![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Omien treenien jälkeen junnuBJJ kisaryhmälle kovatempoiset treenit.
Illalla oli sitten vuorossa judotsu, jossa treenattiin tuplajalka-alasvientiä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Juuri sinun neuvoja kannattaisi kuunnella. Vähemmän töitä ja enemmän treeniä, mutta pomolle tuo ei käy. Olen muuten joskus kysynyt tai olet maininnut. Mikä toi BJJ olikaan?Erño kirjoitti:Toisaalta, mun neuvoja ei kannata kuunnella. Kieltäydyin monesta vakiopaikasta/työkeikasta, jotta voisin harrastaa enemmän.
Viesti Kirjoittaja To_Ok »
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Viesti Kirjoittaja To_Ok »
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Oulu–H:ki-siivu kannattaa ensi kerralla matkustaa yöjunan makuupaikalla – jos kisabudjetti sallii.Erño kirjoitti:[…] yöjunassa istutun matkan jäljiltä.
Pitäisi aloittaa harrastus uudelleen. Voisit kokeilla minuun... Mulla antaa ranteet periksi aika paljon. Koko kämmenpöydän voi kääntää ranteeseen kiinni.Erño kirjoitti: Kiusasin sinivöitä tekemällä pelkkiä rannelukkoja
Nyt mun pitää sitten pitää treenit teille. Kultamitalli sun piti sieltä hakea. Eikös me näin sovittuErño kirjoitti:Kuristuksella lopulta hävisin pronssimitalistille. Hyvänä päivänä olisi ollut mahikset hopeaan
Tuo juuri on ongelma, jos paikat venyy. Toisaalta harjoituksissa ei tehdä noita silloin loppuun asti. Ihan sen takia, ettei ne paikat hajoa kun toinen ei tunne kipua tarpeeksi ajoissa. Kuvittele sitten kun itse tulee käännettyä helposti samanlailla vastustajan rannetta. Pitää yrittää muistaa, ettei riko toisten ranteita. Siksi liikettä ei tehdä loppuun asti. Harjoituksissa on tarkoitus kehittyä eikä särkeä paikkoja.Erño kirjoitti:Olen paskonut monelta "kumikädeltä" ranteet.
Viesti Kirjoittaja Armada »