iPhone 3GS Jailbreak + Unlock
-
- Ylläpitäjä
Re: iPhone 3GS Jailbreak + Unlock
Viesti Kirjoittaja egoste »
-
Viesti Kirjoittaja T.S »
-
Viesti Kirjoittaja azibi »
Kuten tuolla aiemmin mainitsin, ainakaan itselläni ei enää edellisen jailbreakkaamisen/unlockaamisen jälkeen ole tuota esiintynyt. Aiemmin blackra1nin kanssa kylläkin.T.S kirjoitti:joko tämä ominaisuus on ohitettavissa, kun unlockkaan puhelin blackra1nilla, niin puhelimen käynnistäessä uudestaan, tarvitaan data-kaapeli ja tietokone. todella rasittavaa, kun reissussa on pari kertaa akku päässy loppumaan. testannut sn0wta, blacksn0wta jne. aina sama juttu!
-
Viesti Kirjoittaja T.S »
asia selvä. opastatko vielä mistä saan blacksn0w:n?azibi kirjoitti:Kuten tuolla aiemmin mainitsin, ainakaan itselläni ei enää edellisen jailbreakkaamisen/unlockaamisen jälkeen ole tuota esiintynyt. Aiemmin blackra1nin kanssa kylläkin.T.S kirjoitti:joko tämä ominaisuus on ohitettavissa, kun unlockkaan puhelin blackra1nilla, niin puhelimen käynnistäessä uudestaan, tarvitaan data-kaapeli ja tietokone. todella rasittavaa, kun reissussa on pari kertaa akku päässy loppumaan. testannut sn0wta, blacksn0wta jne. aina sama juttu!
-
-
Viesti Kirjoittaja T.S »
-
Jos ymmärsin oikein, olet siis jailbreakannut blackra1nilla. Valitettavasti boottaaminen kompuutterilta taitaa olla sen ominaisuus.T.S kirjoitti:järki lähtee. ei tuo toimi minulla noinkaan.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja kaitsu08 »
Mulla tulee 3G S 15.03-10 postiin ja tarvisin APUA em. operationin hoitamiseen.
Ole ystävällinen ja tulethan breikkaamaan mun phoneni KORVAUSTA VASTAAN !!! Asun Pirkkalassa. Eli kaikki lähistöllä olevat Omena-insinöörit soitto n:roon 0500735357 ja sovitaan aika. Mulla on i Mac ja Pc, luulisi niillä hoituvan.
Eikun soitelkaa !!!
-
Viesti Kirjoittaja Vanderi »
Ei ollut blackra1n millään ottaakseen ensi kokeilujen aikana, pukkasi kuvaa itunesista ja usbi-piuhasta vaan. Luovutin jo kerran, kunnes uteliaisuus taas vei voiton, suljin kaikki applen applikaatiot koneelta minkä process-managerilla löysin (MUKAANLUKIEN WINDOWSIN IMPORT PICTURES AND VIDEOS jonka luulen olevan syypää aikaisempiin ongelmiini) ja kokeilin vielä viimeisen kerran. Siinähän se Geohotin kuva yhtäkkiä olikin luurin näytössä!
Mutta, mutta, kun blackra1n oli valmis ja ilmoitti sen "wait for reboot" tekstin, blackra1n kaatui. Olisi pitänyt ajaa vielä kerran kun on uusi bootrommi ymmärtääkseni. Nyt käynnistin blackra1nin uudestaan mutta mitään muuta ei tapahdu kuin että taas on se itunes-->usb-kuva luurin näytössä.
Voisiko joku auttaa kun nyt jo ollaan niin lähellä. Olen kokeillut power+home nappia pitää, puhelin resetoi mutta palaa samaan ruutun. Käynnistin itunesin ja koitin palauttaa 3.1.2 firmiksen mutta avot, kaikki ovat oikeassa, sitä ei enää Applen palvelin verifioi.
Miten saan puhelimen buutattua nyt kun blackra1n on ajettu läpi!?
Kiitos!
*edit* lukkoja, wifejä, akkuongelmia, korttien vaihtamista, eikä minun soneran kortti ole edes aktivoitu vielä. Ei kiitos. Päivitän parhaimmillaan luuria 3.1.3:seen ihan itunesilla, odotan että soneran kortti tulee päälle keskiviikkona ja katson sitten jb:n sen jälkeen.
-
Viesti Kirjoittaja qreippi »
Todennäkösesti softa jäänyt jumiin ja blackra1n ei suostu enää asentumaan! ainoa vaihtoehto on siis vetää restorella 3.1.3 sisäänVanderi kirjoitti:Huh, huh, aikas villiä menoa tämä.
Ei ollut blackra1n millään ottaakseen ensi kokeilujen aikana, pukkasi kuvaa itunesista ja usbi-piuhasta vaan. Luovutin jo kerran, kunnes uteliaisuus taas vei voiton, suljin kaikki applen applikaatiot koneelta minkä process-managerilla löysin (MUKAANLUKIEN WINDOWSIN IMPORT PICTURES AND VIDEOS jonka luulen olevan syypää aikaisempiin ongelmiini) ja kokeilin vielä viimeisen kerran. Siinähän se Geohotin kuva yhtäkkiä olikin luurin näytössä!
Mutta, mutta, kun blackra1n oli valmis ja ilmoitti sen "wait for reboot" tekstin, blackra1n kaatui. Olisi pitänyt ajaa vielä kerran kun on uusi bootrommi ymmärtääkseni. Nyt käynnistin blackra1nin uudestaan mutta mitään muuta ei tapahdu kuin että taas on se itunes-->usb-kuva luurin näytössä.
Voisiko joku auttaa kun nyt jo ollaan niin lähellä. Olen kokeillut power+home nappia pitää, puhelin resetoi mutta palaa samaan ruutun. Käynnistin itunesin ja koitin palauttaa 3.1.2 firmiksen mutta avot, kaikki ovat oikeassa, sitä ei enää Applen palvelin verifioi.
Miten saan puhelimen buutattua nyt kun blackra1n on ajettu läpi!?
Kiitos!
*edit* lukkoja, wifejä, akkuongelmia, korttien vaihtamista, eikä minun soneran kortti ole edes aktivoitu vielä. Ei kiitos. Päivitän parhaimmillaan luuria 3.1.3:seen ihan itunesilla, odotan että soneran kortti tulee päälle keskiviikkona ja katson sitten jb:n sen jälkeen.

-
Viesti Kirjoittaja legace »
Et pysty jailbreikkaamaan, jos luuri tulee jo valmiiksi 3.1.3 firmwarella (erittäin todennäköistä).kaitsu08 kirjoitti:Eli jos jailbreikkaan phoneni, niin sillä ei pysty käyttämään iTunesia, vai mitä kaikkea jää uupumaan/mistä on luovuttava kun breikataan?
Mulla tulee 3G S 15.03-10 postiin ja tarvisin APUA em. operationin hoitamiseen.
Ole ystävällinen ja tulethan breikkaamaan mun phoneni KORVAUSTA VASTAAN !!! Asun Pirkkalassa. Eli kaikki lähistöllä olevat Omena-insinöörit soitto n:roon 0500735357 ja sovitaan aika. Mulla on i Mac ja Pc, luulisi niillä hoituvan.
Eikun soitelkaa !!!
Ja iTunesia voi kyllä käyttää, mutta ei vaan sää päivittää luurin firmwarea uudempaan versioon (jailbreak katoaa silloin). Jos sinulle tulee jo valmiiksi 3.1.3 firmware asennettuna, et voi jailbreikata luuria ainakaan toistaiseksi.
-
Viesti Kirjoittaja kaitsu08 »
8G:sen sain avattua 3 Geen puutteen vuoksi, täytyypi varmaan tehdä sama 3 G 16g:een kanssa
Paskahommia!!!! Loistava puhelin, mutta ei saa valita korttia. Kylä tuttaa Grrrrrr...
-
Viesti Kirjoittaja Vanderi »
Hyvää kannatta odottaa

-
Viesti Kirjoittaja Bigette »
Eli 02.02.10 telefinlandilta ostettu 3gs firmware 3.1.2 (7D11) pitäisi nyt saada unlokattua soneran paskojen tarjousten provosoimana. Jailbreakkia en tahtoisi tehdä, ainoastaan unlokkauksen.
Miten tällainen tällä versiolla onnistuisi ja ennen kaikkea:
saako puhelimen palautettua unlokin jälkeen tilaan, jossa se kelpaa viralliselle huollolle?
kiitos jo etukäteen avuliaille

E: onko kenelläkään kokemuksia unlokatun huollattamisesta?
-
- Ylläpitäjä
Ei onnistu ilman vankilpakoa. Miksi et?Bigette kirjoitti:Jailbreakkia en tahtoisi tehdä, ainoastaan unlokkauksen.
Esim.
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=5566
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=5900
Omalla vastuulla
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
SaaBigette kirjoitti: saako puhelimen palautettua unlokin jälkeen tilaan, jossa se kelpaa viralliselle huollolle?
kts. ed.Bigette kirjoitti:E: onko kenelläkään kokemuksia unlokatun huollattamisesta?
-
Viesti Kirjoittaja Jurtti »
-
Viesti Kirjoittaja Rutku »
Nappaa tästä 500MB lisätilaa Dropboxiin rekisteröityessä: https://www.dropbox.com/referrals/AACRr ... 0EfR6M1QO0
-
Viesti Kirjoittaja k@ke »

Mulla on Iphone 3G S 16GB joka on Soneran kytky (vielä kauan). Firmis on 3.1.2 ja 05.11.07 löytyy, ilokseni.
Jailbreikkasin ja Unlockasin Iphonen Blackra1n:lla ja se onnistui mutkitta. Kun avasin Cydian, annoin luvan lähettää tiedon palvelimelle nykyisestä firmiksestäni, että voin sen jotenkin palauttaa tulevaisuudessa jos ongelmia esiintyy. Nyt Saunalahden liittynä toimii hienosti.
Kysymykseni kuuluu näin!
1. Ilmeisesti mun EI kannata sammuttaa Iphonea, tai tulee ongelmia?
2. Miten teen 3.1.2 Firmiksen palautuksen (ja olenko ottanut kaikki asiat nyt huomioon, että voin palautuksen tehdä), jos se tulee tarpeeseen?
3. Kaverini teki samanlaisen Jailbeakin ja Unlockauksen, mutta kun hän sammutti puhelimen, se käynnistyi enää vain recovery tilaan. Jossa näytössä on USB ja iTunes ja ainut vaihtoehto oli asentaa uusin Firmis 3.1.3. Miksi näin? Ja voinko itse tämän välttää?
Kiitos jo etukäteen vastaajille.

-
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Tervetuloa foorumeille !k@ke kirjoitti:Terve vain kaikille. Tämä on eka postaukseni ja olen uusi Iphone maailmassa, joten anteeksi jos kyselen tyhmiä.
Mulla on Iphone 3G S 16GB joka on Soneran kytky (vielä kauan). Firmis on 3.1.2 ja 05.11.07 löytyy, ilokseni.
Jailbreikkasin ja Unlockasin Iphonen Blackra1n:lla ja se onnistui mutkitta. Kun avasin Cydian, annoin luvan lähettää tiedon palvelimelle nykyisestä firmiksestäni, että voin sen jotenkin palauttaa tulevaisuudessa jos ongelmia esiintyy. Nyt Saunalahden liittynä toimii hienosti.
Kysymykseni kuuluu näin!
2. Miten teen 3.1.2 Firmiksen palautuksen (ja olenko ottanut kaikki asiat nyt huomioon, että voin palautuksen tehdä), jos se tulee tarpeeseen?
3. Kaverini teki samanlaisen Jailbeakin ja Unlockauksen, mutta kun hän sammutti puhelimen, se käynnistyi enää vain recovery tilaan. Jossa näytössä on USB ja iTunes ja ainut vaihtoehto oli asentaa uusin Firmis 3.1.3. Miksi näin? Ja voinko itse tämän välttää?

tässä vähän tietoa tästä ohimennen:
1. sun täytyy bootata puhelin aina koneen kanssa, blackra1n vaatii sen
2.
3. lue kohta 1
-
- Ylläpitäjä
1. Vältä, mutta jos sammutat, niin tarvitset käyttää mustassasateessa.k@ke kirjoitti:Terve vain kaikille. Tämä on eka postaukseni ja olen uusi Iphone maailmassa, joten anteeksi jos kyselen tyhmiä.
Kysymykseni kuuluu näin!
2. Täytyy editoida hieman iTunesin filua sun koneessa. ÄLÄ palauta ennen tuon tekemistä - muuten ei onnistu.
3. kts. 1
EDIT: Hidas
-
Laitampas vielä pari jatkokysymystä, niin ei jää vaivaamaan:
1. Voiko tuosta puhelimen sammuttamisesta seurata jotain muitakin ongelmia, kuin se että joudun ajamaan Blackra1nin uudestaan?
2. Tuosta iTunesin filun editoimisesta. Onko kysymys tämän tiedoston editoimisesta " C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts ", lisäämällä " 74.208.10.249 gs.apple.com " tekstin loppuun? Vai mistä?
Kiitos avusta.
-
- Ylläpitäjä
1. Tuskinpak@ke kirjoitti:Kiitos nopeista vastauksista:)
Laitampas vielä pari jatkokysymystä, niin ei jää vaivaamaan:
1. Voiko tuosta puhelimen sammuttamisesta seurata jotain muitakin ongelmia, kuin se että joudun ajamaan Blackra1nin uudestaan?
2. Tuosta iTunesin filun editoimisesta. Onko kysymys tämän tiedoston editoimisesta " C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts ", lisäämällä " 74.208.10.249 gs.apple.com " tekstin loppuun? Vai mistä?
Kiitos avusta.
2. Löysit ihan oikein...
-
Viesti Kirjoittaja löysä »
Ja taskun pohjalle data-piuha ja usb-tikku jossa blackra1n sisällä sekä kytky-operaattorin SIM teipattuna ulkopuolella ... ...samalle tikulle kopsut koneen iTunes-backupeista.
Itse menetin noin 2 viikon kuvat kun annoin akun tyhjentyä: käynnistys onnistui mutta wifi ei toiminut, nollasin verkkoasetukset niinkuin ennenkin olin tehnyt mutta eipä enää puhelin käynnistynytkään blackra1n:llä. Cydian pelasti ja mahdollisti 3.1.2:n palautuksen, uuden blackra1n:n ja sn0wn. iTunes palautti kauniisti puhelimen - 2 viikkoa vanhaan tilaan jolta kopiot olivat.
-
Viesti Kirjoittaja löysä »
-
Kiitos neuvoista.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka