niinhäntuotaluulissanokanapakkasestamikas kirjoitti:Jep jep, juu kyllä - ja sitten vielä hei hei, ja hyvää yötä. Täältä meiltä, ette tiedä keiltä.

Viesti Kirjoittaja amanita »
Luulo vankka,mikas kirjoitti:Jep jep, juu kyllä - ja sitten vielä hei hei, ja hyvää yötä. Täältä meiltä, ette tiedä keiltä.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja vesku »
Paa siihen piisiin Harrikka, avokypärä ja viiskytvuotislahjaks saatu iPod;) Ehkä vielä tallinnalainen "tyttöystävä" ja pätkä Via Baltikaa!Jone-51K kirjoitti:Kyllä! Näin on! Kohta simaa pannuun. Ajattelin piiitkästä aikaa istahtaa illaksi soittimen ja kotimacin ääreen ja kokeilla josko sieltä biisi putkahtaisi. Kivat sanat jo tähän olisi tuossa pöytälaatikossa. Tarina miehestä joka tahtoo hiotut särmänsä takaisin. Rimpuilua takaisin nuoruuteen ja menettyjä suhteita jne. Harmitteleepa sitäkin kun aikanaan ei siirtänytkään niitä vuoria tytön vuoksi mutta kiviä hän potkii vieläkin.Mukava elämän makuinen tarina.
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tekstisi jo erittäin lupaavaa! Gintonic täällä meneillään, hmmm, jokusen muun juoman jälkeen. Spermateatteriparveke kuulostaa perjantai-iltaan sijoitettuna huomattavan kiinnostavalta!Salamijakk kirjoitti:Hep, on vain hyvää onnea, että olemme lähekkäin. Ei saa tappaa ketään, vaikka kaikki me pääsemmekin joskus täältä pois.
Säät meteorologioillaan. Kasvatan uutta tomaattilajiketta pian kavihuoneessani (parvekkeella spermateatterissani). Tomaatin nimi on Kekkonen.
No se spermateatteri oli vain kielikuva, ei todellista. No mitäpä minäkään mistään talvirengastehtaasta tiedän. Mutta sen minä tiedän, että amaniitalla on suuri sydän kumpa ei liian suuriamanita kirjoitti:Tekstisi jo erittäin lupaavaa! Gintonic täällä meneillään, hmmm, jokusen muun juoman jälkeen. Spermateatteriparveke kuulostaa perjantai-iltaan sijoitettuna huomattavan kiinnostavalta!Salamijakk kirjoitti:Hep, on vain hyvää onnea, että olemme lähekkäin. Ei saa tappaa ketään, vaikka kaikki me pääsemmekin joskus täältä pois.
Säät meteorologioillaan. Kasvatan uutta tomaattilajiketta pian kavihuoneessani (parvekkeella spermateatterissani). Tomaatin nimi on Kekkonen.
Viesti Kirjoittaja Riina »
Miten kukaan voi mulle olla kateellinen, vai menikö blondilla yli "tukan"Salamijakk kirjoitti:Kiitoksia, kateeksi käyRiina kirjoitti:Ei kait nyt sentäänwanders kirjoitti:Maailman nopein kansa?
Ne tv:ssä pyörivät mainokset maailman nopeimmasta kansasta ovat aika hauskoja
No ei, ku maikkari viritti taas vuosikymmenen jälkeen toon tupla ja kuitti ohjelman ja sitä ennen tuli Jimm ja mun kaukarissa on on vain kymmenen numeroitua nappia. Sit ko ne napit näkee hiivaa ne ottaa sokerit kainaloon ja menee ziigaan kahdeksan surmanluotia teemalta.Riina kirjoitti:Miten kukaan voi mulle olla kateellinen, vai menikö blondilla yli "tukan"Salamijakk kirjoitti:Kiitoksia, kateeksi käyRiina kirjoitti:Ei kait nyt sentäänwanders kirjoitti:Maailman nopein kansa?
Ne tv:ssä pyörivät mainokset maailman nopeimmasta kansasta ovat aika hauskoja
Viesti Kirjoittaja matti503 »