Hanki jojo, ala jojottamaan. Se saa olon huvittavaksi.
Mikä ihmeen "jojo", onko se joku uusi tietokonepeli, josta en ole kuullut?
Vielä muutama minuutti kärsimistä ja sitten lähtee juna liikkeelle, jos ei myöhässä ole Tiedä sitten millä asemalla aikaasi vietät? Itse en tykkää junalla matkustaa ollenkaan.
Viimeksi muokannut M.P.T, 23.10.2011 klo 14.25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
Hanki jojo, ala jojottamaan. Se saa olon huvittavaksi.
Mikä ihmeen "jojo", onko se joku uusi tietokonepeli, josta en ole kuullut?
Vielä muutama minuutti kärsimistä ja sitten lähtee juna liikkeelle, jos ei myöhässä ole Tiedä sitten millä asemalla aikaasi vietät? Itse en tykkää junalla matkustaa ollenkaan.
Ei tietenkään, kun se jäi meille koko yöksi. Oli niin väsynyt, ettei jaksanut lähteä eteen päin.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Taas täällä yksin ja vain google.bot paikalla. Ei edes vierailijoita ja näin menee yö valvoessa, koska pitää harjoitella taas yövuoroa varten.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
M.P.T kirjoitti:Taas täällä yksin ja vain google.bot paikalla. Ei edes vierailijoita ja näin menee yö valvoessa, koska pitää harjoitella taas yövuoroa varten.
Unohdit minut!
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
M.P.T kirjoitti:Taas täällä yksin ja vain google.bot paikalla. Ei edes vierailijoita ja näin menee yö valvoessa, koska pitää harjoitella taas yövuoroa varten.
Unohdit minut!
Pitäisi siis päivittää sivu ennen kirjoittamista. Anteeksi Kain
Mää oon täällä ja. Säädän unirytmiä kohdalleen. Iltaa ja yötä tiedossa ja sitten taas aamua. Jos vielä pari jaksoa Homelandia katsois, niin jaksaa nukkua.
Älä huuda. Kenen muun luulet tulevan tuollaisen möykkääjän luo kuin järjestyksen valvojan?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli