Erño kirjoitti:Miksi iPhone-optimoidut foorumit ovat suolesta iPhonella selatessa? Jos käytettävyyttä ei saada pidettyä järkevällä tasolla, miksi pitää julkaista "optimoitu" versio.
Saa sen ainakin Thunderbirdiin, nimimerkillä lisätty sukulaiselle. Sun pitää vain löytää jostakin piilosta ne asetukset, jotka ovat yksilölliset käyttäjille.
Onkohan SSD hajoamassa? Kun ajan levytyökalulla korjaa oikeudet niin kuuluu koneesta semmonen sähköinen ääni, hmm.....vaikea kuvailla mutta sähkö "särinä/surina" on lähin kuvaava. Muuten on kyllä täysin äänetön niinkuin kuuluu olla. Tai onko se jokin muu osa koneessa joka äänen päästää? Tuuletin se ei ole kun senhän nyt erottaa puoli kuurokin.
Voiko MacHeistin The Heist appin pelaamisen kautta saadun Eetz-pelin lahjoittaa jollekin? Sähköpostin kautta sain koodin ja ohjeet lisätä peli Steamiin mutta tuskin tuota tulisi koskaan pelattua, joten voisin samantien antaa sen jollekulle. Mietityttää vaan että näkyykö pelin tiedoissa sit jotain mun tietoja tms.
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Anniel kirjoitti:Voiko MacHeistin The Heist appin pelaamisen kautta saadun Eetz-pelin lahjoittaa jollekin? Sähköpostin kautta sain koodin ja ohjeet lisätä peli Steamiin mutta tuskin tuota tulisi koskaan pelattua, joten voisin samantien antaa sen jollekulle. Mietityttää vaan että näkyykö pelin tiedoissa sit jotain mun tietoja tms.
Varmaan voi antaa jollekkin, ilman että sinun tietosi näkyvät. Lähettelevät varmaan ihan geneerisiä koodeja kaikille. Ei sillä, että tuo Eetz olisi kovin hyvä.
Shakespeare kirjoitti aikoinaan:
– Out out brief candle, Life is but a walking shadow.
Mutta en ole koskaan löytänyt mitään järkevää suomennosta tähän.
Viimeksi muokannut Kain, 14.6.2011 klo 21.01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.
Kain kirjoitti:Shakespeare kirjoitti aikoinaan:
– Out out brief candle, Life is but a walking shadow.
Mutta en ole koskaan löytänyt mitään järkevää suomennosta tähän.
Paavo Cajanderin suomennos:
Sammu, pikku tuohus! Elämä vaan on varjo kulkevainen, [...]
jomppeli kirjoitti:Oukai. Magnet-e verkkokaupassa maksais Sennheiser CX-500 39€. Onko liian halvat ollakseen aidot? Tuli nyt vähän epävarma olo mistä noita kannattee ostaa jos kerta väärennöksiä on enemmän kuin aitoja
En tiedä miten luotettava Magnet-E on, harvemmin olen tilaillut, mutta 39€ on jotenkuten käypä hinta aidoista. eBayssa on hyvä ohje tunnistukseen.
Salaman tilasin alkuvuodesta Magnet-E:ltä, normaalilta toiminnalta vaikutti; toki sen enempää en tiedä, vain tämä yksi kokemus.
Tärähtäneet ämmät lähetti minulle mainospostia, jota ei voi poistaa.
Vika ei ole roskiksen täyttöasteessa, se on tyhjä. Kaikki muut viestit saan poistettua, paitsi tuon. Tähän mennessä kokeiltu läppärillä ja puhelimella, kummallakaan ei saa poistettua. Puhelin väittää vaan, ettei viestiä voitu siirtää postilaatikkoon roskakori, mutta läppäri väittää ihan kummallista. Millä tuon saa väkivalloin poistettua, vai pitääkö soittaa nettisivujani/postilaatikkoa ylläpitävään firmaan ja pyytää heitä poistamaan se?
Edit: Sillähän se lähti, kun meni "webmail"-palvelimelle ja poisti itse.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Tauvo, 15.6.2011 klo 12.33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Harvoin nykyään tulee käytettyä Macin Superdriver-asemaa.
Oisko kovinkaan järkevää myydä se pois, laittaa tilalle toiset 500 gigaa ja hankkia ulkoinen polttava DVD-asema?
(Onko se edes mahdollista unibody-malleilla?)
Jos ihmiset saisivat sateenkaaren eläintarhaan, niin he tekisivät sen.