OmenaOnPunainen kirjoitti:Yksityisyrittäjällä ei ole firmaa joka maksaa...
Ai jaa? Kysessä on siis investoinneiltaan ja osaamiselta joku
"Moka ja Ämpäri"-tasoinen viritelmä, joka pohjaa veronkiertoon? "Asiakkaana" sitten vastaavia persaukisia nillittäjiä, joille kaikki on kallista? Ja oma "osaaminen" sellaista, että kuka tahansa
kadulta repäisty lobotomialeikkauksen läpikänyt aasi pystyy korvaamaan sinut? Jonka takia työn hintataso on .... alhainen. Meinaan, kun on yksityisyrittäjä ilman yritystä. Koko aktiivisen ajan työelämässäni olin yksityisyrittäjä ja minulla oli (ja on yhä) firma ja firma maksaa.
OmenaOnPunainen kirjoitti:Niin, Sinä olisit muuten jo posessa.
Niin, mutta kun en ole. Sinä sen sijaan olet Veijo nyt Vaijoinesi ja W-käyttiksen kanssa posessa. Nyt oleellinen kysymys kuuluu,
onko kyseessä elinkautinen, vai vain hetken mielenhäiriö?
OmenaOnPunainen kirjoitti:..on merkittävää etua siitä, että on pysyvä yhteistyösuhde yhteen ja samaan softan ja kovon toimittajaan.
(Kovolla tässä ilmeisesti tarkoitetaan rautaa, eikä kovalevyjä).
Et ole ensimmäinen ihminen, johon olen törmännyt, joka sotkee asioita. Käytännössä aina
pakkomielteinen, kaavoihin kangistunut änkyrä, kuten esimerkiksi sinä, näkee oman käyttäytymisensä järkevänä, vaikka kuinka suksi tökkäisi, kuten tässä hankinnassa. Omia toimitapoja ei voi muuttaa, vaikka nykyinen tapa toimia ei tuottaisi tulosta.
Änkyrä pitää itseään ihmisenä, jolla on "periaatteita". On mahdotonta kääntyä risteyksestä oikean sijasta vasemmalle, josta saisi sen mitä tarvitsee, silloin kuin tarvitsee. Ei, ei, jäykkä suuruudenhullu öyhöttäjä sen sijaan kokee, foliohattu kireänä, olevansa
maailmanlaajuisen salaliiton uhri, jonka tavoitteena on tuhota tuo oma päänsisäinen muuttumaton rakenne, johon on rakastunut ja joka antaa turvaa. Todellisuudessa ketään ei kiinnosta mitä konetta käytät ja mistä sen ostat. Ei edes Steve Jobsia.
OmenaOnPunainen kirjoitti:Arvaan tosin, että et edes tiedä, mitä yhteistyö on.
Arvaan, että posliinikoirat kirjahyllyssäsi ovat aivan tietyssä järjestyksessä.
Jo vuodesta 2004 - "foorumin käyttäjille pahaa mieltä ja ylimääräistä harmia foorumin henkilökunnallekin"