![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Thoth »
En ole muistaakseni koskaan noita pingviinejä nähnyt, mutta tuo sarja vaikuttaa vähän nyrjähtäneeltä muutenkin.iso paha S kirjoitti:Nauroin katketakseni, kun vihoviimein valkeni, mitä lapsuudessa katsomassani animaatiossa puhutaan.... http://www.youtube.com/watch?v=41fogdTabcA
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Koodi: Valitse kaikki
[flash=425,355]http://www.youtube.com/v/rioU7j4mRto&rel=1[/flash]
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Viesti Kirjoittaja carnice »
Just tätä mietin kun luin tota Jamacin postia. Linkkiä kiitos, vaikkakin pidän flashin päällä.Macpoika kirjoitti:Tehdäänpä niin, että videon voi laittaa suoraan tänne, mutta pitää laittaa myös linkki niille, jotka eivät halua flashia pitää päällä.
Viesti Kirjoittaja Salmister »
Mitenkäs tuon flashin sitten saa päälle? Itsellä kyllä näkyy Jamacin lähettämä nykäs-matti-pätkä, mutta itse en voi flashia laittaa.Macpoika kirjoitti:Tehdäänpä niin, että videon voi laittaa suoraan tänne, mutta pitää laittaa myös linkki niille, jotka eivät halua flashia pitää päällä.
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Jamacin postissa tuo näytettiin:Crash test dummy kirjoitti:Mitenkäs tuon flashin sitten saa päälle? Itsellä kyllä näkyy Jamacin lähettämä nykäs-matti-pätkä, mutta itse en voi flashia laittaa.Macpoika kirjoitti:Tehdäänpä niin, että videon voi laittaa suoraan tänne, mutta pitää laittaa myös linkki niille, jotka eivät halua flashia pitää päällä.
Koodi: Valitse kaikki
[flash="leveys,korkeus"]flash-tiedoston url*[/flash]
Mulla lukee tekstikentän oikealla puolella että [flash*] on Poissa käytössä. Mistä tuon saa muutettua? Kun nyt yritän laittaa flashia, niin herjaa "Et voi käyttää kaikkia BBcode-tageja". Enhän minä varsinaisesti edes haluaisi mokomia käyttää, mutta olisihan se kiva osata, jos tulee tarvis.Macpoika kirjoitti:Jamacin postissa tuo näytettiin:Crash test dummy kirjoitti:Mitenkäs tuon flashin sitten saa päälle? Itsellä kyllä näkyy Jamacin lähettämä nykäs-matti-pätkä, mutta itse en voi flashia laittaa.Macpoika kirjoitti:Tehdäänpä niin, että videon voi laittaa suoraan tänne, mutta pitää laittaa myös linkki niille, jotka eivät halua flashia pitää päällä.*Youtube-videoiden URL:n saat näin:Koodi: Valitse kaikki
[flash="leveys,korkeus"]flash-tiedoston url*[/flash]
Kopioi html-koodi pienestä laatikosta vasemmalla TeXturiin. Sieltä valitset URL:n joko 'param'-tagin 'value'-attribuutista tai 'embed'-tagin 'src'-attribuutista. Ilman lainausmerkkejä. Sitten sijoitat sen (flash)-tagien väliin.
Oliskoos vain modeille? Kokeilin ja mulla sen saa kyllä käyttöön.Crash test dummy kirjoitti:Mulla lukee tekstikentän oikealla puolella että [flash*] on Poissa käytössä. Mistä tuon saa muutettua? Kun nyt yritän laittaa flashia, niin herjaa "Et voi käyttää kaikkia BBcode-tageja". Enhän minä varsinaisesti edes haluaisi mokomia käyttää, mutta olisihan se kiva osata, jos tulee tarvis.
Viesti Kirjoittaja G5Zen »
Nyt pitäs olla kaikilla.amanita kirjoitti:Oliskoos vain modeille? Kokeilin ja mulla sen saa kyllä käyttöön.Crash test dummy kirjoitti:Mulla lukee tekstikentän oikealla puolella että [flash*] on Poissa käytössä. Mistä tuon saa muutettua? Kun nyt yritän laittaa flashia, niin herjaa "Et voi käyttää kaikkia BBcode-tageja". Enhän minä varsinaisesti edes haluaisi mokomia käyttää, mutta olisihan se kiva osata, jos tulee tarvis.
Pitäs, pitäs.. pitäs olla viinaaki, mutta ku ei ole.G5Zen kirjoitti:Nyt pitäs olla kaikilla.
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Ei toimi minullakaan:Crash test dummy kirjoitti:Pitäs, pitäs.. pitäs olla viinaaki, mutta ku ei ole.G5Zen kirjoitti:Nyt pitäs olla kaikilla.Puuttuuko mulla joku rasti jostain kohdasta, vai miksi ei onnistu?
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja HopeinenQ »
Juu, hätäisin lukematta innostuksissani flash-jutskia.Jamac kirjoitti:Uudessa HO:ssa näkyy näemmä YouTubekin:
Joo on se, mut Herra Isoherra tuolla jossain jo lupasi sen flashin takaisin. Muttei sanonu milloin. Ootellaan, on vissiin tota hienosäätöä foorumin pajalla vino pino.Salamijakk kirjoitti:[flaska jaffis=425,355] http://www.youtube.com/watch?v=1yjXrpHQw0U [/flaska kossu]
[flash] on Poissa käytöstä?
Mitä sä höpiset? Mähän oon jo tossa AIDS ja kaurakuuroa, mitä tässä vielä vaaditaan?amanita kirjoitti:Joo on se, mut Herra Isoherra tuolla jossain jo lupasi sen flashin takaisin. Muttei sanonu milloin. Ootellaan, on vissiin tota hienosäätöä foorumin pajalla vino pino.Salamijakk kirjoitti:[flaska jaffis=425,355] http://www.youtube.com/watch?v=1yjXrpHQw0U [/flaska kossu]
[flash] on Poissa käytöstä?
MITÄ!!!???? Säähän ootkin Salamijakki!!! Ai niin, oli tosiaan se diili, että ainakin silloin tällöin voit näyttää joltain muultakin...