iCook kirjoitti:
Mulla kyseiset pömpelit olohuonekuuntelussa, 7050B:llä maustettuna. Mustat. Juu juu, ei sovi kaikille korville, mutta voi kuinka minä pidänkin kovasti. Makuasioista kyse ja tämäkin ketju sen kertoo, kuinka kivaa niistä on kiistellä.
Pikku vinkkinä muuten f-musiikissa oli liikkeessä vielä aika hyvä tarjous yamahan hs10w subista ja se tosiaan yhdistettynä hs50m kajareihin kuulosti oikein maukkaalta. Kannattaa poiketa kuuntelemassa ja tarkastamassa paketti. Itse aion torstaina käydä setin noutamassa itselleni.
Käytettynä saa kans hyviä. Mun mielestä monet vehkeet tehtiin vielä -80 luvulla ja aikasemmin paremmin. Myös paljon käsityönä.
Kaijuttimet ei oo ratkasevasti kehittyny sit -30 luvun. Iso bassoelementti varmaan toistaa erilailla kun kananmunan kokonen. Käytettynä voi olla mahdollisuus hankkii huippuvehkeitä joihin ei uutena olis välttmättä varaa. Laatuvehkeet kyllä kestää hyvin pidettyinä vuosikymmeniä. Esim saksan ebayssä on hyvn tarjontaa. Kannattaa etukäteen tarkistaa postimaksut.
Barkkis kirjoitti:Käytettynä saa kans hyviä. Mun mielestä monet vehkeet tehtiin vielä -80 luvulla ja aikasemmin paremmin. Myös paljon käsityönä.
Kaijuttimet ei oo ratkasevasti kehittyny sit -30 luvun. Iso bassoelementti varmaan toistaa erilailla kun kananmunan kokonen. Käytettynä voi olla mahdollisuus hankkii huippuvehkeitä joihin ei uutena olis välttmättä varaa. Laatuvehkeet kyllä kestää hyvin pidettyinä vuosikymmeniä. Esim saksan ebayssä on hyvn tarjontaa. Kannattaa etukäteen tarkistaa postimaksut.
Huomenna lähtee tulemaan pari yamahan hs50m kaiutinta ja hs10w subi. Viikonloppuna pääsee kuuntelemaan urakalla. Täytyy sanoa että oli helv.... ei ku siis erittäin hyvä palvelu f-musiikissa. Tulen jatkossa ostamaan kyllä sieltä tavaraa jos tarvin. Ja hintakaan ei päätä huimannut.
Aah. Nyt saapuivat yamahan hs50m pari ja hs10w subi. Hyvältä kuulostaa niinkuin aina omat kaiuttimet alkuun. Jatketaan kuuntelua hieman pidempään ennen kuin uskaltaa kovin tarkkoja analyyseja antaa.
Jos haluaa oikeasti hyvät kaiuttimet, niin kannattaa sijoittaa rahaa enemmän kuin 500€/pari. Itse päädyin n. vuosi sitten ostamaan suomalaiset Forvoice 7.7 kaiuttimet. Pieni kaiutin, yksipistesäteilijä ja helppo sijoittaa myös lähelle seinää, toimii myös hyvin betoniseinäisissä huoneissa. Toimi hyvin kaikenlaisen musiikin kanssa ja bassojakin löytyy. Parhaimmat kaiuttimet mitä minulla on ollut!