeen, synkronointiin, iOS-käyttöjärjestelmään jne. liittyvät keskustelut tänne
-
Re: Gevey iPhone 4 2.10.04 ja 3.10.01 unlock
Viesti Kirjoittaja LcF »
Mulla on kyll kans sellainen ongelma,että muuhun ei saa yhteyttä.Mä pystyn soittaa ihan normaalisti,tekstarit menee läpi ja 3G toimii.Mutta mulle kuin soitetaan niin ei saa yhteyttä.Ja yritin sammutta 3G ja rouming ja aktivoida Geveyn uudestaan,mutta ei autta.Onks mitään ideoita?Ja liittymä on saunalahti ja Iphone 4 ja bb 04.10.1
-
Viesti Kirjoittaja bujars »
Minulla sama ongelma. Eli ota vain 3G pois päältä niin puhelut ja tekstarit tulevat läpi, mutta 3G ei toimi.
-
Viesti Kirjoittaja LcF »
Paska homma,nimittäin tarvin 3G verkkoa kans.Eiks oo mitään ratkaisua tähän?Paitsi hankkia uuden ei kytky luurin
)

-
Viesti Kirjoittaja ola284 »
Just viikonloppuna laittelin ton Geveyn systeemin ja saunalahden liittymän ja hyvin toimii! Toimii 3g ja puhelut ja tekstiviestit tulee läpi...
-
Viesti Kirjoittaja LcF »
Hyvä sulle.Ei tekstareissa oo mitään ongelma,mutta pehelut ei aina tuu läpä.Itehän voin soitella ja yms.
-
Viesti Kirjoittaja ay4488 »
Moi!LcF kirjoitti:Hyvä sulle.Ei tekstareissa oo mitään ongelma,mutta pehelut ei aina tuu läpä.Itehän voin soitella ja yms.
samasta ongelmasta
http://palsta.saunalahti.fi/index.php/t ... 191.0.html
Viimeksi muokannut ay4488, 28.7.2011 klo 11.48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MacBook Air 11" 1.6GHZ I5 128Gt SSD
iPhone XS
iPhone XS
-
Viesti Kirjoittaja Good »
Mä sain sen eilen ton Gevey systeemi. mut en saanut sitä toimimaan. mulla on nyt uusin versio eli 4.3.5 .. toimiiko se sillä?
-
Toimii.Good kirjoitti:Mä sain sen eilen ton Gevey systeemi. mut en saanut sitä toimimaan. mulla on nyt uusin versio eli 4.3.5 .. toimiiko se sillä?
http://applenberry.com/store/gevey-sim/gevey-ultra.html
Viimeksi muokannut ay4488, 28.7.2011 klo 14.23. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
iPhone XS
iPhone XS
-
Viesti Kirjoittaja -otto »
Mullakin on ongelmia ton 3g kanssa ja liittymänä saunalahti. Ei tule puhelut tai tekstarit läpi, kun taas joskus tulee. Johtuuko se gevey:stä tai liittymästä?
-
Laita 3g, matkapuh.data, dataroaming pois päältä ja tehkää unlock uudestään-otto kirjoitti:Mullakin on ongelmia ton 3g kanssa ja liittymänä saunalahti. Ei tule puhelut tai tekstarit läpi, kun taas joskus tulee. Johtuuko se gevey:stä tai liittymästä?
iPhone XS
iPhone XS
-
Viesti Kirjoittaja joke1ra »
Kyseessä iph 4, OS 4.2.1, BB 2.10.04 Toiminut hyvin punasessa pakkauksessa tulleella kortilla.Tilasin mallin
(supreme-vihreä pakkaus)joka lupasi tekevän asennuksen automaattisesti.Molemmissa korteissa lukee kyllä sama PRO.Eipä asentanut antaa vain viestiä "ei verkkoa". Kokeilin tietty vielä vanhaa korttia mutta nyt sekään ei toimi eli iphone jotenkin sekasin. 3G ja roaming pois päältä, nollasin verkkoasetukset.Olisko joku ratkaissut mainitun "kiemuran"?
EDIT - 8 t myöhemmin - Hävettää ihan tunnustaa että hyvin nukutun yön jälkeen puhelin lähti toimimaan siten että TERVETULOTOIVOTUS tuli näyttöön ja siinä ohje:Hyväksy ja odota 15sec jonka jälkeen 112 (2sec) jonka jälkeen Lentokonetila Päälle/Pois jonka jälkeen Sim kortti viesti (No Sim card installed tai Sim failure) jonka jälkeen Lentokonetila Päälle/Pois ja jonkun ajan kuluttua operaattori löytyi ja puhelin toimii.Eli uusi kortti (Gevey Supreme)ei toimi kuten luvataan vaan toimii kuten vanha kortti!!
EDIT pari päivää myöhemmin - Lisään vielä tärkeän asian!Ennenkuin aloitat Gevey kortin asennuksen varmista että operaattorisi kenttä on kunnollinen - minulla ollut ja on erittäin huono/vaihteleva signaalivoimakkuus (3 tolpasta-0)Olin jo luopua kokeiluista kun älysin ajaa
paikkaan missä tiesin signaalin olevan tarpeeksi hyvä ja Geveyn asennus onnistui kerralla!
(supreme-vihreä pakkaus)joka lupasi tekevän asennuksen automaattisesti.Molemmissa korteissa lukee kyllä sama PRO.Eipä asentanut antaa vain viestiä "ei verkkoa". Kokeilin tietty vielä vanhaa korttia mutta nyt sekään ei toimi eli iphone jotenkin sekasin. 3G ja roaming pois päältä, nollasin verkkoasetukset.Olisko joku ratkaissut mainitun "kiemuran"?
EDIT - 8 t myöhemmin - Hävettää ihan tunnustaa että hyvin nukutun yön jälkeen puhelin lähti toimimaan siten että TERVETULOTOIVOTUS tuli näyttöön ja siinä ohje:Hyväksy ja odota 15sec jonka jälkeen 112 (2sec) jonka jälkeen Lentokonetila Päälle/Pois jonka jälkeen Sim kortti viesti (No Sim card installed tai Sim failure) jonka jälkeen Lentokonetila Päälle/Pois ja jonkun ajan kuluttua operaattori löytyi ja puhelin toimii.Eli uusi kortti (Gevey Supreme)ei toimi kuten luvataan vaan toimii kuten vanha kortti!!
EDIT pari päivää myöhemmin - Lisään vielä tärkeän asian!Ennenkuin aloitat Gevey kortin asennuksen varmista että operaattorisi kenttä on kunnollinen - minulla ollut ja on erittäin huono/vaihteleva signaalivoimakkuus (3 tolpasta-0)Olin jo luopua kokeiluista kun älysin ajaa
paikkaan missä tiesin signaalin olevan tarpeeksi hyvä ja Geveyn asennus onnistui kerralla!
Viimeksi muokannut joke1ra, 18.8.2011 klo 8.16. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja Juuba »
Mistä tilasit? Tuollainen tarvittaisiin 3GS malliin jossa Baseband 5.16.05 ja firm 5.1.1. Tuota ei ilmeisesti muuten saa unlocattua?joke1ra kirjoitti:Kyseessä iph 4, OS 4.2.1, BB 2.10.04 Toiminut hyvin punasessa pakkauksessa tulleella kortilla.Tilasin mallin
iMac 27"/32Gt/i7,3.4/768 SSD MBP 15"/16Gt/i7/512Gt SSD iPad Air Wi-Fi + Cellular Timecapsule 2000Gt iPhone 15 Pro Max.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka