Nilwx kirjoitti:Hei!
Onko mitään minkä menettäisin jos JB iPhone 4S? Olen kuullut että siinä menee takut kumoo, pitääkö paikkaansa?
Jos asia pitäisi paikkaansa, iPhone on JB ja takuut lähtee, niin onko mahdollista sitten jollaki tavanna UN-Jailbrake?
Kuulin tässä viimeaikoina sieltä sun täältä että on mahdollista vaihtaa iPhone 4S tuohon uuteen tulevaan iPhone 5, soneralta?
Mietiskelin tässä jos toi Takuu homma pitää paikkaansa, niin onko kummiskin mahdollista vaihtaa tuo JB- iPhone 4S, soneralla.
(Tämä iPhone 4S on hommattu Soneralta 2Vuotta kuukausimaksu)
Takuu häviää JB:stä mutta kun palauttaa tehdasasetukset, niin takuukin palautuu. Unlockkaamaan ei pysty ilman Geveytä.
Kiitos nopeasta vastauksesta.
Mitä tuo "Unlockkaaminen" ja "Gevey" ovat?
Ja miten noi tehdasasetukset sitten saan takaisin, riittääkö menemällä iTunes -> "PALAUTA" ?
Onko mitään minkä menettäisin jos JB iPhone 4S? Olen kuullut että siinä menee takut kumoo, pitääkö paikkaansa?
Jos asia pitäisi paikkaansa, iPhone on JB ja takuut lähtee, niin onko mahdollista sitten jollaki tavanna UN-Jailbrake?
Kuulin tässä viimeaikoina sieltä sun täältä että on mahdollista vaihtaa iPhone 4S tuohon uuteen tulevaan iPhone 5, soneralta?
Mietiskelin tässä jos toi Takuu homma pitää paikkaansa, niin onko kummiskin mahdollista vaihtaa tuo JB- iPhone 4S, soneralla.
Takuu häviää JB:stä mutta kun palauttaa tehdasasetukset, niin takuukin palautuu. Unlockkaamaan ei pysty ilman Geveytä.
Kiitos nopeasta vastauksesta.
Mitä tuo "Unlockkaaminen" ja "Gevey" ovat?
Ja miten noi tehdasasetukset sitten saan takaisin, riittääkö menemällä iTunes -> "PALAUTA" ?
Unlockkaaminen = Sim-lukituksen purkaminen.
Gevey on unlockkauskortto joka laitetaan luuriin. Ja tuo palautus riittää.
tepaaaaaa kirjoitti:Morjens! Elikkä ois tämmöne ulkomailta hankittu iphone 4 joka on tuotu suomeen. Siin on ollut käytössä at&t liittymä ja se on nyt menny siihen aktivointi tillaan eli siihen tarvis sen liittymän jota ei oo mahollista hankkia. Ja firmwaresta ei oo mittää tietoa mikä on. Nyt kysyisin että onko tätä luuria mitenkään mahollista saada toimimaan sim vapaasti täällä suomessa esim. jailbreak+unlock yhdistelmällä? Jos onnistuu jotenki niin selvät ohjeet olisi mukava saada.
Onko iOS 5 kuitenkin?
Katoin tinyumbrella ohjelmalla et firmis on 5.0.1 ja baseband on 04.11.08-ICE_2_13.
tepaaaaaa kirjoitti:Morjens! Elikkä ois tämmöne ulkomailta hankittu iphone 4 joka on tuotu suomeen. Siin on ollut käytössä at&t liittymä ja se on nyt menny siihen aktivointi tillaan eli siihen tarvis sen liittymän jota ei oo mahollista hankkia. Ja firmwaresta ei oo mittää tietoa mikä on. Nyt kysyisin että onko tätä luuria mitenkään mahollista saada toimimaan sim vapaasti täällä suomessa esim. jailbreak+unlock yhdistelmällä? Jos onnistuu jotenki niin selvät ohjeet olisi mukava saada.
Onko iOS 5 kuitenkin?
Katoin tinyumbrella ohjelmalla et firmis on 5.0.1 ja baseband on 04.11.08-ICE_2_13.
Onko iOS 5 kuitenkin?
Unlockkaamaan tuota ei pysty.
Kannattaa soittaa ihan at&t:lle ja urputtaa niin kauan että ne avaa sen lukituksen ainakin muilla toiminu
iPhone 6 iOS 9.1
MacBook Pro Retina (Early 2015) OSX 10.11.1
MacBook Pro (Late 2011) OSX 10.11.1
Siis vaihtaa Soneralla 4S -> iPhone 5?? Ottavat siis vanhan vaihdossa vai? Onko tietoa hyvityshinnoista? Onko linkkiä lähteeseen? Mistä kuulit?
Itellä on vuorokauden vanha 4S ja vaihto kiinnostaa ehdottomasti jos se on mahdollista vitosen ilmestyttyä!
raikka82 kirjoitti:
Siis vaihtaa Soneralla 4S -> iPhone 5?? Ottavat siis vanhan vaihdossa vai? Onko tietoa hyvityshinnoista? Onko linkkiä lähteeseen? Mistä kuulit?
Itellä on vuorokauden vanha 4S ja vaihto kiinnostaa ehdottomasti jos se on mahdollista vitosen ilmestyttyä!
Vaihto ei tule onnistumaan Suomessa. Sinuahan neuvottiin toisessa ketjussa odottamaan seuraavaa puhelinmallia, jos sellainen kuitenkin kiinnostaa. Miksiköhän päädyit loppujen lopuksi ostamaan 4S:n?
raikka82 kirjoitti:
Vaihto ei tule onnistumaan Suomessa. Sinuahan neuvottiin toisessa ketjussa odottamaan seuraavaa puhelinmallia, jos sellainen kuitenkin kiinnostaa. Miksiköhän päädyit loppujen lopuksi ostamaan 4S:n?
No, kukin tyylillään.
Vanhasta puhelimesta sai sen verran hyvän tarjouksen loppujen lopuksi, että päätin myydä pois. Ilman puhelintakaan ei voi talvea odotella joten miksei sitten 4S. Tästäkin pääsee suht kivuttomasti eroon vielä vitosen ilmestyttyäkin. Ja nyt jos vitonen ilmestyttyään ei kiinnostakkaan, niin onpahan viimeisin hyvä mylly taskussa.
Itselleni näen tämän vain positiivisena tilanteena. Worstcase scenario-> Vitonen on maailmaa mullistava ja joudun kituuttamaan vuoden 4S:ä, että saavat 5S:n julkaistua ja vaihtaminen alkaa oleen järkevyyden rajoissa
Edit: Onko sulla sitten tieto missä maissa tuo Soneralla muka onnsituu, jos ei Suomessa??
Viimeksi muokannut raikka82, 1.9.2012 klo 13.49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kavereni, oli juuri vähän aikaan sitten ostanut Soneralta iPhone 4S ja sopinut jonkun "Diilin".
Itsekki olin ostanut juuri vähän aikaan sitte tuon iPhone 4S ja heti kun kuulin tuon kaverin diilin, niin soitin soneralle. He sanoivat sitten, että kun olen maksanut tästä puhelimesta puoli vuotta, onnistuu vaihtaa se iPhone 5, tuulee kyllä joku lisämaksu siinä vielä.
EDIT: Ja jos joku ei vielä älynnyt niin, tämä onnistuu silloin kun iPhone 5 tulee suomeen.
Viimeksi muokannut Nilwx, 5.9.2012 klo 18.32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kavereni, oli juuri vähän aikaan sitten ostanut Soneralta iPhone 4S ja sopinut jonkun "Diilin".
Itsekki olin ostanut juuri vähän aikaan sitte tuon iPhone 4S ja heti kun kuulin tuon kaverin diilin, niin soitin soneralle. He sanoivat sitten, että kun olen maksanut tästä puhelimesta puoli vuotta, onnistuu vaihtaa se iPhone 5, tuulee kyllä joku lisämaksu siinä vielä.
EDIT: Ja jos joku ei vielä älynnyt niin, tämä onnistuu silloin kun iPhone 5 tulee suomeen.
Eiköhän tuo tarkoita sitä, että sen puolen vuoden jälkeen voit vaihtaa kytkysopimuksen puhelinta maksamalla vanhasta jäljellä olevat maksut pois ja lunastamalla sen itsellesi. Sitten voit toki myydä sen itse pois.
Kysyisin hieman että miten tämä JB nyt tapahtuu kun olen täysin uusi kaveri tähän hommaan ja minulla on:
iphone 4S 5.1.1
modeemi firmi on 2.0.12
ja puhelin on sim lukittu
Joten miten saan JB:n asennettua ja mikä niistä minun pitäisi asentaa?
Mitäs hyötyä tuosta JB on jos puhelin on sim lukittu?
Tai siis itsellä on pari 4S toisessa firmis 1.0.13 ja toisessa 1.0.11. Toi missä on 1.0.13 pääsee selailemaan puhelimella ilman ongelmia mutta kun simin iskee niin vaatii tosiaan aktivointia, joka ei luonnollisesti onnistu kun on väärä sim. Toisella puhelimella ei pääse kun ton hätäpuhelukikkailun kanssa selailemaan.
iOS on 5.0.1 molemmissa ja ton missä on 1.0.13, niin absinthe antaa breikata mutta tota toista ei.. eli tämä breikkaus ei taida kumminkaan poistaa tota unlockkia? Näkeekö jollain ohjelmalla, mihin operaattoriin puhelimet on lukittu? Ja tosta geveystä, jos ei ole alkuperäistä simiä (kun ei edes tiedä mihin on lukittu, johkin jenkki..) niin toimiiko se vaan ku iskee sisään oman simin kanssa nii se on siinä? Vai pitääkö siin olla alkuperänen sim myös mukana..?