![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)

Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Peitsamo kirjoitti:^ Ite et osaa lainata ensin ja kirjoittaa vasta sitten![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »
Sinne on vielä monta päivää aikaa, vielä kerkeät perua elämäsi virheen.Kevät kirjoitti:Että mitä??? Mut mä meenkin treffeille ens viikolla, häh hää!![]()
hatey kirjoitti:Sinne on vielä monta päivää aikaa, vielä kerkeät perua elämäsi virheen.Kevät kirjoitti:Että mitä??? Mut mä meenkin treffeille ens viikolla, häh hää!![]()
Peitsamo kirjoitti:Joku juoppo renttu se kuitenkin on. Ihan oikein teille naikkosille!
Tai mistäs minä tiedän vaikka sie olisitkin mies? No se eukko nalkuttaa sitten aivan helvetisti
Peitsamo kirjoitti:Ei mikään. Latelen totuuksia
Ei ei ei ei ja ei, joko olet niin nuori, että et ymmärrä yksinolon ihanuutta, tai sitten sinua on johdatettu harhaan.Kevät kirjoitti:Tätä ei todellakaan kannata perua, on sellanen herkkupala.![]()
hatey kirjoitti:Sinne on vielä monta päivää aikaa, vielä kerkeät perua elämäsi virheen.Kevät kirjoitti:Että mitä??? Mut mä meenkin treffeille ens viikolla, häh hää!![]()
hatey kirjoitti:Ei ei ei ei ja ei, joko olet niin nuori, että et ymmärrä yksinolon ihanuutta, tai sitten sinua on johdatettu harhaan.Kevät kirjoitti:Tätä ei todellakaan kannata perua, on sellanen herkkupala.![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
OHO, respektiä!arttula kirjoitti:Anghornille tervetuloa reserviin ! Muutama kertausharjoitus edessä, toivottavasti...
T: Reservin majuri,
No sittenhän meidän häätyy käväistä tärskyillä tässä jokin päivä. Sen jälkeen ne muut rehvit tuntuvatkin vähäpätöisemmiltä 8)Kevät kirjoitti:Kateellinen taidat olla.
Peitsamo kirjoitti:Ei mikään. Latelen totuuksia
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Krhm... Täytyykin tässä tarkistaa muutama arttulalle suunnattu kommentti; kaveri on kuulemma viinaan menevä ja jos titteli on tuollainen, saattaa jotain kaulinta pidempää olla helpostikin saatavilla...amanita kirjoitti:OHO, respektiä!arttula kirjoitti:Anghornille tervetuloa reserviin ! Muutama kertausharjoitus edessä, toivottavasti...
T: Reservin majuri,
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Muistaakseni jossain sanottu on, että sijoitusta ei saa muille kertoa.Erño kirjoitti:Mikä ihme on loppusijoituspaikka? Muistan omasta passistani vain ryhmäni, jota tulisi johtamaan idiootti tulkuttaja. xxxxxxx...salaista tietoa....xxxxxx.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Yks hailee. Sodan uhan alla painelen jonnekin kauas veroparatiisiin. Enkä todellakaan muista tuota sijoituspaikkaa kovin tarkasti -> en voi sitä mitenkään paljastaa.hatey kirjoitti:Muistaakseni jossain sanottu on, että sijoitusta ei saa muille kertoa.Erño kirjoitti:Mikä ihme on loppusijoituspaikka? Muistan omasta passistani vain ryhmäni, jota tulisi johtamaan idiootti tulkuttaja. xxxxxxx...salaista tietoa....xxxxxx.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tsippi moro! Oi kiva nähdä!tsip kirjoitti:Kaikkia ei ole luotu elämään yksin eikä kaksin, kolmin, nelin...
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Läslätilää, mä olenkin reservin aseistakieltäytyjä!arttula kirjoitti:T: Reservin majuri,
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Taas yksi sellainen josta saa lukea sitten lehdistä?iFooni kirjoitti:Mopomiitti lauantaina 14.7 taas 8)
Kaikki paikalle