inf kirjoitti:
Et ilmeisesti ole oikeasti tutkinut yhtään WP:n tarjontaa?
En ole käyttänyt WP:tä yhtä paljoa kuin iOS:ia tai Androidia, mutta olen testaillut sitä kyllä. Ja fakta on jokatapauksessa, että WP:n softavalikoima on noin 1/7 iOSin tarjonnasta.
Tai no esimerkkisi on nyt vaan niin hemmetin huono kun puhut tekstinkäsittelystä ja Keynotesta yms...
Heitin tekstinkäsittelyn hypoteettisena esimerkkinä, enkä konkreettisena esimerkkinä. Sen tilalla olisi voinut olla ihan mikä muu softakategoria tahansa.
nämä löytyy VAKIONA käyttiksestä (ihan MS Office) toisin kuin iOS:lle jolle ne joudut erikseen ostamaan.
Noh, se WP:n PowerPoint vaikuttaa aika köykäiseltä sovellukselta kun iOS:in Keynoteen verrataan:
http://www.windowsphone.com/en-us/how-t ... int-mobile
Löytyykö sieltä iPhoton vastine ihan vakiona, vai löytyykö ollenkaan? tai iMovie? OmniFocus? Sivuutit nuo täysin. Ja nuo nyt on vain pari esimerkkiä jotka on omassa puhelimessa, jollain toisella voikin sitten olla eri sovellukset.
Itse olen pärjännyt näillä aivan loistavasti, ei ole tarvinnut lähteä etsimään korvaajia (maksullisia), vaikka niitäkin näyttäisi löytyvän.
No se on hyvä, että on kelvannut sinulle. Juu, minulla oli Pages yhdessä välissä asennettuna, mutta huomain että pidän iaWriterista enemmän (vaikka eivät toiminnallisuudeltaan olekkaan täysin toistensa korvikkeita). Se on hienoa että on vaihtoehtoja.
Alan kuullostamaan siltä kuin inhoaisin WP:tä. En todellakaan, toivon sille menestystä koska se on minusta mielenkiintoinen käyttis. Ihmetyttää vain se, kun jotkut ihan vakavalla naamalla kertoo, että WP:n softatarjonta on ihan yhtä hyvää kuin iOS:in vastaava, vaikka iOS:ille on saatavilla seitsemän kertaa enemmän softaa... En vain yksinkertaisesti tajua, että miten tuo logiikka toimii. Yksi WP-softa vastaa seitsemää iOS-softaa?
Eli sinun mielestä on hyvä että jokaiselle softalle löytyy sen esim. 50 eri vaihtoehtoa että voi sitten arpoa minkä niistä hankkii, ja pahimmassa tapauksessa joutuu suoraan ostamaan.
Kun olen miettinyt mitä softaa ostan, luen yleensä arvosteluja ja käyttäjien kokemuksia (paitsi jos kyseessä on parin euron softa, jätän sitten jönkin kahvikupposen ostamatta jos rahasta tekee tiukkaa). Mutta kyllä, on hyvä että on vaihtoehtoja. Jos on kourallinen vaihtoehtoja, niin helposti käy niin, että joudut tyytymään johonkin softaan, sen sijaan että voisit käyttää sitä softaa joka sopii sinulle kaikkein parhaiten.
Olisiko sinusta parempi, että kustakin softasta olisi vain yksi vaihtoehto, että ei tarvitsisi miettiä asioita liikoja? Ei WP pelejä tarvitse kun sille on jo pasianni, mitä muuta tässä vielä voisi toivoa?